AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:48 #41 Skrevet torsdag kl. 08:48 AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 19.14): Awww 😭 så koselig at dere tar dere tid til å undervise oss "fjortiser" i livet 💋 Men babe, det at du er 35 og mannen din endelig syns du er bedre nå, er liksom ikke den mic droppen du tror det er 😭Vi er ikke sure.. vi bare ser rett gjennom "jeg er så moden nå"-energien. Utseende, selvtillit, erfaring… det finnes i alle aldre, det handler ikke om alderen DIN,, det handler om vibe ✨ Og sorry, men menn elsker jenter som faktisk tør å ha litt personlighet 😘 Meen, jeg skal ikke forstyrre trådtemaet deres mer. Ville bare si at vi gjennomskuer dere 😉 Anonymkode: 873b5...3af Menn elsker damer som ikke tar seg selv så høytidelig. Tror du må jobbe litt med posituren din 😉 Anonymkode: bdec8...b41 1 2
Perfume Skrevet torsdag kl. 08:56 #42 Skrevet torsdag kl. 08:56 Null stress! Mannen min var I samme alder sa vi traff hverandre, jeg 10 år eldre. Aldri vært noe issue med alder. Men min hadde barn da.. Vi har nå holdt sammen i over 10 år! Er gift også.. Prøv! 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 10:58 #43 Skrevet torsdag kl. 10:58 Perfume skrev (1 time siden): Null stress! Mannen min var I samme alder sa vi traff hverandre, jeg 10 år eldre. Aldri vært noe issue med alder. Men min hadde barn da.. Vi har nå holdt sammen i over 10 år! Er gift også.. Prøv! Ååh det var jo veldig koselig! Vi var på tur igjen i går og han sa at barn ikke er noe han per nå har noen tanker eller ønsker om. Han sa han alderen vår er uten betydning , at stundene våre og praten vår sammen gjør han veldig sikker på et vi passer , og han er veldig tiltrukket av meg. og så klemte han meg og kysset meg på skinnet og foreslo en date. Jeg har sagt ja . Hjerte banket veldig fort, jeg rødmer som en tenåring og han er en flott mann. takk for fin melding 🌸 Anonymkode: 36a89...8e5 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:01 #44 Skrevet torsdag kl. 11:01 AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 17.16): Min mann er 10 år yngre enn meg. Eksen er 9 år yngre, han før det, 6 år yngre. Alder er bare ett tall, man blir sammen med de man kan ha det bra sammen med. Anonymkode: 6b5c7...3bf Vil si at her er alder mye mer enn et tall... Anonymkode: f2ac7...676
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:34 #45 Skrevet torsdag kl. 14:34 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vel, jeg har til gode å ta kontakt med yngre menn først. De kommer meg i forkjøpet hver eneste gang! Og de ser så bra ut at de kunne fått hvem de vil på egen alder. Anonymkode: 17b5f...2ad Men dere ser ikke like bra ut som oss. er det dere glemmer.. han tar deg hvis han ikke har noen andre. Det er mindre konkurranse rundt deg så han kan fort tenke easy game vettu.. men så har dere funnet opp at dere eldre kvinner og unge gutter bare hører sammen. dere gjør ikke det💋 Du ser sikkert bra ut til å være 50 men jeg tviler på du er like stunning som meg og mine venninner. husk vi har ikke sagt at ingen tar kontakt med dere.. men vi har sagt at de tar kontakt hvis dem de vil ha er opptatt for øyblikket.. Og så tror dere at dere er uovervinnelige.💋 Anonymkode: 873b5...3af 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:04 #46 Skrevet torsdag kl. 16:04 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men dere ser ikke like bra ut som oss. er det dere glemmer.. han tar deg hvis han ikke har noen andre. Det er mindre konkurranse rundt deg så han kan fort tenke easy game vettu.. men så har dere funnet opp at dere eldre kvinner og unge gutter bare hører sammen. dere gjør ikke det💋 Du ser sikkert bra ut til å være 50 men jeg tviler på du er like stunning som meg og mine venninner. husk vi har ikke sagt at ingen tar kontakt med dere.. men vi har sagt at de tar kontakt hvis dem de vil ha er opptatt for øyblikket.. Og så tror dere at dere er uovervinnelige.💋 Anonymkode: 873b5...3af Om du er glad for å bli valgt kun fordi du er penere, så ville jeg heller prøvd å finne ekte kjærlighet. Mannen min elsker MEG, ikke fordi jeg ser ut som jeg gjør, men fordi jeg er meg. Det er mange eldre kvinner i forhold med yngre menn, Heidi Klum, Eva Mendez er de to første jeg kommer på, tviler på at mennene deres ikke «får seg noen andre» på egen alder om de ville, det er kjærlighet. Anonymkode: 4b0ab...66e 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:18 #47 Skrevet torsdag kl. 17:18 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men dere ser ikke like bra ut som oss. er det dere glemmer.. han tar deg hvis han ikke har noen andre. Det er mindre konkurranse rundt deg så han kan fort tenke easy game vettu.. men så har dere funnet opp at dere eldre kvinner og unge gutter bare hører sammen. dere gjør ikke det💋 Du ser sikkert bra ut til å være 50 men jeg tviler på du er like stunning som meg og mine venninner. husk vi har ikke sagt at ingen tar kontakt med dere.. men vi har sagt at de tar kontakt hvis dem de vil ha er opptatt for øyblikket.. Og så tror dere at dere er uovervinnelige.💋 Anonymkode: 873b5...3af Jeg tipper at ikke alle men synes jentunger som omtaler seg selv som "stunning" er noe å gå etter... Anonymkode: ff4ef...89a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå