AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:10 #1 Skrevet mandag kl. 16:10 Hørt mye bra om Leander stellematte og hadde i utgangspunktet bestemt oss for denne, men ser at twistshake sin er ganske lik, men til en mye hyggeligere pris. Noen som har erfaringer å dele? Skal ha den oppå en vanlig kommode fra IKEA. Anonymkode: 709b5...e8c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:10 #2 Skrevet mandag kl. 18:10 Jeg lurer på det samme. Leste en kommentar om at Twistshake sin er mye hardere, men har ikke kjent på den selv. Anonymkode: 91405...504
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:25 #3 Skrevet mandag kl. 18:25 Tror helt ærlig det ikke har så mye å si de ligger der bare når det er bleieskift. Anonymkode: 53330...ba8 5
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:33 #4 Skrevet mandag kl. 18:33 Twistshake er hardere ja. Men spiller ingen rolle sånn sett. De ligger ikke der lenger akkurat. De ikke skumgummi med trekk til 2-300 duger også for å si det sånn. Jeg syns både Leander og Twistshake sine ble korte, og endte med å ikle bruke noen av de etter de første ukene. Anonymkode: 69070...8ef
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 18:50 #5 Skrevet mandag kl. 18:50 Dette er en sånn ting du kommer til å bli litt flau over å ha lurt seriøst på. Det spiller ingen rolle hvilken du velger. Anonymkode: b1e15...131 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:10 #6 Skrevet mandag kl. 19:10 Hihi. Aldri hatt stellematte. Her var håndduk godt nok 😅😅 Anonymkode: 1c4cd...501 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:40 #7 Skrevet mandag kl. 19:40 Stellematte er stellematte. Du kommer aldri til å tenke at noe mangler om du kjøper en billig en og legger et håndkle på. At det skal være leander osv er bare en trend. Anonymkode: befc0...3ac 3 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:47 #8 Skrevet mandag kl. 19:47 Vi har Leander og er velsig fornøyd 😊 har hatt noen andre før, men de var sånn skum med gummi inni og en fra ikea som man blåser opp luft i "veggene". Det andre fikk hull i plastikken og luktet ekkelt uten at det gikk vekk i vask. Leander sin i helgummi eller hva det heter, kan legges i dusjen/badekaret og vaskes veldig enkelt. Brukt den i 2.5 år og skal bruke den til barn nr 2 snart også. Den blir litt kort for barnet å ligge helt utstrakt på etterhvert, men barnet begynner å ha bena opp i lufta selv så bare ryggen og rumpa er nedi. Funker veldig bra. Synes også Leander sin ser finere ut og er mer praktisk i formen, men om det ikke er viktig så mistenker jeg at du fint kan gå får den billigste. Jeg kjøpte min brukt for en billig penge. Anonymkode: 92314...06c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:50 #9 Skrevet tirsdag kl. 10:50 Jeg kjøpte leander brukt da eldste var 6 mnd. Hadde en annen før, og tenkte den var jo god nok. Men for en forskjell for min del! Kjente på leander i butikken en gang, og da visste jeg at jeg måtte se etter en brukt en. Har nå brukt den til to barn, ei på 3 og en på 1. Venter nå barn nr 3 og er enda veldig fornøyd. Lett å vaske, gjør ingenting at den er litt "kort". Sitter solid på kommoden og tåler søl av alle typer. Anonymkode: 2379a...3ee
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:13 #10 Skrevet tirsdag kl. 14:13 Det eneste jeg tenker faktisk spiller en rolle ang stellematte er å ikke kjøpe den typen som har et trekk som ikke er vanntett. Vi kjøpte en helt vanlig stellematte med vanntett trekk fra Layette. Ser de ligger på 500 kr nå, men vi kjøpte den på tilbud. Veldig bra at den er vanntett og derfor enkelt vaskes hvis de bæsjer eller tisser når man tar av bleia Dette med Leander matte er en sånn motegreie på samme måte som at "alle" skal ha najell sleepcarrier og najell bæresele når man kan få noe bedre og billigere av andre merker. Anonymkode: a449e...079 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 15:48 #11 Skrevet tirsdag kl. 15:48 Vi har Twistshake sin og er fornøyd. Kjente på Leander sin i butikken og synes ikke det er så stor forskjell bortsett fra at Twistshake sin er et lite hakk hardere (har dog ikke mye å si, vi bruker håndduk oppå uansett) Anonymkode: 82dd1...b14
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:07 #12 Skrevet tirsdag kl. 16:07 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hihi. Aldri hatt stellematte. Her var håndduk godt nok 😅😅 Anonymkode: 1c4cd...501 Høres grusomt ut å bare ligge på Håndlle Anonymkode: 340de...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå