AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:32 #21 Skrevet tirsdag kl. 13:32 Er vi damer som er over 30 en eller annen trussel for dere yngre damer eller? Synes det hakkes på damer som dater yngre menn i ett kjør her. Alderen har vel ikke så mye å si, TS, så lenge fyren er voksen og oppegående. Det må nesten du selv kjenne på. Det kan jo hende at han er ferdig med ungkarslivet og vil roe ned. Vil han være stefar for barna dine eller ønsker han egne barn på sikt? Slikt er jo vesentlig å finne ut av. Anonymkode: 47d46...aba 7 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:32 #22 Skrevet tirsdag kl. 15:32 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er vi damer som er over 30 en eller annen trussel for dere yngre damer eller? Synes det hakkes på damer som dater yngre menn i ett kjør her. Alderen har vel ikke så mye å si, TS, så lenge fyren er voksen og oppegående. Det må nesten du selv kjenne på. Det kan jo hende at han er ferdig med ungkarslivet og vil roe ned. Vil han være stefar for barna dine eller ønsker han egne barn på sikt? Slikt er jo vesentlig å finne ut av. Anonymkode: 47d46...aba Ja, de blir sykt sure på oss (ref annet innlegg)😂 Anonymkode: 89722...6a2 4 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:49 #23 Skrevet tirsdag kl. 15:49 Vel ikke tro vi yngre kvinner sitter stille og ser på at dere forsøker og stjele mennnene våre. dere tror vi er bare søte små og uskyldige? Alle arrogante menensker jeg kjenner er kvinner i 30 og 40 årene som tror de kan få alle menn i 20 års alderen fordi de har vært gift i 10 år og har så mye erfaring. Dere er helt delulu hvis dere tror at dere bare kan komme og sjekke opp alle unge menn uten konkurranse fra yngre kvinner. hver gang dere lager trådtema om dette så er det fordi dere tror dere er best. Anonymkode: 873b5...3af 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:54 #24 Skrevet tirsdag kl. 15:54 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vel ikke tro vi yngre kvinner sitter stille og ser på at dere forsøker og stjele mennnene våre. dere tror vi er bare søte små og uskyldige? Alle arrogante menensker jeg kjenner er kvinner i 30 og 40 årene som tror de kan få alle menn i 20 års alderen fordi de har vært gift i 10 år og har så mye erfaring. Dere er helt delulu hvis dere tror at dere bare kan komme og sjekke opp alle unge menn uten konkurranse fra yngre kvinner. hver gang dere lager trådtema om dette så er det fordi dere tror dere er best. Anonymkode: 873b5...3af Mennene deres? Vet ikke hvem som er mest delulu 😅 Anonymkode: ae874...d6e 8 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:56 #25 Skrevet tirsdag kl. 15:56 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vel ikke tro vi yngre kvinner sitter stille og ser på at dere forsøker og stjele mennnene våre. dere tror vi er bare søte små og uskyldige? Alle arrogante menensker jeg kjenner er kvinner i 30 og 40 årene som tror de kan få alle menn i 20 års alderen fordi de har vært gift i 10 år og har så mye erfaring. Dere er helt delulu hvis dere tror at dere bare kan komme og sjekke opp alle unge menn uten konkurranse fra yngre kvinner. hver gang dere lager trådtema om dette så er det fordi dere tror dere er best. Anonymkode: 873b5...3af Vi vet at vi er bedre, sånn utenom utseendet, som ikke engang betyr noe, siden alle blir eldre og ung er ikke automatisk lik pen, hva annet er dere bedre på? Jeg er bedre nå som 35 enn jeg var som 25, heldigvis er mannen enig. Dessuten hjelper det veldig å ikke oppføre seg som en fjortis når man er 19-20. Menn hater sånt. Anonymkode: 4b0ab...66e 3 4
firetoen Skrevet tirsdag kl. 16:03 #26 Skrevet tirsdag kl. 16:03 Her er det vel kun ett problem, du vil ikke ha flere barn og han kan muligens få lyst på barn? Er utrolig hvor sjalu yngre damer er på voksne kvinner, men de kan jo glede seg heller og tenke at å bli voksen gjerne ikke er så ille 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:16 #27 Skrevet tirsdag kl. 16:16 Min mann er 10 år yngre enn meg. Eksen er 9 år yngre, han før det, 6 år yngre. Alder er bare ett tall, man blir sammen med de man kan ha det bra sammen med. Anonymkode: 6b5c7...3bf 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:17 #28 Skrevet tirsdag kl. 16:17 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Vel ikke tro vi yngre kvinner sitter stille og ser på at dere forsøker og stjele mennnene våre. dere tror vi er bare søte små og uskyldige? Alle arrogante menensker jeg kjenner er kvinner i 30 og 40 årene som tror de kan få alle menn i 20 års alderen fordi de har vært gift i 10 år og har så mye erfaring. Dere er helt delulu hvis dere tror at dere bare kan komme og sjekke opp alle unge menn uten konkurranse fra yngre kvinner. hver gang dere lager trådtema om dette så er det fordi dere tror dere er best. Anonymkode: 873b5...3af Dette er vel den personen hvor kjæresten hennes var utro, tilfeldigvis med en eldre dame. Og istedenfor å rette sinnet mot mannen, gikk den mot alle andre damer. Anonymkode: 6b5c7...3bf 2 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:35 #29 Skrevet tirsdag kl. 16:35 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Vel ikke tro vi yngre kvinner sitter stille og ser på at dere forsøker og stjele mennnene våre. dere tror vi er bare søte små og uskyldige? Alle arrogante menensker jeg kjenner er kvinner i 30 og 40 årene som tror de kan få alle menn i 20 års alderen fordi de har vært gift i 10 år og har så mye erfaring. Dere er helt delulu hvis dere tror at dere bare kan komme og sjekke opp alle unge menn uten konkurranse fra yngre kvinner. hver gang dere lager trådtema om dette så er det fordi dere tror dere er best. Anonymkode: 873b5...3af 😂😂😂 Dere må passe dere for oss gæmliser så vi ikke kommer stjeler mennene deres😂 Anonymkode: 89722...6a2 2 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:38 #30 Skrevet tirsdag kl. 16:38 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dette er vel den personen hvor kjæresten hennes var utro, tilfeldigvis med en eldre dame. Og istedenfor å rette sinnet mot mannen, gikk den mot alle andre damer. Anonymkode: 6b5c7...3bf Det er kanskje hvor jeg har endret meg mest siden 20 årene. Jeg har sluttet å godta så mye fra menn, velger bedre menn som faktisk behandler meg bra. Men jeg skylte aldri på dama eksen var utro med, det er jo han som var utro, selv om hun visste om meg. Anonymkode: 4b0ab...66e 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:45 #31 Skrevet tirsdag kl. 16:45 Kjør på, man lever bare en gang.. nyt det mens det varer, ikke alltid det varer med jevnaldrende heller. Hadde i hvertfall tatt sjansen jeg hvis jeg var så heldig ja. Anonymkode: 419bf...53b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:14 #32 Skrevet tirsdag kl. 18:14 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi vet at vi er bedre, sånn utenom utseendet, som ikke engang betyr noe, siden alle blir eldre og ung er ikke automatisk lik pen, hva annet er dere bedre på? Jeg er bedre nå som 35 enn jeg var som 25, heldigvis er mannen enig. Dessuten hjelper det veldig å ikke oppføre seg som en fjortis når man er 19-20. Menn hater sånt. Anonymkode: 4b0ab...66e Awww 😭 så koselig at dere tar dere tid til å undervise oss "fjortiser" i livet 💋 Men babe, det at du er 35 og mannen din endelig syns du er bedre nå, er liksom ikke den mic droppen du tror det er 😭Vi er ikke sure.. vi bare ser rett gjennom "jeg er så moden nå"-energien. Utseende, selvtillit, erfaring… det finnes i alle aldre, det handler ikke om alderen DIN,, det handler om vibe ✨ Og sorry, men menn elsker jenter som faktisk tør å ha litt personlighet 😘 Meen, jeg skal ikke forstyrre trådtemaet deres mer. Ville bare si at vi gjennomskuer dere 😉 Anonymkode: 873b5...3af 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:16 #33 Skrevet tirsdag kl. 18:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Awww 😭 så koselig at dere tar dere tid til å undervise oss "fjortiser" i livet 💋 Men babe, det at du er 35 og mannen din endelig syns du er bedre nå, er liksom ikke den mic droppen du tror det er 😭Vi er ikke sure.. vi bare ser rett gjennom "jeg er så moden nå"-energien. Utseende, selvtillit, erfaring… det finnes i alle aldre, det handler ikke om alderen DIN,, det handler om vibe ✨ Og sorry, men menn elsker jenter som faktisk tør å ha litt personlighet 😘 Meen, jeg skal ikke forstyrre trådtemaet deres mer. Ville bare si at vi gjennomskuer dere 😉 Anonymkode: 873b5...3af Hva snakker du om? Helt seriøst..? Anonymkode: 89722...6a2 9 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:20 #34 Skrevet tirsdag kl. 21:20 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vel ikke tro vi yngre kvinner sitter stille og ser på at dere forsøker og stjele mennnene våre. dere tror vi er bare søte små og uskyldige? Alle arrogante menensker jeg kjenner er kvinner i 30 og 40 årene som tror de kan få alle menn i 20 års alderen fordi de har vært gift i 10 år og har så mye erfaring. Dere er helt delulu hvis dere tror at dere bare kan komme og sjekke opp alle unge menn uten konkurranse fra yngre kvinner. hver gang dere lager trådtema om dette så er det fordi dere tror dere er best. Anonymkode: 873b5...3af 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 6e40d...687 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 06:29 #35 Skrevet onsdag kl. 06:29 TS her. mye rare svar og merkelige greier 😅 mannen er veldig annerledes enn meg sosialt , stort nettverk og hyppig ute med sin nærmeste vennegjeng, ikke feste men de finner på mye i lag. Han har visst allerede fortalt om meg, og har bare møtt positive tilbakemeldinger. jeg tenker vi kan ta det sakte og se hvordan det går. Fyren er kjekk , ligner på sørstasmannen til hun blonde skjønne i criminal minds , jeg er litt svak jeg for sånne soveromsøyne 😳 han svarer alltid på meldinger også når jeg vet han er med guttegjengen, og utelukker en fin og rolig selvsikkerhet som jeg må innrømme er veldig tiltrekkende del av pakken. aå får man ta barnepraten senere stefar er ikke aktuelt heller på dette tidspunktet 😅 Anonymkode: 36a89...8e5 2 2
Enmanelskeråhate Skrevet onsdag kl. 07:04 #36 Skrevet onsdag kl. 07:04 Er jo en gutt på 25, hadde ikke tenkt det var noe problem om han var 30 og du 40, men ja som andre sier en på 25 sier og gjør mye for litt sex og kos og kortvarig glede
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:30 #37 Skrevet onsdag kl. 08:30 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vi får se nå, når hun er blitt så feit. Anonymkode: 172ef...f0a Hvis du ser i klipp hvordan han ser på henne også nå, så forstår man at det er ekte kjærlighet på noe annet enn det rent overfladiske plan. Anonymkode: 75d68...e2d 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:47 #38 Skrevet onsdag kl. 20:47 AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 16.49): Vel ikke tro vi yngre kvinner sitter stille og ser på at dere forsøker og stjele mennnene våre. dere tror vi er bare søte små og uskyldige? Alle arrogante menensker jeg kjenner er kvinner i 30 og 40 årene som tror de kan få alle menn i 20 års alderen fordi de har vært gift i 10 år og har så mye erfaring. Dere er helt delulu hvis dere tror at dere bare kan komme og sjekke opp alle unge menn uten konkurranse fra yngre kvinner. hver gang dere lager trådtema om dette så er det fordi dere tror dere er best. Anonymkode: 873b5...3af Vel, jeg har til gode å ta kontakt med yngre menn først. De kommer meg i forkjøpet hver eneste gang! Og de ser så bra ut at de kunne fått hvem de vil på egen alder. Anonymkode: 17b5f...2ad 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:49 #39 Skrevet onsdag kl. 20:49 AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 19.14): Awww 😭 så koselig at dere tar dere tid til å undervise oss "fjortiser" i livet 💋 Men babe, det at du er 35 og mannen din endelig syns du er bedre nå, er liksom ikke den mic droppen du tror det er 😭Vi er ikke sure.. vi bare ser rett gjennom "jeg er så moden nå"-energien. Utseende, selvtillit, erfaring… det finnes i alle aldre, det handler ikke om alderen DIN,, det handler om vibe ✨ Og sorry, men menn elsker jenter som faktisk tør å ha litt personlighet 😘 Meen, jeg skal ikke forstyrre trådtemaet deres mer. Ville bare si at vi gjennomskuer dere 😉 Anonymkode: 873b5...3af Dette er jo tung psykiatri. Anonymkode: 17b5f...2ad 2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:44 #40 Skrevet torsdag kl. 06:44 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dette er jo tung psykiatri. Anonymkode: 17b5f...2ad Jeg tror personen bare tuller sånn egentlig. For det er jo så vilt at det blir en karrikatur. Jeg har ungdommer i hus og det er ingen av de som bruker noen av de emojiene eller snakker på den måten som er i innlegget. Føles mer som noen på 35-46 som kjeder seg og er bitter egentlig. Hvis jeg mot formodning skulle ta feil så tenker jeg at det er ett sinne her som får utløp på den mest uskyldige måten og jeg håper vedkommende får det bedre med seg selv snart. Anonymkode: 02235...ca2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå