Gå til innhold

Angst og trening ute

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som synes dette er en latterlig ikke-sak trenger ikke svare 😊

Bor i en av landets største byer og tørr ikke reise kollektivt. Har heller ikke bil. Men har funnet en rute her i byen med en del oppoverbakke hvor jeg har gått noen ganger. 

Men dette er ikke en typisk rute å gå på tur. Mer et boligfelt på en måte. 

Det jeg er redd for er at folk som bor der kan se på meg og dømme meg, eller kanskje lure på hva jeg holder på med. Kanskje de tror jeg er en tyv siden jeg stadig kommer tilbake? Ja jeg vet at dette er latterlig, men det er ikke latterlig for en med angst. 

Noen som kan kjenne seg igjen i dette og vet om måter å lettere drite i sånt? Jeg går jo bare turer for å mosjonere.

Anonymkode: e31f1...f22

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan være helt trygg på at ingen legger merke til deg, eller tenker noe over at du går der :) Go tur :)

Anonymkode: e6894...d93

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dere som synes dette er en latterlig ikke-sak trenger ikke svare 😊

Bor i en av landets største byer og tørr ikke reise kollektivt. Har heller ikke bil. Men har funnet en rute her i byen med en del oppoverbakke hvor jeg har gått noen ganger. 

Men dette er ikke en typisk rute å gå på tur. Mer et boligfelt på en måte. 

Det jeg er redd for er at folk som bor der kan se på meg og dømme meg, eller kanskje lure på hva jeg holder på med. Kanskje de tror jeg er en tyv siden jeg stadig kommer tilbake? Ja jeg vet at dette er latterlig, men det er ikke latterlig for en med angst. 

Noen som kan kjenne seg igjen i dette og vet om måter å lettere drite i sånt? Jeg går jo bare turer for å mosjonere.

Anonymkode: e31f1...f22

Kriminelle bander går ikke den samme ruta hver gang. Jeg tviler også på at du ser ut som fordommen av hva som er en innbruddstyv 🙂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I storbyer er det folk over alt og folk går turer i boligfelt og rundt omkring. Jeg hever mer på øyebrynet av de som jogger ved Oslo City (pga de hele tiden må sikkdakke mellom folk, biler, barn og røde lys) enn de som jogger opp på Kjelsås og gjennom nabolagene der, men bor på løkka. Men til syvende og sist er det små området og mange folk så vi må gjøre det beste ut av det. 

Tren med god samvittighet og skuldrene senket😊

Anonymkode: 3a0d0...7d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...