Gå til innhold

Samboeren min feis (uhell) foran meg og vennine. Er så flau at jeg ikke finner ord!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fisemannen rider igjen...

Anonymkode: 57782...91b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra for din skyld jeg ikke var der, for jeg hadde nok begynt å le, først av selve fisen, og så enda mer av din reaksjon😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 11.24):

Det er bare du som er fisefin.

Anonymkode: 0b51d...253

Haha, har aldri tenkt på betydningen av dette ordet.

Anonymkode: c7846...fbe

Skrevet

Blir jo spennende når dere skal bo sammen, gifte dere, leve resten av livet sammen ;) 
Du får prøve å finne deg en mann som ikke promper... lykke til.

Ta deg sammen, dere var UTE! Det er lov å prompe ute, seriøst.

Anonymkode: bfc54...443

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 11.04):

Vi var utendørs med et par meters avstand. Og samboeren min klarte ved uhell å sende avgårde en. Hadde holdt seg lenge så gjorde han kanskje en bevegelse eller noe.

Jeg merket det tydelig altså lukt og hvis jeg gjorde det, gjorde garantert venninen min det også. 

Jeg er så flau. Jeg skikkelig langskjems på vegne av dette skjedde mens venneninen min var der. Han forstår det, men sa at det var så mye luft og at det plutselig glapp. Jeg svarer at til og med barn klarer å holde seg hvis de må.

Jeg har sagt det til han ,at jeg synes dette var utrolig ubehagelig og at jeg synes det var pinlig.

Hva skal jeg gjøre nå? Det er like kleint å nevne det for henne,som ikke. Hva tenker hun om oss? Jeg er veldig redd for at hun på et eller annet vis har mistet respekten for meg/oss. Hva skal jeg gjøre? 

Anonymkode: 41d3f...43b

Du kødder ikke sant? 😂😂

Du bærer deg som om han mistet ungen hennes på huet. 

Alle fiser og det kan glippe for enhver. 

"Barn klarer å holde igjen" så slem du er mot kjæresten din. Tenker at med ditt modningsnivå og tydeligvis skjøre ego burde revurdere om DU er klar for å være i et forhold....

Anonymkode: e795e...f10

• Liker 6
Skrevet

Nei, hva du gjør nå? Jeg lurer mer på hva samboeren din tenker, som får tilsnakk for en uheldig fis. Av alle ting. 

Med mindre du har lyst til å leve med å skjems over alt og ingenting, det her er en ikke-sak, må du nesten jobbe litt med emosjonene dine. 

De fleste evner å le litt av den og vi lever nok litt mer trivelige liv av den grunn. 

Anonymkode: 9b8d8...d2b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 11.22):

Jeg tror egentlig innerst inne hun ikke gjør det. Eller jeg vet at hun ikke er typen til det. Hun jobber i helesevesnet og er veldig vant til all slags ting av den typen. Men det er kanskje jeg som bare overtenker. Jeg har vokst opp med at det er det største tabuet noensinne. Det har nok fulgt meg videre. 

Og her er du inne på det viktigste. Du har med deg noen dype inprentede verdier som du fint kan endre hvis du vil. Sett deg ned og tenk veldig nøye igjennom hvorfor dette plager deg og hva du ønsker å gjøre med det. Husk at det er du som velger dine verdier, og det å ikke fise burde ikke være en av de du setter som viktig for ditt liv. Mye følger oss fra barndommen, men vi kan alle komme oss forbi det med litt egenutvikling.. 

Skrevet

Er bare å begynne å finne dere en gravplass nå - dette kan ikke overleves. 

• Liker 1
Skrevet

Dette er nok troll. Men det flaue er i tilfelle at dere ikke lo av det der og da...

Skrevet

Hadde det vært meg, så hadde det vært dagens, eller ukas… kanskje til og med månedens høydepunkt. Hadde kost meg klukk fordervet! 🐔🤣🤣🤣

Anonymkode: f4b25...46a

Skrevet

Hva er dette å henge seg opp i😅 Er jo en helt naturlig ting som kan skje. Jeg hadde nok fått en god latter om det hadde skjedd med min samboer, og det hadde venninnene mine også. 

Anonymkode: 0fbd4...fce

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 11.04):

Vi var utendørs med et par meters avstand. Og samboeren min klarte ved uhell å sende avgårde en. Hadde holdt seg lenge så gjorde han kanskje en bevegelse eller noe.

Jeg merket det tydelig altså lukt og hvis jeg gjorde det, gjorde garantert venninen min det også. 

Jeg er så flau. Jeg skikkelig langskjems på vegne av dette skjedde mens venneninen min var der. Han forstår det, men sa at det var så mye luft og at det plutselig glapp. Jeg svarer at til og med barn klarer å holde seg hvis de må.

Jeg har sagt det til han ,at jeg synes dette var utrolig ubehagelig og at jeg synes det var pinlig.

Hva skal jeg gjøre nå? Det er like kleint å nevne det for henne,som ikke. Hva tenker hun om oss? Jeg er veldig redd for at hun på et eller annet vis har mistet respekten for meg/oss. Hva skal jeg gjøre? 

Trolletråd 

Anonymkode: fb7aa...90c

• Nyttig 1
Skrevet

Kan forstå at det oppleves litt flaut, men samtidig er dette et uhell som kan skje med ‘alle’.
Ikke tenk så mye på det, det er nok større i ditt hode enn de andre sitt, øv inn en smart replikk om det skulle skje igjen -feks Ops, ikke mer ertesuppe på deg. 

Skrevet

Æsj. Ville i alle fall ikke gitt han mer sex før han har gjort opp for seg 

Anonymkode: 3800c...e4f

Skrevet

Hjelpes, var da og en ting å henge seg opp i. Det er en helt naturlig ting som skjer for alle. Synes synd på samboeren din om det ikke skal mer til for at du blir flau 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 20.15):

Trolletråd 

Anonymkode: fb7aa...90c

Ja, er en bruker her inne som lager tråd etter tråd om dette. Tenker kanskje en tur til psykolog hadde vært fint.

Anonymkode: a377c...39c

Skrevet

Jeg tror ikke venninnen din går rundt å husker på det. Tiden går og folk glemmer. Legg det bak deg. Samboeren min fiser 24/7. høyt også. Jeg tenker bare, hans problem. Hvis en venninne hadde hørt det så hadde jeg ikke blitt flau. Orker ikke bli flau på andres vegne 

Anonymkode: b6df5...b53

Skrevet

Herregud, voks opp 

Anonymkode: 5f4c1...986

Skrevet

Ekkelt! Hadde gjort "kjæresten" singel rimelig fort.

Anonymkode: 0438b...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...