trudelutt Skrevet 16. mars 2002 #1 Skrevet 16. mars 2002 I et annet innlegg foreslo jeg for Lars å forsøke rollespill for å gjøre samlivet litt mer spennende. Jeg har ikke noe god erfaring på rollespill selv, derfor spør jeg dere der ute om tips og erfaringer. Hilsen fra trudelutt
Gjest Lærer Skrevet 5. august 2013 #2 Skrevet 5. august 2013 I et annet innlegg foreslo jeg for Lars å forsøke rollespill for å gjøre samlivet litt mer spennende. Jeg har ikke noe god erfaring på rollespill selv, derfor spør jeg dere der ute om tips og erfaringer. Hilsen fra trudelutt Lærer og elev, pus og matmor, doktor og pasient osv osv...
Gjest Elseby13 Skrevet 5. august 2013 #3 Skrevet 5. august 2013 Fint at du kommer med tips 11 år senere.. Lars er sikkert over alle hauger nå.
Gjest Gjest Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 Fint at du kommer med tips 11 år senere.. Lars er sikkert over alle hauger nå. Eller på stedet hvil.
Gjest Truls Skrevet 5. august 2013 #5 Skrevet 5. august 2013 Spennene når man bytter kjønnsroller og dama dominerer. Liker godt å sitte på fanget hennes da.
Lucid Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Fint at du kommer med tips 11 år senere.. Lars er sikkert over alle hauger nå. Beklager, men jeg kan ikke annet enn å le.. 3
Okapi Skrevet 5. august 2013 #7 Skrevet 5. august 2013 Driver folk fortsatt med 3.5, eller er de nyere greiene ansett for å være akseptable nå?
Tusenpusen Skrevet 5. august 2013 #8 Skrevet 5. august 2013 Driver folk fortsatt med 3.5, eller er de nyere greiene ansett for å være akseptable nå? Vi var innom et par ting der i tiåret, men så gikk vi tilbake til 3.5 igjen. De holdt så mye lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå