Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jordmor: ca 800 000,- brutto. Kun dagtid.. 

Anonymkode: f3eaa...db8

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Adjunkt med opprykk i vgs, 720000 kr i årslønn + 25000 i kontaktlærertillegg 

Anonymkode: 28a41...01e

• Hjerte 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tips til hvilke karriereveier man bør gå i det private som gir allsidig og trygg jobb, og der man deretter kan pensjonere seg inn i statlig virksomhet? 

Jeg er juridisk rådgiver i staten, 695 000 i året. 

Anonymkode: 16f3d...609

Ta advokatbevilling?

Avtale- og kontraktsrett? 🙂

Endret av Rødvinsfilosofen
Da = Ta 😅
Skrevet

Sekretær i advokatfirma. Ingen formell utdannelse, men ansiennitet på 26 år.
750 000 brutto i året. Totalt ca. 1,1 mill med overtid. 

Anonymkode: 92426...d4d

• Hjerte 3
Skrevet

Regnskapsbransjen - er statsautorisert revisor med lang erfaring fra skatteetaten. Kr. 830 000,- + bonus på inntil kr. 140 000,-.

Anonymkode: f43ac...f34

• Hjerte 2
Skrevet

Klinisk pedagog i spesialisthelsetjenesten; 810 000. 

Anonymkode: b217e...a1d

• Hjerte 2
Skrevet

Bachelor i økad, jobber privat i IT som avdelingsleder med strategisk ansvar. Ca 900.000.

Anonymkode: fb108...3e9

Skrevet

Gjennomsnittslønn i Norge er cirka 670 tusen per år. I denne tråden er det bare rikinger. 

Anonymkode: 274e9...d87

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Ca. 1.2 mill. Er CMO i privat næringsliv, med mastergrad + diverse etterutdanningsløp, 15 års arbeidserfaring. Noe honorar fra styreverv i tillegg. 

Anonymkode: 71c4e...553

Skrevet

Styrer i barnehage med 4 avdelinger, 20 ansatte: 760.000kr året 

Anonymkode: 47692...da8

• Nyttig 1
Skrevet

Jobber i bank. Snart 30 års erfaring, tjener 920 000. Men: bor alene med et par tenåringer jeg forsørger 100 %, så det meste går bort i utgifter uansett.

Anonymkode: fd182...568

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Gjennomsnittslønn i Norge er cirka 670 tusen per år. I denne tråden er det bare rikinger. 

Anonymkode: 274e9...d87

Mønsteret gjentar seg. Lønn, vekt, sexlyst og orgasmer får fluene til å surre. Det slår aldri feil!🙈😅

Anonymkode: aa19e...d26

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Rådgiver fylkeskommune. Tjener 840.000. Snart syv års arbeidserfaring, minus en fødselspermisjon. Har bachelorgrad og har i etterkant tatt videreutdanning ved siden av jobb

Anonymkode: be3b7...803

Skrevet

Fagbrev, offentlig ansatt, 513000,- i grunnlønn. 

Anonymkode: a3ad1...c3f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Mønsteret gjentar seg. Lønn, vekt, sexlyst og orgasmer får fluene til å surre. Det slår aldri feil!🙈😅

Anonymkode: aa19e...d26

Her er det nok en el ei som tjener ikke fullt så bra. Jeg tror faktisk på alle som skriver her. Hvorfor i alle dager skal man lyve anonymt? Den ser jeg ikke helt.

Anonymkode: 959bb...960

Skrevet

Utdannet barnevernspedagog, jobber som veileder/saksbehandler i kommunen. Tjener 620.000 i året, 10 års ansiennitet 

Anonymkode: 00a27...42c

Skrevet
Tobias001 skrev (1 time siden):

Helt hårreisende at en sykepleier ligger på 727400 pluss turnus. Fortsatt så klager dere på lønnen!

Er det hårreisende?

Jeg har 5 års utdanning (grunnutdanning+ to videreutdanninger) og over 20 års erfaring, så synes ikke dette er mye. 

Anonymkode: fdb8b...be5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Her er det nok en el ei som tjener ikke fullt så bra. Jeg tror faktisk på alle som skriver her. Hvorfor i alle dager skal man lyve anonymt? Den ser jeg ikke helt.

Det gir ikke så mye mening, en mer plausibel forklaring er vel at de som tjener godt er ivrigere på å svare i en sånn tråd?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det gir ikke så mye mening, en mer plausibel forklaring er vel at de som tjener godt er ivrigere på å svare i en sånn tråd?

Det er også ei god og mulig forklaring.

Skrevet

Utdannet barnehagelærer. Er assisterende styrer uten personal- og økonomiansvar. 730.000 i året + 12 dager ekstra ferie/avspasering.

Anonymkode: 2ea00...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...