Gå til innhold

Den følelsen når man får høre at typen har vært utro

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i halvannet år, men bor ikke sammen. En venninne av meg tok kontakt (han kjenner ikke henne), hun hadde fått superlike av han på Tinder. Hun tekster litt frem og tilbake med han og han forteller at han er i et forhold som skranter, at han skal gjøre det slutt og at han har ligget med en annen dame i et halvt år.

Hva gjør jeg? Herregud!

Anonymkode: f1a1b...a52

• Hjerte 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars! 😮 for en dritt! 
Dump han først! Begrunnelse: beklager, du har litt for liten tiss 🤷‍♀️

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Du kommer tydeligvis hit for å spørre om råd, istedenfor å ta en samtale med kjæresten din. 

• Liker 4
Skrevet

Gift deg med han!

Nei altså, det bør vel ikke være tvil om at han der ikke er noe å samle på? Gjør det slutt, det finnes bedre menn enn han der ute.

Anonymkode: 26c74...e7e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Da priser du deg lykkelig for at du ikke har investert mer i forholdet.

Anonymkode: e9c00...6fc

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Du gjør det slutt. Uten forklaring. Også går du videre i livet og er takknemlig for at du fant ut av dette nå og ikke etter flere år. 

Du fortjener bedre og du vet det.

Anonymkode: 29a62...3f0

• Liker 7
Skrevet

Si det som det er, at du vet alt, og så har du forberedt deg ved å ha hentet alle personlige ting du evt måtte ha hos ham allerede. Så gjør du det slutt!! Bestemt og enkelt. Ingen tårer eller spørsmål. Bare; det er slutt! 

Og så går du og priser deg lykkelig over at du ikke hadde engasjert deg mer med en drittsekk. 

Anonymkode: 3b271...281

• Liker 3
Skrevet

Så fantastisk at du har funnet ut av dette så kort vei inn i forholdet. Tenk om det hadde vært etter 5år+. Selv om det er drit vondt og kjipt. Hva mener du hva gjør du? 
Du dumper han vell. Håper ikke du har noen andre planer enn det. Såfall kan du forvente deg mye utroskap i fremtiden.

Jeg ville ikke gitt han noen annen forklaring enn at du vet han har vært utro og at du ønsker å avslutte forholdet og finne en mann som fortjener deg og din tid. At du er sinnsykt skuffa over han. Ikke diskuter, ikke svar mer. Vær kald. Når du kommer over han så ser du alt i nye øyne og du vil være glad du slapp unna han. Noe bedre venter på deg! 

Anonymkode: a964d...761

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har vært sammen med kjæresten i halvannet år, men bor ikke sammen. En venninne av meg tok kontakt (han kjenner ikke henne), hun hadde fått superlike av han på Tinder. Hun tekster litt frem og tilbake med han og han forteller at han er i et forhold som skranter, at han skal gjøre det slutt og at han har ligget med en annen dame i et halvt år.

Hva gjør jeg? Herregud!

Hvilken idiot forteller en potensiell ny flamme at de har ligget med en annen dame i et halvt år samtidig som han har vært i et forhold?

Anonymkode: 93f84...fcd

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Han kommer til å blånekte når du spør han, så hvorfor gidde det.

Hadde gjort det enkelt, bare forlatt uten et ord.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva gjør jeg? Herregud!

Hvis dette er sant, hvorfor lurer du på hva du skal gjøre??

Vil du virkelig være med en sånn dritt

Anonymkode: 4a19c...2a8

• Liker 1
Skrevet

"Jeg hører at forholdet vårt skranter så da tenker jeg at vi avslutter det nå".

Eller...

Hvis du har ting hos ham så tar du med deg venninna di når du skal hente det. "Jeg skal bare hente tingene mine, før vi skal ut å feire singellivet".

Anonymkode: a6ec6...f23

• Nyttig 1
Skrevet

Ghost han… han har ikke fortjent bedre. 

Anonymkode: d2a4a...1cb

Skrevet
makkapakka skrev (40 minutter siden):

Han kommer til å blånekte når du spør han, så hvorfor gidde det.

Hadde gjort det enkelt, bare forlatt uten et ord.

Helt enig, å nevne utroskapet inviterer til diskusjon hvor han enten nekter for det åpenbare eller skylder på TS. 
Jeg er såpass smålig at jeg hadde funnet på noe annet og potensielt pinlig. At han hadde dårlig kroppslukt for eksempel. Og at jeg hadde full forståelse for at han ikke merket det selv. Men at det dessverre ikke kom til å løse seg for min del selv om han tok seg sammen fordi avsmaken var for etablert i hodet mitt.

Skrevet

Anonymkode: ec1bf...254

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Helt enig, å nevne utroskapet inviterer til diskusjon hvor han enten nekter for det åpenbare eller skylder på TS. 
Jeg er såpass smålig at jeg hadde funnet på noe annet og potensielt pinlig. At han hadde dårlig kroppslukt for eksempel. Og at jeg hadde full forståelse for at han ikke merket det selv. Men at det dessverre ikke kom til å løse seg for min del selv om han tok seg sammen fordi avsmaken var for etablert i hodet mitt.

Heeeey, er du begynt å bruke ting menn har brukt i alle år? Finn deres egne smålige forklaringer, ikke stjel fra oss :)

Anonymkode: 5f9f2...556

Skrevet

Det blir for dumt å bare dra uten videre. Du må konfrontere ham. Det kan jo hende det er en feil!

Anonymkode: 6d67a...8c6

Skrevet

Ååå, jeg hadde så kost meg med å spørre han hvem han har hoppet i høyet med de siste 6mnd. Etter masse nekting, spurt når tenkte du egentlig å gjøre det slutt? Har fått høre nemlig at vi hadde så dårlig  forhold at du tenker å gjøre det slutt? Jeg visste  ikke at vi hadde det så dårlig.  Og kjørt på. Og gjort det slutt uansett alle lovnader etc.

Har gjort  lignende før,  og det ble veldig tydelig etterpå også at det ikke var et dumt valg å ikke ettergi dumme unnskyldninger  for å si det sånn.

Min samboer,  hoppet til køys med ei i vår seng. Nr 1 jeg fikk ex antall meldinger om at han var ute med henne, og når jeg kom hjem  så hadde han skiftet på sengen for første gang på 2 år. Selv om jeg hadde byttet  på dagen før.

Han slet fælt,  når jeg gikk  ut av soverommet og spurte hvem han hadde kost seg med der. Nei han hadde ikke kost seg han, han ville bare være hyggelig å bytte på senga. Så jeg sa at han får en sjanse til å svare ærlig.  Hvis vi kommer dit at jeg må fortelle deg hvem du har vært på date med, da tar du tingene dine å drar. Han håpet vel på at jeg ikke visste.  Men sa navnet hennes, så han måtte pakke bagen å dra

Anonymkode: dd83d...e86

Skrevet

Først må du se meldingene mellom de. Rart at han ikke vet at hun er din venninne etter 1,5 år? 
Stemmer alt, gjør du det slutt, uten å si grunnen. Og si at han kan finne det ut grunnen selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 20.47):

Hva gjør jeg? Herregud!

Personen du åpenbart bør slå opp med er din venninne. Å ha kontakt med din kjæreste på tinder bak din rygg for å snakke om ditt forhold med han er så alvorlig utroskap som venninne at hun garantert ikke er noe å samle på. I tillegg til at du ikke bør tro på noe av det hun sier før du eventuelt har fått det bekreftet fra annet hold. Før du avslutter all kontakt med din venninne så bør du be om å få se den kommunikasjonen hun sier at hun har hatt med din kjæreste. Trolig finnes den ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...