AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:43 #21 Skrevet torsdag kl. 14:43 Hvorfor har han Tinder ? Og det er ikke sikkert det er forholdet med deg som skranter. Det kan være med en av de andre damene han puler på. Og han virker rimelig blåst som forteller en potensiell sexpartner at han er av den utro typen. Hva vinner han på det. Treffe noen i samme liga (samme type rasshøl) ? Anonymkode: 744c2...26f
Erfarenmann Skrevet fredag kl. 07:46 #22 Skrevet fredag kl. 07:46 AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 7.43): Jeg er såpass smålig at jeg hadde funnet på noe annet og potensielt pinlig. At han hadde dårlig kroppslukt for eksempel. Og at jeg hadde full forståelse for at han ikke merket det selv. Du har i alle fall selvinnsikt på at du er smålig. I tillegg til selvinnsikten burde du skaffe deg litt IQ også. Denne liksom dårlige kroppslukten vil jo bli avkreftet rimelig kjapt og du står igjen med å drite ut deg selv. Hvis behovet for å skade ham er så stort så bare si sannheten da vel - at han gikk bak din rygg etc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå