Saima Skrevet fredag kl. 09:50 #2 Skrevet fredag kl. 09:50 Syns Monster- Historien om Ed Gain var bra. Netflix
Wald86 Skrevet fredag kl. 09:52 #3 Skrevet fredag kl. 09:52 Murdaugh Murders: A Southern Scandal. Naivt å tro at ikke det samme skjer/kan skje i Norge. Nyhetsbildet for tiden viser det. Derfor høyaktuell.
fuerza Skrevet fredag kl. 23:03 #4 Skrevet fredag kl. 23:03 Beauty and The Bester… spesiell historie som fenget meg. Netflix.
dibbi Skrevet fredag kl. 23:14 #6 Skrevet fredag kl. 23:14 Signs of a psychopath, Obsession: dark desires, American monster, Evil lives here, Your worst nightmare, Who the bleep did i marry?.
Moens Skrevet fredag kl. 23:23 #7 Skrevet fredag kl. 23:23 (endret) The curious case of Natalia Grace på Hbo! Så serien som er basert på denne dokumentaren. Den heter A good american family på Disney. Dokumentar først ihvertfall! Lykke til! Endret fredag kl. 23:33 av Moens
Knitalong Skrevet fredag kl. 23:25 #8 Skrevet fredag kl. 23:25 (endret) Ardwinna skrev (48 minutter siden): The perfect neighbor (Netflix) Den så jeg på i går Ellers så har Netflix mange gode serier og filmer om true crime. Kan jo nevne; Jeg skjøt pappa. Gabriel Fernandez saken. Making murderer. Vår mors synder. Endret fredag kl. 23:56 av Knitalong 1
Mollert Skrevet lørdag kl. 18:17 #9 Skrevet lørdag kl. 18:17 The Idaho Murders har film og en dokumentarserie, veldig bra sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå