AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:04 #1 Skrevet mandag kl. 10:04 Vi var utendørs med et par meters avstand. Og samboeren min klarte ved uhell å sende avgårde en. Hadde holdt seg lenge så gjorde han kanskje en bevegelse eller noe. Jeg merket det tydelig altså lukt og hvis jeg gjorde det, gjorde garantert venninen min det også. Jeg er så flau. Jeg skikkelig langskjems på vegne av dette skjedde mens venneninen min var der. Han forstår det, men sa at det var så mye luft og at det plutselig glapp. Jeg svarer at til og med barn klarer å holde seg hvis de må. Jeg har sagt det til han ,at jeg synes dette var utrolig ubehagelig og at jeg synes det var pinlig. Hva skal jeg gjøre nå? Det er like kleint å nevne det for henne,som ikke. Hva tenker hun om oss? Jeg er veldig redd for at hun på et eller annet vis har mistet respekten for meg/oss. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 41d3f...43b 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:05 Populært innlegg #2 Skrevet mandag kl. 10:05 Er du 12 år? Anonymkode: 9e738...eac 102 24
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:07 #3 Skrevet mandag kl. 10:07 Var da jævla til mas om denne fisingen da. Det er så utrolig vanskelig å holde på noe en ikke har i hendene. Det er naturlig å slippe en liten fjert uten at en må lage tråd om dette her inne. Anonymkode: cfe98...8da 24 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:08 #4 Skrevet mandag kl. 10:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi var utendørs med et par meters avstand. Og samboeren min klarte ved uhell å sende avgårde en. Hadde holdt seg lenge så gjorde han kanskje en bevegelse eller noe. Jeg merket det tydelig altså lukt og hvis jeg gjorde det, gjorde garantert venninen min det også. Jeg er så flau. Jeg skikkelig langskjems på vegne av dette skjedde mens venneninen min var der. Han forstår det, men sa at det var så mye luft og at det plutselig glapp. Jeg svarer at til og med barn klarer å holde seg hvis de må. Jeg har sagt det til han ,at jeg synes dette var utrolig ubehagelig og at jeg synes det var pinlig. Hva skal jeg gjøre nå? Det er like kleint å nevne det for henne,som ikke. Hva tenker hun om oss? Jeg er veldig redd for at hun på et eller annet vis har mistet respekten for meg/oss. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 41d3f...43b Kjære vakre vene, hvor gammel er du? Helt normalt å sleppe en av og til, og noen ganger kommer de bare (spesielt om man er i bevegelse). Promping er naturlig, og ka gjør vondt om man holder det inne for lenge. Hvorfor lager du en sak om dette med han? Anonymkode: 03e85...f60 29 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:08 #5 Skrevet mandag kl. 10:08 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi var utendørs med et par meters avstand. Og samboeren min klarte ved uhell å sende avgårde en. Hadde holdt seg lenge så gjorde han kanskje en bevegelse eller noe. Jeg merket det tydelig altså lukt og hvis jeg gjorde det, gjorde garantert venninen min det også. Jeg er så flau. Jeg skikkelig langskjems på vegne av dette skjedde mens venneninen min var der. Han forstår det, men sa at det var så mye luft og at det plutselig glapp. Jeg svarer at til og med barn klarer å holde seg hvis de må. Jeg har sagt det til han ,at jeg synes dette var utrolig ubehagelig og at jeg synes det var pinlig. Hva skal jeg gjøre nå? Det er like kleint å nevne det for henne,som ikke. Hva tenker hun om oss? Jeg er veldig redd for at hun på et eller annet vis har mistet respekten for meg/oss. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 41d3f...43b Seriøst? Er dette virkelig så big deal? Hvem er venninnen din? Dronningen av Saba? Og "hva tenker hun om oss?". Dere? Det var han som prompa. Dette ville jeg lagt bak meg asap, for dette er det ikke noe å gjøre med. Nei jeg er ikke en sånn som promper over alt, men har et liyt nøkternt syn på livet og forsøker å lære meg hva man bør bruke energi på og ikke. Anonymkode: e8d07...b3f 18 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:08 #6 Skrevet mandag kl. 10:08 Alle promper jo, hva er problemet? Anonymkode: 7eca6...d07 9 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:11 #7 Skrevet mandag kl. 10:11 Det er heller det at det luktet jeg synes var flaut. Det blir ganske mye mer merkbart. Det er det jeg synes er den pinlige delen Anonymkode: 41d3f...43b 1
DesmondMiles Skrevet mandag kl. 10:13 #8 Skrevet mandag kl. 10:13 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er heller det at det luktet jeg synes var flaut. Det blir ganske mye mer merkbart. Det er det jeg synes er den pinlige delen Anonymkode: 41d3f...43b Tror du det bare lukter blomster når venninna di fiser eller bæsjer? 🙂 13 6
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:14 #9 Skrevet mandag kl. 10:14 Om hun hadde mistet respekten for oss av en slik grunn, hadde jeg ikke hatt mye respekt for henne. Anonymkode: 583a7...067 9 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:20 #10 Skrevet mandag kl. 10:20 Det du skal gjøre er å skjerpe deg! Ro deg ned og slapp av. Du oppfører deg som om dette er verdens undergang. Du virker veldig umoden, så tenker det er på tide å vokse opp. Har du kjæreste, må du tåle livets realiteter. Det å slippe en fis, er en av de aller minste du kan oppleve i ditt liv. Anonymkode: 51557...134 9
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:22 #11 Skrevet mandag kl. 10:22 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om hun hadde mistet respekten for oss av en slik grunn, hadde jeg ikke hatt mye respekt for henne. Anonymkode: 583a7...067 Jeg tror egentlig innerst inne hun ikke gjør det. Eller jeg vet at hun ikke er typen til det. Hun jobber i helesevesnet og er veldig vant til all slags ting av den typen. Men det er kanskje jeg som bare overtenker. Jeg har vokst opp med at det er det største tabuet noensinne. Det har nok fulgt meg videre. Anonymkode: 41d3f...43b 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:24 #12 Skrevet mandag kl. 10:24 Det er bare du som er fisefin. Anonymkode: 0b51d...253 9 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:28 #13 Skrevet mandag kl. 10:28 Lær deg å stave venninne Anonymkode: 95f0a...ea4 1
exictence Skrevet mandag kl. 10:30 #14 Skrevet mandag kl. 10:30 Hvis venninnen din mister respekten pga det, så er det en merkelig venninne. 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:32 #15 Skrevet mandag kl. 10:32 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vi var utendørs med et par meters avstand. Og samboeren min klarte ved uhell å sende avgårde en. Hadde holdt seg lenge så gjorde han kanskje en bevegelse eller noe. Jeg merket det tydelig altså lukt og hvis jeg gjorde det, gjorde garantert venninen min det også. Jeg er så flau. Jeg skikkelig langskjems på vegne av dette skjedde mens venneninen min var der. Han forstår det, men sa at det var så mye luft og at det plutselig glapp. Jeg svarer at til og med barn klarer å holde seg hvis de må. Jeg har sagt det til han ,at jeg synes dette var utrolig ubehagelig og at jeg synes det var pinlig. Hva skal jeg gjøre nå? Det er like kleint å nevne det for henne,som ikke. Hva tenker hun om oss? Jeg er veldig redd for at hun på et eller annet vis har mistet respekten for meg/oss. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 41d3f...43b Omg, så dramatisk er da vel ikke en fis og litt lukt. Makan Anonymkode: e5399...2ce 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:37 #16 Skrevet mandag kl. 10:37 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Vi var utendørs med et par meters avstand. Og samboeren min klarte ved uhell å sende avgårde en. Hadde holdt seg lenge så gjorde han kanskje en bevegelse eller noe. Jeg merket det tydelig altså lukt og hvis jeg gjorde det, gjorde garantert venninen min det også. Jeg er så flau. Jeg skikkelig langskjems på vegne av dette skjedde mens venneninen min var der. Han forstår det, men sa at det var så mye luft og at det plutselig glapp. Jeg svarer at til og med barn klarer å holde seg hvis de må. Jeg har sagt det til han ,at jeg synes dette var utrolig ubehagelig og at jeg synes det var pinlig. Hva skal jeg gjøre nå? Det er like kleint å nevne det for henne,som ikke. Hva tenker hun om oss? Jeg er veldig redd for at hun på et eller annet vis har mistet respekten for meg/oss. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 41d3f...43b Hæ? Alle fiser. Uhell skjer. Nei det gjør vondt å holde igjen! Anonymkode: 5b655...721 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:39 #17 Skrevet mandag kl. 10:39 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Lær deg å stave venninne Anonymkode: 95f0a...ea4 Dette er vel ikke et forum for norsklærere, eller hva? Jeg tror det finnes et eget forum for språk på kvinneguiden. Der kan ortografi diskuteres. Anonymkode: 41d3f...43b 1
sminkebord Skrevet mandag kl. 22:36 #19 Skrevet mandag kl. 22:36 Jeg mister ofte en fjert eller to. Gjør ikke en greie ut av det, og det gjør ikke andre heller. Er selvfølgelig ikke ønskelig, men hva skal jeg gjøre når den bare glipper? Jeg gjør heller ikke en greie ut av at andre fiser med et uhell. Hender jeg må le litt, spesielt når folk fiser flere på rad når de går🤣 Skjønner ikke hvordan du klarer å være flau over det. En liten snek med stank skader ingen. 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 23:24 #20 Skrevet mandag kl. 23:24 Hun tenkte nok på det i cirka fire sekunder, og så var det glemt. Dette høres ut som verden kanskje aller, aller minst dramatiske hendelse. Anonymkode: 8ee54...e5b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå