Soro123 Skrevet mandag kl. 15:17 #1 Skrevet mandag kl. 15:17 Er hun gravid? 🤔 Ser noen i kommentarfeltet skriver gratulerer og kommenterer med tåteflaske.
Janmar Skrevet i går, 19:18 #2 Skrevet i går, 19:18 Soro123 skrev (På 10.11.2025 den 16.17): Er hun gravid? 🤔 Ser noen i kommentarfeltet skriver gratulerer og kommenterer med tåteflaske. I story ser det mer ut som silikon
Palmemor Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Janmar skrev (52 minutter siden): I story ser det mer ut som silikon Men «allergisk mot melk» kan jo indikere at hu har hovna opp pga graviditet?
Janmar Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Palmemor skrev (8 minutter siden): Men «allergisk mot melk» kan jo indikere at hu har hovna opp pga graviditet? Men så mye? Så jo veldig mye ut. Men er bare å vente på svar.
Palmemor Skrevet 23 timer siden #5 Skrevet 23 timer siden Janmar skrev (1 minutt siden): Men så mye? Så jo veldig mye ut. Men er bare å vente på svar. Ja på storyen idag ser det voldsomt ut 🤣 men så ut som kostymet dytta de ganske langt opp og
Avispapir Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden Soro123 skrev (På 10.11.2025 den 16.17): Er hun gravid? 🤔 Ser noen i kommentarfeltet skriver gratulerer og kommenterer med tåteflaske. Så du hele innlegget? På det flrste bildet så holder hun to ølglas foran seg. Jeg leser det kun som referanse til alkohol med en "snert". Palmemor skrev (7 minutter siden): Ja på storyen idag ser det voldsomt ut 🤣 men så ut som kostymet dytta de ganske langt opp og Hvis jeg ikke ser helt feil så har hun på seg en sånn brystprotese en del dragartister bruker.
Palmemor Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden Avispapir skrev (12 minutter siden): Så du hele innlegget? På det flrste bildet så holder hun to ølglas foran seg. Jeg leser det kun som referanse til alkohol med en "snert". Hvis jeg ikke ser helt feil så har hun på seg en sånn brystprotese en del dragartister bruker. Åjaaa! Det kan jo stemme ja. Var fryktelig faste i fasongen 🤣
Hensatt Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden Trodde helt ærlig hun var minst ti år eldre og synes det var rart hun skulle være gravid. Men 30 år, da er det vel mer sannsynlig.
Hensatt Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Om man sammenligner Pingu-kostymet med strandbilder fra i sommer er det jo ganske tydelig at magen også er større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå