AnonymBruker Skrevet 10. november #1 Skrevet 10. november Hei. Samboeren min klager på at vi har for lite sex, men for min del så frister det ikke. Har rett og slett ikke lyst. Har sexlyst, men ikke med han føler jeg. Blir nesten som å ligge med en kompis, og det synes jeg rett og slett er trist, for det er jo ikke sånn jeg vil ha det. Samtidig så kan jeg jo ikke for hva jeg føler. Kan dette ordnes? Han sier at vi er nødt å gå til sexolog, men hjelper det? Tips? Råd? Har vert sammen i 19 år. Anonymkode: b0337...46c 1
HemmeligSpion Skrevet 10. november #2 Skrevet 10. november "for min del så frister det ikke." "har rett og slett ikke lyst." "sexlyst, men ikke med han" "som å ligge med en kompis" Hvorfor? Kan han gjøre noe med det? Er han feit, tjukk? For snill for deg? Hvordan er forholdet ellers om dere har vært sammen i 19 år? Er du lat? Om du begynner å trene så vil sexlysten øke betraktelig i løpet av fire-åtte uker. 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #3 Skrevet 10. november Bare lukk øynene .. Anonymkode: f537e...f02 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #4 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hei. Samboeren min klager på at vi har for lite sex, men for min del så frister det ikke. Har rett og slett ikke lyst. Har sexlyst, men ikke med han føler jeg. Blir nesten som å ligge med en kompis, og det synes jeg rett og slett er trist, for det er jo ikke sånn jeg vil ha det. Samtidig så kan jeg jo ikke for hva jeg føler. Kan dette ordnes? Han sier at vi er nødt å gå til sexolog, men hjelper det? Tips? Råd? Har vert sammen i 19 år. Anonymkode: b0337...46c Kanskje du heller skal gå til noen alene først iallfall slik at du kan nøste litt i hva du føler og tenker uten å tenke på at din samboer hører alt du sier. Det er nok mange som har det som deg, og så er spørsmålet om man skal kjempe for det etter 19 år sammen, eller om man skal bli enige om å gå hver til seg. Jeg for min del hadde gjort en stor innsats etter 19 års samliv, men det er meg. Anonymkode: 230c5...920 5
AnonymBruker Skrevet 10. november #5 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Bare lukk øynene .. Anonymkode: f537e...f02 ..... og tenk på meg 😉 Spøk til side, fantaser om noen du kunne tenkt deg/tenner på Anonymkode: cef0e...dee
AnonymBruker Skrevet 10. november #6 Skrevet 10. november HemmeligSpion skrev (14 minutter siden): "for min del så frister det ikke." "har rett og slett ikke lyst." "sexlyst, men ikke med han" "som å ligge med en kompis" Hvorfor? Kan han gjøre noe med det? Er han feit, tjukk? For snill for deg? Hvordan er forholdet ellers om dere har vært sammen i 19 år? Er du lat? Om du begynner å trene så vil sexlysten øke betraktelig i løpet av fire-åtte uker. Nei han er en tiltrekkende mann. Ingen fedme. Begge to trener flere ganger i uka. Men om det kan fikses på vet jeg ikke. Føler tiltrekningen har dabbet av uten at jeg kan forklare hvorfor. Anonymkode: b0337...46c
Enmanelskeråhate Skrevet 10. november #7 Skrevet 10. november Hvis du ikke vil jobbe med det så avslutt det da 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. november #8 Skrevet 10. november For min del er slikt fryktelig rart med mindre man har mista tilliten til partner. Har man behov for sex er det jo fantastisk å ha en levende og trygg kropp å tilfredsstille behovet sammen med. Altså jeg tenner heller ikke på fingre eller plastsaker, men er jeg kåt er dette redskaper til å tilfredsstille behovet med, og jeg må ikke tenne på fingrene eller gjenstanden. På samme måte trenger det ikke være min partner jeg tenner på for å synes det er digg å tilfredsstille mitt behov med ham. Ham må bare fortsette med å være en jeg har trygghet og tillit til, og faktisk være egnet til å tilfredsstille mitt behov. For å ikke klare sex med ham må jeg mangler tillit, trygghet eller tilfredsstillelse ved sex med ham, eller ham må oppføre seg på en måte som gjør meg direkte avtent på ham. (Sur/furt/ekkel/dårlig hygiene og slikt.) Er det der du er, og hva er det isåfall? Vanskelig for deg å løse et problem du ikke spesifiserer. Anonymkode: b4ef6...33d
Soft mann Skrevet 10. november #9 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Samboeren min klager på at vi har for lite sex, men for min del så frister det ikke. Har rett og slett ikke lyst. Har sexlyst, men ikke med han føler jeg. Blir nesten som å ligge med en kompis, og det synes jeg rett og slett er trist, for det er jo ikke sånn jeg vil ha det. Samtidig så kan jeg jo ikke for hva jeg føler. Kan dette ordnes? Han sier at vi er nødt å gå til sexolog, men hjelper det? Tips? Råd? Har vert sammen i 19 år. Anonymkode: b0337...46c Hvordan var sexen deres før den ble dårlig, ble den veldig lik og kjedelig? ble alt et fast mønster? 2
AnonymBruker Skrevet 10. november #10 Skrevet 10. november han mener dere har for lite sex. Dvs. dere har tross alt sex altså? Hvordan har du det de gangene dere har sex? Anonymkode: f7775...661 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #11 Skrevet 10. november Soft mann skrev (2 minutter siden): Hvordan var sexen deres før den ble dårlig, ble den veldig lik og kjedelig? ble alt et fast mønster? Nei den var bra, men så har det bare utvikla seg til kjedelig sex. Frister ikke å kysse han engang. Anonymkode: b0337...46c
AnonymBruker Skrevet 10. november #12 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): han mener dere har for lite sex. Dvs. dere har tross alt sex altså? Hvordan har du det de gangene dere har sex? Anonymkode: f7775...661 Sex en gang i uka ca. Jeg har ikke så lyst, men gjør det mer for hans del. Da er det nesten rett på sak. Føler ikke for å kline med han en gang, og det følest jo heilt forjævlig. Anonymkode: b0337...46c 1
Soft mann Skrevet 10. november #13 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei den var bra, men så har det bare utvikla seg til kjedelig sex. Frister ikke å kysse han engang. Anonymkode: b0337...46c Kanskje en prat med en sexolog kan hjelpe. bryt rutinene, se om de hjelper. du må ut av den onde sirkelen. har dere prøvd en sex weekend?
Rotehodet Skrevet 10. november #14 Skrevet 10. november Hvorfor foreslår du ikke å gjøre slutt med han så han kan få leve et liv med en som har lyst til å begjære han? Ufattelig egoistisk tankegang 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #15 Skrevet 10. november Hvor gammel er du? Jeg fikk det sånn da overgangsalderen begynte (da jeg var 39). Menstruasjonen var fremdeles regelmessig, så jeg koblet det ikke selv, men gynekolog satte meg på østrogen først og litt senere på testosteron. Østrogen hjalp på hetetokter og søvnvansker, mens testosteron gjorde underverker for overskudd og sexlyst. Plutselig ble mannen både interessant og sexy igjen 😄 Anonymkode: 8f198...d9a 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #16 Skrevet 10. november Rotehodet skrev (10 minutter siden): Hvorfor foreslår du ikke å gjøre slutt med han så han kan få leve et liv med en som har lyst til å begjære han? Ufattelig egoistisk tankegang Jeg vil jo forsøke å gjøre noe med det vet bare ikke hvordan. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du? Jeg fikk det sånn da overgangsalderen begynte (da jeg var 39). Menstruasjonen var fremdeles regelmessig, så jeg koblet det ikke selv, men gynekolog satte meg på østrogen først og litt senere på testosteron. Østrogen hjalp på hetetokter og søvnvansker, mens testosteron gjorde underverker for overskudd og sexlyst. Plutselig ble mannen både interessant og sexy igjen 😄 Anonymkode: 8f198...d9a 32 år, det er vel for tidlig med overgangsalder? men problemet er ikke sexlysta tror jeg, men at jeg ikke har lyst på sex med han. Anonymkode: b0337...46c
AnonymBruker Skrevet 10. november #17 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): men problemet er ikke sexlysta tror jeg, men at jeg ikke har lyst på sex med han Onanerer du? Anonymkode: 1ee97...6a4
Tobias001 Skrevet 10. november #18 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. Samboeren min klager på at vi har for lite sex, men for min del så frister det ikke. Har rett og slett ikke lyst. Har sexlyst, men ikke med han føler jeg. Blir nesten som å ligge med en kompis, og det synes jeg rett og slett er trist, for det er jo ikke sånn jeg vil ha det. Samtidig så kan jeg jo ikke for hva jeg føler. Kan dette ordnes? Han sier at vi er nødt å gå til sexolog, men hjelper det? Tips? Råd? Har vert sammen i 19 år. Anonymkode: b0337...46c Han må respektere dine valg, men da må du også akreptere at han kan ha noen på si. 1
Soft mann Skrevet 10. november #19 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil jo forsøke å gjøre noe med det vet bare ikke hvordan. 32 år, det er vel for tidlig med overgangsalder? men problemet er ikke sexlysta tror jeg, men at jeg ikke har lyst på sex med han. Anonymkode: b0337...46c Finn på noe spennende. Kjøp en av kalenderene som selges nå. Mye dritt der, men kanskje defe finner en favoritt som gjør gleden med å ha sex med han tilbakevendende og forhåpentligvis bedre sex enn dere hadde tidligere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå