exictence Skrevet torsdag kl. 06:49 #81 Skrevet torsdag kl. 06:49 Sjokolade, dadler, tomater, ellers ser på tilbudene
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:55 #82 Skrevet torsdag kl. 06:55 Jeg har kuttet ut næringsfattig mat og fokuserer på næringsrik mat. Jeg har kuttet ut snacks, godteri, brus, ferdigmat, brød, grønnsaker og frukt. Jeg kjøper det meste av kjøttet mitt fra en bonde i nærheten som har dyrene ute på beite nesten hele året og de gir dem høy resten. Ingen kraftfôr. Ikke billigere enn i butikken, men høyere kvalitet for pengene og så liker jeg at pengene går til bonden og ikke dagligvarekjedene. Jeg er innom Nortura-butikken av og til når jeg er i nærheten i åpningstidene (de stenger så forferdelig tidlig at det er sjeldent 😅). Jeg handlet nylig 10 kg kyllingklubber til 100 kr der. Jeg kjøper egg og upasteurisert melk direkte fra bønder. Jeg er gjerne innom gårdsbutikker og handler kortreist mat av høy kvalitet. Anonymkode: c0f6e...c88
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:05 #83 Skrevet torsdag kl. 07:05 AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 20.01): Veldig kryptisk dette! Har du noen gode "inside" tips til steder du handler? Anonymkode: f47f6...d12 Det er ikke så vanskelig å kjøpe etter «sesong» - gå etter priser, ikke bare hva du har lyst på der og da. Jordbær om vinteren f.eks. - aldri kjøp. kjøp asparges når det er billigere (typisk sen vår), og de fleste grønnsaker er billigere om høsten. Anonymkode: 0714e...d6f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:10 #84 Skrevet torsdag kl. 07:10 Har ikke kuttet ned på noe sånt. Sunn og god mat er kjempeviktig for helsa. Anonymkode: 710d6...491
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå