Gå til innhold

Jaja, da må jeg purre svarene på invitasjonene..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skjønner jo at ikke alle går og tenker på svarfristen vår, men er allikevel litt irriterende :roll:

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig enig! Vi leverte ut invitasjonene for ca. 1 mnd siden, og mange som ikke har svart ennå.....fristen går ut 10. april, men tviler på at de som ikke har svart ennå kommer til å svare heller.....

Gjest Gjest
Skrevet

Det er frekt å ikke svare innen svarfristen. At folk ikke svarer før fristen har gått ut er helt vanlig.

Gjest gjest1
Skrevet

Det burde vere unødvendig ja, men sånt skjer.. Jaja, du får ta det med eit smil, sende ein sms, og ikkje ofre det fleire tankar...

;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er glad vi slapp det der. Alle svarte innen fristen, og alle kommer :-) Det er vanlig høflighet å svare tidsnok, men vet at jeg selv er en av de som glemmer det, og kommer snikende 2-3 dager for sent...

Gjest Gjest
Skrevet

jeg ser slik på det... at ikke svart innen svarfristen = nei...

enkelt og greit!!!!

Skrevet

Jeg blir jo egentlig nødt til å sende en sms dagen etter fristen er gått ut.... Det er flere i sambo sin familie som ikke har svart, men som visstnok kommer....de regner vel med at vi skjønner at de kommer..... :roll:

Får skrive noe sånt som:

"Svarfristen til bryllupet gikk ut i går, og vi trenger å vite om dere kommer eller ikke. Fint hvis dere kan svare så snart som mulig."

Gjest Gjest
Skrevet
de regner vel med at vi skjønner at de kommer..... :roll:

Ja ikke sant - er så fint med folk som er tankelesere.

Vet du forresten hva jeg har lyst på til middag i dag? :ler:

Skrevet
Ja ikke sant - er så fint med folk som er tankelesere.

Vet du forresten hva jeg har lyst på til middag i dag? :ler:

:ler::ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Får skrive noe sånt som:

"Svarfristen til bryllupet gikk ut i går, og vi trenger å vite om dere kommer eller ikke. Fint hvis dere kan svare så snart som mulig."

Det er lett å glømme seg ut, trur eg.. Vi kjem rett og slettntil å skrive noko ala dette til eventuelle etternølerar; "Kjem dokke i bryllupet?"/"Kan vi krysse dokke av på lista over bryllupsgjester?"

Gjest Gjest
Skrevet

Det er da alltid noen som er treigere en andre. Jeg må også purre et par stykker. Men hva gjør vel det? Vårt bryllup er ikke førsteprioritet for alle andre. Man må ikke tro at alle er like opptatt av det som en er selv, og ja, det er lov å glemme....

Gjest Piper
Skrevet
Veldig enig! Vi leverte ut invitasjonene for ca. 1 mnd siden, og mange som ikke har svart ennå.....fristen går ut 10. april, men tviler på at de som ikke har svart ennå kommer til å svare heller.....

Hvorfor gi de så god tid på å svare, når du egentlig forventer at de svarer lenge før? Deres dato har jo ikke kommet, så jeg forstår liksom ikke helt hva du sutrer for.

Til trådstarter

Høres greit ut med en sånn sms, og jeg forstår at det er irriterende å måtte purre på svarene. Men beklageligvis har folk lett for å glemme, og spesielt siden de har så god tid på seg.

Skrevet
Hvorfor gi de så god tid på å svare, når du egentlig forventer at de svarer lenge før? Deres dato har jo ikke kommet, så jeg forstår liksom ikke helt hva du sutrer for.

Til trådstarter

Høres greit ut med en sånn sms, og jeg forstår at det er irriterende å måtte purre på svarene. Men beklageligvis har folk lett for å glemme, og spesielt siden de har så god tid på seg.

Ja jeg forstår faktisk det ;) Og jeg skrev også at jeg skjønner at vårt bryllup ikke er noe andre går rundt og tenker på. Men jeh må innrømme at jeg aldri har glemt en svarfrist selv, rett og slett fordi jeg har svart så tidlig som mulig for ikke å glemme det ut. Jeg ville syntes det var pinlig å glemme å svare når noen inviterer meg til noe så hyggelig. Jaja ;) Sendte en sms og har fått svar fra de fleste.

Skrevet

Syns at de som har fått invitasjon burde vært så oppegående og svart innen frist, det er tross alt litt planlegging rundt hvem som kommer og hvor mange.

Jeg har ikke tenkt på det en gang, men jeg har og endel jeg mangler svar fra. De får bare la vær, jeg tror ikke jeg kommer til å purre dem opp.

Kjempefin tale forresten, takk for titten;-)

Gjest Gjest_Netten_*
Skrevet

Hehe...nei det kan du godt si! Er vel bare litt utålmodig :) Men har liksom hørt fra andre at "jo, de og de har sagt at de kommer", men det er jo bedre at de sier det direkte til oss som faktisk har invitert dem, enn å si det til andre fam.medl. som må bringe det videre til oss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...