AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Skrevet 12 timer siden Hei. Meg og en kompis har bestemt oss for å finne ei jente å ha trekant med, men ingen av oss er helt kloke på hvordan gå frem for å finne noen. Er det noen her som har noen ideer? Må også påpeke at meg og han kommer ikke til å være seksuelle med hverandre, vi vil bare dele ei for å ha prøvd det også 🙈 Har noen erfaringer på hvordan gå frem, og eventuelt hvordan relasjonen kanskje blir påvirket etterpå? Anonymkode: 5c9d0...d24
Stillalive Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Relasjonen dere i mellom går nok helt fint, men kan nesten garantere at dere vil synes det er litt "kleint" til å begynne med, spesielt om dere er litt yngre og i realiteten aldri har vært nakne sammen (her kan jeg jo ta feil) Dette er ikke for å være nedlatende til yngre, men når man blir litt eldre så bryr man seg ikke like mye og er ikke like sjenert. Når det gjelder "å finne noen" så vet dere antageligvis best selv hvordan dynamikken dere i mellom er når dere er på sjekkeren. Å annonsere på sider som NT osv er nok ganske forgjeves, men hey, folk vinner da i lotto også. Jeg ville heller ha forsøkt å annonsere på swinger sider og lignende og hatt en hyggelig sjarmerende tekst. Aner ikke om Tinder er en plass man kan søke, men har vel forstått det slik at man bør være godt over gjennomsnittet "pen i tøyet" (bruker ikke Tinder, så jeg aner ikke hvordan det er der inne)
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Stillalive skrev (10 minutter siden): Relasjonen dere i mellom går nok helt fint, men kan nesten garantere at dere vil synes det er litt "kleint" til å begynne med, spesielt om dere er litt yngre og i realiteten aldri har vært nakne sammen (her kan jeg jo ta feil) Dette er ikke for å være nedlatende til yngre, men når man blir litt eldre så bryr man seg ikke like mye og er ikke like sjenert. Når det gjelder "å finne noen" så vet dere antageligvis best selv hvordan dynamikken dere i mellom er når dere er på sjekkeren. Å annonsere på sider som NT osv er nok ganske forgjeves, men hey, folk vinner da i lotto også. Jeg ville heller ha forsøkt å annonsere på swinger sider og lignende og hatt en hyggelig sjarmerende tekst. Aner ikke om Tinder er en plass man kan søke, men har vel forstått det slik at man bør være godt over gjennomsnittet "pen i tøyet" (bruker ikke Tinder, så jeg aner ikke hvordan det er der inne) Vi er voksne folk med en del erfaring, vi er begge rett rundt 30. Problemet med å annonsere på sider som swingers osv er at det må holdes veldig hemmelig av forskjellige årsaker. Håpet er at jeg skal klare å finne ei, og så lansere ideen til henne om å ta med en kompis. Han må holdes ganske utenfor det hele, og det er ikke ønskelig å annonsere noen plass at jeg leter etter partner til trekant, den lanseringen må liksom skje privat mellom meg og eventuelle "kandidater" om det er lov å være så direkte 😅 Men nei, vi har aldri vært nakne sammen før. Vi er bare to veldig eventyrlystne venner som vil prøve noe nytt sammen. Anonymkode: 5c9d0...d24
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Kinkig den der med at du skal ut og finne henne alene. Godt ordlagt, kan Jodel være en mulighet. I siste instans finnes det profesjonelle aktører. Anonymkode: e1485...b5a 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Det er nok av damer som fantaserer om å bli tatt av 2 kåte menn samtidig. Utfordringen er å komme i kontakt med de. Tidligere kunne man ha flaks på nakenprat, men vet ikke om den siten finnes fortsatt. Anonymkode: 83514...f0d
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er nok av damer som fantaserer om å bli tatt av 2 kåte menn samtidig. Utfordringen er å komme i kontakt med de. Tidligere kunne man ha flaks på nakenprat, men vet ikke om den siten finnes fortsatt. Anonymkode: 83514...f0d Vi er ikke to menn, jeg er dame og han mann. Anonymkode: 5c9d0...d24
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vi er ikke to menn, jeg er dame og han mann. Anonymkode: 5c9d0...d24 Et «par» altså og dere trenger en ekstra mann. Det er null problem å få med en ekstra villig kuk. Anonymkode: 83514...f0d
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Et «par» altså og dere trenger en ekstra mann. Det er null problem å få med en ekstra villig kuk. Anonymkode: 83514...f0d Vi er ett vennepar som trenger ei jente Utfordringen er hovedsakelig at ingen vi kjenner i virkeligheten skal vite at vi gjør dette, så vi bestemte oss for at jeg skal lete etter ei jente å hooke med for så å spørre om hun ville vært villig til å la en kompis være med. Anonymkode: 5c9d0...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå