Gå til innhold

Kundeservice posten....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter å ha prøvd chatten deres og deres "AI assistent" som var null hjelp, er jeg nå nr 17 i køen på kundeservice. Dette er gøy.

Anonymkode: 95ee5...02b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig, gidder ikke prøve å ringe engang. Jeg purrer heller på de som har sendt pakken.

Anonymkode: f0b5b...739

Skrevet

Så rart at vi har forskjellig opplevelse. Jeg synes kundeservice hos Posten er veldig bra,

Anonymkode: 74438...13b

• Nyttig 1
Skrevet

Man får også bare jallasvar når man får kontakt. 

Anonymkode: 6f75f...4c0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Så rart at vi har forskjellig opplevelse. Jeg synes kundeservice hos Posten er veldig bra,

Anonymkode: 74438...13b

Ja det var faktisk veldig bra når jeg kom til et menneske! Det var den AI-roboten som var så frustrerende, for den adresserte ikke det jeg spurte om og vi gikk i ring til den spurte om jeg ville snakke med kundeservice.

Men hun jeg fikk snakke med på kundeservice var fantastisk. TS

Anonymkode: 95ee5...02b

• Nyttig 2
Skrevet

Vet ikke om det virker hos posten, men noen chatboter er skrudd sammen sånn at man bare må skrive kundeservice eller live chat flere ganger så gir den opp til slutt. Men utrolig irriterende med disse som fortsetter å insistere på at man bare må prøve dem først, så skal de svare. Selv om de åpenbart ikke forstår et kvekk av hva du spør om. 

Anonymkode: 2a155...957

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vet ikke om det virker hos posten, men noen chatboter er skrudd sammen sånn at man bare må skrive kundeservice eller live chat flere ganger så gir den opp til slutt. Men utrolig irriterende med disse som fortsetter å insistere på at man bare må prøve dem først, så skal de svare. Selv om de åpenbart ikke forstår et kvekk av hva du spør om. 

Det verste er de chatbotene som ikke lar deg snakke med et menneske, bare sier "Beklager, jeg kan ikke hjelpe deg" og avslutter samtalen!

Anonymkode: 1dbe0...f42

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det verste er de chatbotene som ikke lar deg snakke med et menneske, bare sier "Beklager, jeg kan ikke hjelpe deg" og avslutter samtalen!

Anonymkode: 1dbe0...f42

De er da i det minste ærlige, i motsetning til de botene som hardnakket påstår at de kan 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...