AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Skrevet 17 timer siden Hvilken vinterjakke bruker din gutt på videregående? Gutten ønsker seg parajumper. Men jeg kjøper ikke så dyrt. Anonymkode: 468ed...083
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Skrevet 17 timer siden Mine har hver sin dunparka Vancouver fra Jean Paul. Den er favoritten og har kjøpt helt ny lik da de måtte opp en str. Dessverre er dette første året på lenge de ikke den i salg, men det er flere på Tise veldig rimelig. Anonymkode: 05260...592
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Min sønn har en fra North Face. Mener jeg betalte 2800 for den... Anonymkode: acf29...7e9
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Mine har hver sin dunparka Vancouver fra Jean Paul. Den er favoritten og har kjøpt helt ny lik da de måtte opp en str. Dessverre er dette første året på lenge de ikke den i salg, men det er flere på Tise veldig rimelig. Anonymkode: 05260...592 Vil de ha brukte klær? Anonymkode: 468ed...083
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvilken vinterjakke bruker din gutt på videregående? Gutten ønsker seg parajumper. Men jeg kjøper ikke så dyrt. Anonymkode: 468ed...083 Hva er greia med at de er så vanvittig dyre? Er de SÅ varme? Anonymkode: dffbf...86a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er greia med at de er så vanvittig dyre? Er de SÅ varme? Anonymkode: dffbf...86a Jeg vet ikke 😅. Jeg har sagt at han får ikke så dyr jakke. Men vil at han skal ha en varm jakke Anonymkode: 468ed...083
Tobias001 Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvilken vinterjakke bruker din gutt på videregående? Gutten ønsker seg parajumper. Men jeg kjøper ikke så dyrt. Anonymkode: 468ed...083 De har mange fine jakker på Jula 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #8 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg vet ikke 😅. Jeg har sagt at han får ikke så dyr jakke. Men vil at han skal ha en varm jakke Anonymkode: 468ed...083 Gi han et budsjett og be han komme med forslag. Mulig det kommer noe salg framover nå. Anonymkode: af36c...24a
Surpompen Skrevet 16 timer siden #9 Skrevet 16 timer siden Men bror på undumsskoøen bruker polo raulph raulen vinterjakke jeg har også det merket i jakka og moren min var tre for to så…. 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #10 Skrevet 16 timer siden Min har en arvet patagonia. Den lever han fint med. Anonymkode: e43ef...b2a
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #11 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vil de ha brukte klær? Anonymkode: 468ed...083 "Vil de ha brukte klær?" Wow. Anonymkode: b222a...2a1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #12 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Vil de ha brukte klær?" Wow. Anonymkode: b222a...2a1 Jeg bare spurte. Min gutt har fått mye brukt han. Men tror ikke det er så vanlig. Iallefall ikke blandt guttene i hans vennegjeng Anonymkode: 468ed...083
lepetitmerdeux Skrevet 16 timer siden #13 Skrevet 16 timer siden Surpompen skrev (17 minutter siden): Men bror på undumsskoøen bruker polo raulph raulen vinterjakke jeg har også det merket i jakka og moren min var tre for to så…. Kjøpt i Kina da eller… sorry, kunne ikke dy meg… 🙏😉🥳
lepetitmerdeux Skrevet 16 timer siden #14 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): "Vil de ha brukte klær?" Wow. Anonymkode: b222a...2a1 Barna mine vil gjerne ha brukte klær. Ikke fordi vi ikke har råd til nye klær og merkeklær, men de bryr seg ikke om navnet på designeren og synes det er en fin ting å kjøpe brukt (eller gamle klær som gutten på 14 sier) Han er påvirket av søstera da, som er bærekraftentusiast.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Skrevet 16 timer siden Sailing race dunjakke, varm og god. Prøver å følge med om det er salg på nettbutikker. Anonymkode: 153a0...c99
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Har hatt the northface tidligere men i år er det en tykk dunjakke fra gant. Den var en gave fra besteforeldre så kjenner ikke prisen på den. Skulle jeg kjøpt hadde det muligens blitt en ny dunjakke fra The Northface da vi begge har vært fornøyd med den. Min liker korte jakker best og ikke parka. Har en vanntett snowboard jakke i tillegg for når det er for vått for dunjakke. Anonymkode: 3155a...ddd
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #17 Skrevet 7 timer siden Hvilken stil har han da? Min gutt går med jeans eller chinos, skjorte og genser, og hans jakker i den stilen. Han har en jakke fra moncler, en fra Patagonia, en vest fra Patagonia, han har også en ordentlig ullfrakk og en jakke fra fussalp. Men hans stil er veldig typisk for her vi bor. Jeg har en nevø som er mer skater-type, og han bruker andre merker enn min sønn. Anonymkode: 2f08f...24b
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Vil de ha brukte klær? Anonymkode: 468ed...083 De har ikke noe med brukte klær så lenge de ser som nye ut, og det er jeg helt enig i. De vil heller ha en i utgangspunktet dyr jakke som dekker alle krav og behov, men som er litt brukt, enn en rimeligere ny som ikke er like bra. Jeg har tre barn og alle har minst en ytterjakke kjøpt brukt. De ser alle som nye ut og etter en vask føles de som det også. Anonymkode: 05260...592
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden Min sønn på barneskolen bruker parajumper. Kjøpt brukt, så var ikke dyr. Anonymkode: cd6c1...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå