AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Jeg (19) og kjæresten (21) skulle på bytur i helgen. Han overnattet hjemme hos meg før vi reiste. Jeg hadde fått en genser av søstren min som hun hadde kjøpt til seg selv men ikke passet alikevel. Den var ikke min stil, men den var fin. (Hun har veldig fin stil, men veldig annerldes en min). Jeg prøvde den på og spurte kjæresten om hva han syntes da jeg var litt usikker. "Den var veldig fin, den kan du absolutt bruke!" Var svaret jeg fikk. Vi reiste til byen, hadde hele dagen der, og ca 2 timer før toget skulle gå hjem ba han meg sette meg ned på en benk. Han sier at han har dårlig samvittighet for å ha løyet til meg, og forteller at genseren er kjempe stygg. "Du kler absolutt ikke brunt, den er kjempe stygg til deg, absloutt ikke din stil, passer ikke formen din." Jeg blir jo helt satt ut, så sier han "ja er du ikke glad for at jeg er ærlig med deg?" Da blir jeg kjempe sur og sier at jeg hadde vært glad hvis han hadde sagt det hjemme når jeg tok den på, og kunne skifte!! Nå kunne han bare ha holdt munn. Men han står på sitt at nå kan jeg stole mer på han siden han var ærlig og alt annet tull. Men jeg er kjempe sur. Ødla resten av turen, og jeg følte meg bare dum som hadde gått rundt kjempe stygg hele dagen.. Kan noen fortelle meg at jeg er teit som er så sint? For jeg sliter med dumme følelser og vil bare slå opp...🥺 Anonymkode: be2f9...da6 1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden 😂 han kan joine alle andre menn som har påstått et grusomt klesplagg var fint. For husfredens skyld. Anonymkode: 45995...185 6
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Dere er i en generasjon som ikke forstår det sosiale samspillet. Det virker som å være utpå spekteret er mer vanlig, enn uvanlig. Altså, fyren ville for tretti år siden blitt ansett som sosialt tilbakestående. Men i dag er dette nærmest normal oppførsel. Dere unge i dag, spesielt unge menn, framstår uten sosial kompetanse. Anonymkode: 117d6...543 10 10
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men han står på sitt at nå kan jeg stole mer på han siden han var ærlig og alt annet tull. Er vel det du ikke kan, siden han løy først og så var ærlig senere, når skal du vite når han sier sannheten? Eksen min drev mye med dette, veldig slitsomt å forholde seg til og en del var rett og slett for å trykke meg ned tror jeg. Anonymkode: 62e54...288 4 5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Slutt å fiske etter komplimenter og gjør deg heller opp din egen mening. Dere virker svært umodne og usikre begge to. Anonymkode: e0c55...182 1 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Oh my goddd. Han løy for å være grei. Men måten han tok opp at han løy på var ugrei. Jeg hadde slitt med å stole på han igjen. Anonymkode: 02a7d...8e0
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Det er lov å bli lei seg når folk kommer med sin mening og han høres særs klønete ut. Men ærlig talt er det ingen i byen som bryr seg om hva du har på deg. Det er en genser. Hvis den er varm og ren er det bra nok. Anonymkode: 3924e...386 5 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg (19) og kjæresten (21) skulle på bytur i helgen. Han overnattet hjemme hos meg før vi reiste. Jeg hadde fått en genser av søstren min som hun hadde kjøpt til seg selv men ikke passet alikevel. Den var ikke min stil, men den var fin. (Hun har veldig fin stil, men veldig annerldes en min). Jeg prøvde den på og spurte kjæresten om hva han syntes da jeg var litt usikker. "Den var veldig fin, den kan du absolutt bruke!" Var svaret jeg fikk. Vi reiste til byen, hadde hele dagen der, og ca 2 timer før toget skulle gå hjem ba han meg sette meg ned på en benk. Han sier at han har dårlig samvittighet for å ha løyet til meg, og forteller at genseren er kjempe stygg. "Du kler absolutt ikke brunt, den er kjempe stygg til deg, absloutt ikke din stil, passer ikke formen din." Jeg blir jo helt satt ut, så sier han "ja er du ikke glad for at jeg er ærlig med deg?" Da blir jeg kjempe sur og sier at jeg hadde vært glad hvis han hadde sagt det hjemme når jeg tok den på, og kunne skifte!! Nå kunne han bare ha holdt munn. Men han står på sitt at nå kan jeg stole mer på han siden han var ærlig og alt annet tull. Men jeg er kjempe sur. Ødla resten av turen, og jeg følte meg bare dum som hadde gått rundt kjempe stygg hele dagen.. Kan noen fortelle meg at jeg er teit som er så sint? For jeg sliter med dumme følelser og vil bare slå opp...🥺 Anonymkode: be2f9...da6 Bestem selv hva du vil bruke og ikke spør folk som ikke har kompetanse om det. Han framstår som totalt blåst sosialt og tildels ondskapsfull. Hva mente han egentlig at dette blaftet av «ærlighet» skulle oppnå? Ville sett på han med et kritisk blikk framover. Anonymkode: 6e86c...d64 1 4
Hippogriff Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Han tok en hvit løgn for å slippe å såre deg. Ikke rart når man blir tatt på senga av et uventet minefelt-spørsmål. Så er han en ærlig sjel og fikk dårlig samvittighet da han innså konsekvensen (at du vil fortsette å gå rundt i et plagg du ikke kler), og greide ikke la være å rydde opp. Han håndterte det klønete, men ærlig talt - hvem har ikke tatt en hvit løgn for å slippe å såre - og det er da virkelig ikke noe å lage drama over. 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg (19) og kjæresten (21) skulle på bytur i helgen. Han overnattet hjemme hos meg før vi reiste. Jeg hadde fått en genser av søstren min som hun hadde kjøpt til seg selv men ikke passet alikevel. Den var ikke min stil, men den var fin. (Hun har veldig fin stil, men veldig annerldes en min). Jeg prøvde den på og spurte kjæresten om hva han syntes da jeg var litt usikker. "Den var veldig fin, den kan du absolutt bruke!" Var svaret jeg fikk. Vi reiste til byen, hadde hele dagen der, og ca 2 timer før toget skulle gå hjem ba han meg sette meg ned på en benk. Han sier at han har dårlig samvittighet for å ha løyet til meg, og forteller at genseren er kjempe stygg. "Du kler absolutt ikke brunt, den er kjempe stygg til deg, absloutt ikke din stil, passer ikke formen din." Jeg blir jo helt satt ut, så sier han "ja er du ikke glad for at jeg er ærlig med deg?" Da blir jeg kjempe sur og sier at jeg hadde vært glad hvis han hadde sagt det hjemme når jeg tok den på, og kunne skifte!! Nå kunne han bare ha holdt munn. Men han står på sitt at nå kan jeg stole mer på han siden han var ærlig og alt annet tull. Men jeg er kjempe sur. Ødla resten av turen, og jeg følte meg bare dum som hadde gått rundt kjempe stygg hele dagen.. Kan noen fortelle meg at jeg er teit som er så sint? For jeg sliter med dumme følelser og vil bare slå opp...🥺 Anonymkode: be2f9...da6 Herregud, du er skikkelig barnslig. Du er sikker på at du ikke er 12 år? Anonymkode: ff2a5...fe3
Pippi Lotta Skrevet 8 timer siden #11 Skrevet 8 timer siden Hippogriff skrev (52 minutter siden): Han tok en hvit løgn for å slippe å såre deg. Ikke rart når man blir tatt på senga av et uventet minefelt-spørsmål. Så er han en ærlig sjel og fikk dårlig samvittighet da han innså konsekvensen (at du vil fortsette å gå rundt i et plagg du ikke kler), og greide ikke la være å rydde opp. Han håndterte det klønete, men ærlig talt - hvem har ikke tatt en hvit løgn for å slippe å såre - og det er da virkelig ikke noe å lage drama over. Det er en ting å si at genseren ikke ser så fin ut eller at man ikke liker stilen, det er noe annet å liste opp absolut alt man synes er stygt. Det er også merkelig å lyge til noen, for så å skryte av hvor til å stole på man er..... Det er ikke TS som lager drama her!!! 1 3
Pippi Lotta Skrevet 8 timer siden #12 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Herregud, du er skikkelig barnslig. Du er sikker på at du ikke er 12 år? Anonymkode: ff2a5...fe3 Hæ? Fordi hun ikke liker å bli løyet til eller å bli fortalt i detalj at hun er kled stygt så er hun barnslig? 4 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #13 Skrevet 8 timer siden Veldig klønete av han, men er du så usikker på deg selv at du ikke klarer å avgjøre om det er en genser du kan gå med eller ikke? Hvis du føler deg komfortabel og fin i genseren, så skal det vel ikke ha noe å si hva han mener? og motsatt... Anonymkode: 0ed92...00c 1
Pippi Lotta Skrevet 8 timer siden #14 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Veldig klønete av han, men er du så usikker på deg selv at du ikke klarer å avgjøre om det er en genser du kan gå med eller ikke? Hvis du føler deg komfortabel og fin i genseren, så skal det vel ikke ha noe å si hva han mener? og motsatt... Anonymkode: 0ed92...00c Om det er en uvant stil så er det da helt normalt å spøre noen? Hvorfor skal man ikke kune snake om klær? 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #15 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg (19) og kjæresten (21) skulle på bytur i helgen. Han overnattet hjemme hos meg før vi reiste. Jeg hadde fått en genser av søstren min som hun hadde kjøpt til seg selv men ikke passet alikevel. Den var ikke min stil, men den var fin. (Hun har veldig fin stil, men veldig annerldes en min). Jeg prøvde den på og spurte kjæresten om hva han syntes da jeg var litt usikker. "Den var veldig fin, den kan du absolutt bruke!" Var svaret jeg fikk. Vi reiste til byen, hadde hele dagen der, og ca 2 timer før toget skulle gå hjem ba han meg sette meg ned på en benk. Han sier at han har dårlig samvittighet for å ha løyet til meg, og forteller at genseren er kjempe stygg. "Du kler absolutt ikke brunt, den er kjempe stygg til deg, absloutt ikke din stil, passer ikke formen din." Jeg blir jo helt satt ut, så sier han "ja er du ikke glad for at jeg er ærlig med deg?" Da blir jeg kjempe sur og sier at jeg hadde vært glad hvis han hadde sagt det hjemme når jeg tok den på, og kunne skifte!! Nå kunne han bare ha holdt munn. Men han står på sitt at nå kan jeg stole mer på han siden han var ærlig og alt annet tull. Men jeg er kjempe sur. Ødla resten av turen, og jeg følte meg bare dum som hadde gått rundt kjempe stygg hele dagen.. Kan noen fortelle meg at jeg er teit som er så sint? For jeg sliter med dumme følelser og vil bare slå opp...🥺 Anonymkode: be2f9...da6 Det er jo motsatt Han har nå bevist at du ikke kan stole på at han sier sannheten, selv når det gjelder noe så enkelt som en genser. Anonymkode: 8a5a7...d51 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Skrevet 6 timer siden Hvorfor bryr du deg? Jeg hadde et plagg som jeg syns var kjempefin! Alle venninnene mine sa den var så fin og kledde meg veldig godt. Fikk alltid høre det når jeg hadde den på, uten at jeg spurte selv vel og merke. Han jeg var sammen med da kommenterte alltid hvor grusom han syns den var, could not care less. Menn har jo en stil de syns er fint på damer, det vil jo ikke si at du kunne tenke deg å kle deg slik som typen din syns du skal. Drit i hva han sa. Hvis du følte deg fin- why care? Anonymkode: 70439...c58
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden Huffameg... fort deg å slå opp 🙄 Anonymkode: c457a...209
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #18 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er vel det du ikke kan, siden han løy først og så var ærlig senere, når skal du vite når han sier sannheten? Eksen min drev mye med dette, veldig slitsomt å forholde seg til og en del var rett og slett for å trykke meg ned tror jeg. Anonymkode: 62e54...288 Jepp De sier en ting, man blir tydelig såret, så sier de at det ikke var meningen. Men hvorfor såre i utgangspunktet? Helt psyko Anonymkode: 93714...9ba
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Men så du deg ikke i speilet før du gikk ut? Hvis du selv ikke synes den var stygg, så kan den ikke være så veldig grusom slik at andre på byn stirrer og peker Anonymkode: e21db...599
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden Jeg skjønner deg godt. Hater menn som jatter med og sier noe er fint, men så kommer det frem etterpå at de ikke mente det. Si det mens jeg fortsatt har mulighet til å skifte da! Dette har forresten ingenting med «dagens unge» å gjøre, som en annen påpekte. Eldre menn er ikke noe bedre. Anonymkode: 74f68...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå