Gå til innhold

Møtt en ung mann mye yngre enn meg som vil date seriøst - vært venner så langt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en alene forelder som nå har hatt veldig fin og vennskapelig tone med en yngre mann jeg trakk tilfeldigvis på tur en stund tilbake. Etter andre tilfeldige møte avtalte vi å utveksle nummer (begge har hund). Kjekk og Flott ung fyr på 25 år. Vi har mye til fellesskap. Alder har ikke vært snakket om før han igår tilbrakte en god ettermiddag med meg på tur og innrømmet romantisk interesse . Han mener alderen ikke har så mye å si, jeg er 10 år eldre. Vi er begge på relativt samme plass mtp økonomi (egne hjem etc) så det er ikke noen spesifikke fordeler for han. Vi har bare veldig mye til felles, samme politiske syn, turglad osv. han er også en sosial fyr med relativt god sosial krets føler jeg.

jeg tenker at alderen er en stor forskjell, jeg er ferdig med barn føler jeg (har to) og vel at han burde finne en flott kvinne på egne alder. Han mener alder per nå ikke har så mye å si, men at vårt felles grunnlag og attraksjon til hverandre bør være en god indikasjon.

hva er andres erfaringer her med å ha en romantisk relasjon med litt større aldersforskjell? 

Anonymkode: 36a89...8e5

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne mannen sier alt du vil høre for å få tilgang til sex. Du dereimot snakker om romantisk forhold. Hva i alle dager går det av alle dere eldre damer som tror dere kan ha forhold til yngre menn ? Får du det til er det i så fall fordi han overhodet ikke greier å får til noe med jevnaldrende eller yngre damer. Duh...

Anonymkode: 659d5...237

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Denne mannen sier alt du vil høre for å få tilgang til sex. Du dereimot snakker om romantisk forhold. Hva i alle dager går det av alle dere eldre damer som tror dere kan ha forhold til yngre menn ? Får du det til er det i så fall fordi han overhodet ikke greier å får til noe med jevnaldrende eller yngre damer. Duh...

Ikke vær gledesdreper. Man må da kunne få unne eldre damer litt ungkjepp? Om det så er bare for en kort periode. 

Anonymkode: 04847...cf8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva mener du med yngre? Mine ekser (og kjæresten) er alle yngre enn meg, fra 1-8 år yngre.

Det er ikke pga alderen det ble slutt, ikke ble jeg dumpet heller.

Kommer aldri til å bli sammen med en eldre mann. 

Anonymkode: 4b0ab...66e

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Alt er mulig tenker jeg. Her inne vil du ikke få noe fasit vertfall.

Kjærligheten til Petter Pilgård og Kirsebom virker nå ekte på tross av aldersforskjell.

Anonymkode: 9811a...f8e

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kjærligheten til Petter Pilgård og Kirsebom virker nå ekte på tross av aldersforskjell.

Vi får se nå, når hun er blitt så feit.

Anonymkode: 172ef...f0a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hva mener du med yngre? Mine ekser (og kjæresten) er alle yngre enn meg, fra 1-8 år yngre.

Det er ikke pga alderen det ble slutt, ikke ble jeg dumpet heller.

Kommer aldri til å bli sammen med en eldre mann. 

Anonymkode: 4b0ab...66e

Samme her. Alle jeg har vært sammen med har vært jevnaldrende eller yngre. Eldre menn skjer ikke.

Anonymkode: ae874...d6e

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det artige er hvor mange år det kommer til å gå før dette går opp for folk. Sannsynligvis lenge, pga at de eldre damene vil nok tviholde på sin alternative sannhet.

Anonymkode: f2ac7...676

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Alt er mulig tenker jeg. Her inne vil du ikke få noe fasit vertfall.

Anonymkode: 9811a...f8e

Stråmenn er alltid velkomne. Vi må huske å nevne Macron og fru i samme slengen. Da er det jo bare slik for alle.

Skrevet

Ti år er ikke spesielt mye, så det ville jeg bare gått for. Jeg kjenner flere par der hun er ti år eldre.

Anonymkode: dcbc5...c72

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Greit nok det Ts men hvis han maser om en ting ofte så ville jeg vært veldig forsiktig spesielt hvis du vil ha et seriøst forhold. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stråmenn er alltid velkomne. Vi må huske å nevne Macron og fru i samme slengen. Da er det jo bare slik for alle.

Det er mange fohold som kan fungere selvom mannen er yngre. Se på camilla Lackberg og mannen, han er en del år yngre enn henne og de har vært sammen en del år og har et felles barn. 

Jeg ville personlig aldri blitt sammen med en som var 25 når jeg var 35. 

Anonymkode: daec0...2cd

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det artige er hvor mange år det kommer til å gå før dette går opp for folk. Sannsynligvis lenge, pga at de eldre damene vil nok tviholde på sin alternative sannhet.

Hvor overfladisk er du ikke som person dersom du oppriktig mener at utseendet og tilgang til sex er det eneste som betyr noe. Så trist du og de andre som mener dette ikke har opplevd ekte kjærlighet. 

til TS:

Det er ikke hvor fort du blir gammel og rynkete som har noe å si. Det viktigste er å få avklart det med barn og helt ærlig så kan det godt hende han sier han ikke vil ha nå, men endrer mening om 10 år. For deg vil det da være for sent. 

Det er den eneste egentlige bøygen og komme over i dette forholdet. 

Jeg er sammen med en 8 år yngre mann og det funker helt fint, merker ikke aldersforskjellen sånn i det daglige. Han ønsker heller ikke barn og siden han nå er godt over 30 så stoler jeg på han når han sier det. Vi har hatt mange runder på det da jeg vil han skal ha tenkt godt gjennom det. 

Jeg vet da godt jeg ser eldre ut enn kjæresten min, men jeg er fortsatt pen tross  smilerynkene mine. Når man virkelig faller for en person, hvem de er, da blir ikke sånne små ting så viktig lengre. 

Ett forhold som legger mest vekt på utseende og hvor tiltrekkende man er til en hver tid er uansett dømt til å mislykkes. 

Anonymkode: 02235...ca2

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ser ingen problemer untatt om han vil ha barn. Da må han jo finne en annen siden du er ferdig.

Anonymkode: 060a5...544

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvor overfladisk er du ikke som person dersom du oppriktig mener at utseendet og tilgang til sex er det eneste som betyr noe. Så trist du og de andre som mener dette ikke har opplevd ekte kjærlighet. 

til TS:

Det er ikke hvor fort du blir gammel og rynkete som har noe å si. Det viktigste er å få avklart det med barn og helt ærlig så kan det godt hende han sier han ikke vil ha nå, men endrer mening om 10 år. For deg vil det da være for sent. 

Det er den eneste egentlige bøygen og komme over i dette forholdet. 

Jeg er sammen med en 8 år yngre mann og det funker helt fint, merker ikke aldersforskjellen sånn i det daglige. Han ønsker heller ikke barn og siden han nå er godt over 30 så stoler jeg på han når han sier det. Vi har hatt mange runder på det da jeg vil han skal ha tenkt godt gjennom det. 

Jeg vet da godt jeg ser eldre ut enn kjæresten min, men jeg er fortsatt pen tross  smilerynkene mine. Når man virkelig faller for en person, hvem de er, da blir ikke sånne små ting så viktig lengre. 

Ett forhold som legger mest vekt på utseende og hvor tiltrekkende man er til en hver tid er uansett dømt til å mislykkes. 

Overfladisk, ja.... Hvor stor prosentandel av disse yngre mennene som jakter eldre kvinner tror du er oppriktige om at de er ute etter forhold?

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Overfladisk, ja.... Hvor stor prosentandel av disse yngre mennene som jakter eldre kvinner tror du er oppriktige om at de er ute etter forhold?

Det er jo ganske uvesentlig hvor mange det er, det som er vesentlig er hvordan denne mannen oppfører seg og hvordan han er med henne. 

De møttes ikke på Tinder eller ute på byen klokke 02:00… 

Klart det er mange menn som bare vil ha sex, de finner man jo i alle aldre. Det er ikke alderen som bestemmer dette men intensjonen til den du treffer. 

Jeg har også flust av tilbud på byen fra unge menn som vil bli med hjem, jeg skjønner jo det betyr noe helt annet enn da han som nå er kjæresten min tok meg med ut på skikkelige dater og faktisk ønsket å bli bedre kjent med meg. Vi var også venner på tur en stund før det ble romantiske følelser. 

Når du blir like gammel som meg så skjønner du også forskjellen på disse to måtene menn har tatt kontakt på👵

• Liker 5
Skrevet

Det viktigste her, er om han ønsker barn. Gjør han ikke det, så har ikke 10 år så mye å si.

Jeg har selv bare vært sammen med yngre menn, og da seriøse forhold.

Anonymkode: 106d2...e62

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Det er da enkelt for ts å date den fyren lenge før de ligger sammen. Da finner hun jo fort ut av det.

Det er sånn man luker ut fuckboys. Slutt å ligge med de så fort.

Anonymkode: 060a5...544

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er jo ganske uvesentlig hvor mange det er, det som er vesentlig er hvordan denne mannen oppfører seg og hvordan han er med henne. 

De møttes ikke på Tinder eller ute på byen klokke 02:00… 

Klart det er mange menn som bare vil ha sex, de finner man jo i alle aldre. Det er ikke alderen som bestemmer dette men intensjonen til den du treffer. 

Jeg har også flust av tilbud på byen fra unge menn som vil bli med hjem, jeg skjønner jo det betyr noe helt annet enn da han som nå er kjæresten min tok meg med ut på skikkelige dater og faktisk ønsket å bli bedre kjent med meg. Vi var også venner på tur en stund før det ble romantiske følelser. 

Når du blir like gammel som meg så skjønner du også forskjellen på disse to måtene menn har tatt kontakt på👵

Sånne menn som ikke respekter kvinner som man møter ute på byen. Tinder etc som kun er ute etter en ting da sier man bye fortest mulig fordi det er kvalmt og respektløst. Det er sjarmløst. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Først og fremst ville jeg ikke kalt ei på ca 35 for en eldre dame. Samtidig finnes det også voksne 25 åringer.  Der er mange forhold der kvinnen er 10 år eldre. Min egen mor var enke i 17 år, og min far var 10 år yngre enn henne. Min veninne er 15 år eldre enn sin mann, de har 2 barn og har vært gift i 27 år. Det finnes mange par der aldersforskjellen går den veien. Noen menn elsker sine kvinner, uansett alder. 

Anonymkode: 6e40d...687

• Liker 6
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...