Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Seniorrådgiver, staten, 770 000. Seks års erfaring. I praksis en del mer pga. overtid og reisetid. 

Anonymkode: c9210...c51

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Varierende, 50-300k/mnd. Div ting på nett, vanskelig å definere en bransje. Har bare to måneder på videregående bak meg, men studert mye på egenhånd og startet ung. 

Anonymkode: b10af...96b

Moro for influencerne at det kommer stadig nye, unge, vakre jenter med to måneders utdannelse som er «sultne» på klikk for penger. En stund fungerer det å ty til stadig drøyere posting, men plutselig er det bråstopp. Sara Emilie Tandberg er vel et eksempel på det..

Anonymkode: 4e439...511

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jurist i statlig virksomhet, 10 år etter 8 års utdanning (har en bachelor + master i rettsvitenskap). Tjener 940 000 kroner. Mye ansvar, krav om jobbing til alle døgnets tider, og krav om å tåle veldig stort arbeidspress. MEN! Jeg syns det er DRITBRA betalt. Over 900 000 i staten er kjempebra. 

Anonymkode: 98a7b...9e7

Skrevet

Jobber i forsvarssektoren. Har 540000 før tillegg, og de varierer en del. Har fagbrev i det jeg jobber med samt videreutdanning i veiledning av lærlinger.

Anonymkode: 97221...15f

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Spesialsykepleier i kommunen; 727400 + turnustillegg. 

Anonymkode: fdb8b...be5

Helt hårreisende at en sykepleier ligger på 727400 pluss turnus. Fortsatt så klager dere på lønnen!

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet

Tjener 695.000 kr i året + 63000 i funksjonstillegg årlig = tilsammen  758.000 kr.

Jobber som spesialsykepleier i spesialisthelsetjenesten 

Skrevet

Tjener 554.000kr i året. Barnehagelærer. 9 års ansiennitet. 

Anonymkode: 47692...da8

• Hjerte 5
Skrevet

1,2 mnok, teknolog. Har en helt annen bachelor, avbrutt master og noen studiepoeng innen programmering for å ha papirer på at jeg kan kode.

Anonymkode: 696bc...5a8

Skrevet

Jobber i barnehage. Ca 420.000kr i året. Privat med tariff i PBL. 

Anonymkode: 47692...da8

• Hjerte 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jurist i statlig virksomhet, 10 år etter 8 års utdanning (har en bachelor + master i rettsvitenskap). Tjener 940 000 kroner. Mye ansvar, krav om jobbing til alle døgnets tider, og krav om å tåle veldig stort arbeidspress. MEN! Jeg syns det er DRITBRA betalt. Over 900 000 i staten er kjempebra. 

Anonymkode: 98a7b...9e7

Hva jobbee du innenfor? 

Anonymkode: 16f3d...609

Skrevet
Tobias001 skrev (9 minutter siden):

Helt hårreisende at en sykepleier ligger på 727400 pluss turnus. Fortsatt så klager dere på lønnen!

Synes du i fullt alvor det er hårreisende? 😳

Anonymkode: fac32...0a6

• Liker 2
  • Nyttig 10
Skrevet

680.000,-

Full ansiennitet i kommunen, førstelinje barnevern med bachelor i sosialt arbeid og en del stp på masternivå.

Anonymkode: 15f5a...7fc

• Hjerte 3
Skrevet

Jeg har mellom 600-680K
jobber med web og diverse webrelatert oppgaver (som nettsider og digitale kurs) for en bedrift

Anonymkode: fac32...0a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er ufør, ca 63000 netto i måneden.

Anonymkode: 959bb...960

Klart det.

Anonymkode: 703d8...7cf

• Nyttig 2
Skrevet

Ufør. Under 15 k i mnd. For å si det sånn rimelig trangt. Er gradert ufør og har tilkalling som butikkmedarbeider. Men dessverre lite vakter og jeg har blitt mye dårligere. Er utdannet fagarbeider i bhg og hadde 26 år i arbeidslivet før jeg begynte på aap. Så ikke akkurat bra uførdel. 

Anonymkode: 4d12e...aaa

• Hjerte 6
Skrevet

Ca 680’ i året. 
Jobber som regnskapsfører på 2. året. Ikke relevant utdanning, men har tre års universitetsutdanning og et par årsstudium å vise til utenom. 

Anonymkode: 2a5f3...3eb

Skrevet
Tobias001 skrev (22 minutter siden):

Hårreisende?? Synes de fortjener hver krone! Og enda litt til🙌🏻

Anonymkode: 4bfe2...56a

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 9
Skrevet

Lege i 100 % stilling i kommunen (kun dagtid). Ca 730 000.

Anonymkode: b63a1...73e

• Hjerte 3
Skrevet

Fagbrev, jobber i skolen. 550.000,- i året. Blir ikke rik 😊 Men trives i jobben og klarer oss økonomisk. 

Anonymkode: ae4f8...6bf

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Klart det.

Anonymkode: 703d8...7cf

Inntekt er summen av alt inn hver måned. Hva de ulike delene inntekten består av er totalt uinteressant. 63400 kr netto for å være nøyaktig. Maxer nav. Veldig god uføre- tjenestepensjon, privat forsikring, avkastning på bankinnskudd etc, etc. Bløffer ikke. Ingen grunn til det. Min netto utbetaling som ufør tilsvarer det en brutto årslønn på ca 1175000 kr genererer netto hver måned. Jobbet i skoleverket lenge. Like overrasket selv som alle andre over denne summen. Litt vilt, vet det. Men sånn ble det. Systemet er slik  - men når det først er slik så er det vel ingen som ville sagt nei når man først ble syk? For jeg er faktisk syk. Ville du sagt nei?

Anonymkode: 959bb...960

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...