Gå til innhold

Maria Stavang

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
baremeg007 skrev (2 timer siden):

Og du tenker åpenbart ikke i det hele tatt når du leser. De har både en søskendynamikk, tilsynelatende, og er forbausende like utseendemessig. Ikke unaturlig at man ikke ender opp som gift da!

Kommentaren var kun på at de så ut som søsken, og det var det jeg reagerte på. Søskendynamikk ble ikke nevnt. 

• Liker 2
Skrevet
Hensatt skrev (12 timer siden):

Om du mener rundt 4 av 100 gravide er vanlig så må du gjerne mene det.

ja, jeg innser det absolutt som helt innenfor normalen. Vil tro de fleste kjenner minst en kvinne som har vært gravid etter fylte 40 år, så det er ikke noe som er unormalt. 

• Liker 2
Skrevet
Sukkerogkanel skrev (4 timer siden):

Spekulasjoner? Hvem hvor og hvorfor har noen spekulert i det?

Blitt spekulert i diverse fora fordi de aldri var i hverandres poster på instagram lenger eller henviste til hverandre i podcastene sine (spes Vittig på slutten). 

• Liker 1
Skrevet
velociraptor skrev (7 timer siden):

ja, jeg innser det absolutt som helt innenfor normalen. Vil tro de fleste kjenner minst en kvinne som har vært gravid etter fylte 40 år, så det er ikke noe som er unormalt. 

Det skrev jeg heller ikke. Bare at det ikke er vanlig og at om man er 30 er det mer sannsynlig, noe statistikken også viser. Det forandrer heller ikke mitt syn på at hun ser ut som som hun er i 40-årene.

Skrevet
Hensatt skrev (26 minutter siden):

Det skrev jeg heller ikke. Bare at det ikke er vanlig og at om man er 30 er det mer sannsynlig, noe statistikken også viser. Det forandrer heller ikke mitt syn på at hun ser ut som som hun er i 40-årene.

Det er altså ikke så uvanlig at man blir overrasket om en på 40 er gravid. 

Men hovedpoenget ditt var kanskje å finne en grunn til å få lov å si at du synes hun ser gammel ut…?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...