AnonymBruker Skrevet 10. november #1 Skrevet 10. november Sover med endten smokk eller sutter på tomlen om natten. Kjenner ro i kroppen og trygghetsfølelsen jeg av å til trenger mer av. Har et godt liv i et ekteskap, men alle har jo sitt. Anonymkode: 399a9...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 10. november #2 Skrevet 10. november Høres trygt og godt ut. Anonymkode: 2e069...f25 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #4 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 23.22): Sover med endten smokk eller sutter på tomlen om natten. Kjenner ro i kroppen og trygghetsfølelsen jeg av å til trenger mer av. Har et godt liv i et ekteskap, men alle har jo sitt. Anonymkode: 399a9...9a3 Er du gift og så sover du med smokk eller sutter på tommelen? Anonymkode: 70b7d...712
AnonymBruker Skrevet 12. november #5 Skrevet 12. november Yes. Det er så betryggende. Sovner så å si med en gang.. Anonymkode: 399a9...9a3
AnonymBruker Skrevet 12. november #7 Skrevet 12. november Bare jeg som vet om det da 😂 Anonymkode: 399a9...9a3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå