Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2006 #21 Del Skrevet 5. april 2006 Nei, det så sikkert ikke litt småtragisk ut å være singel den kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buster Skrevet 5. april 2006 #22 Del Skrevet 5. april 2006 Hei dere single! Jeg skal ikke melde meg inn i singelklubben deres, men ville bare fortelle dere om en liten solskinnshistorie. Den skal ikke gi dere håp, ikke få dere til å forstå at siste tog er gått, ikke fortelle dere at dere sliter som single med å finne en ny. Dere skal bare få gleden av å kunne høre en annens lykkelige historie. Min kompis som hadde vært gift i fire år i fjor sommer ble merkelig nok skilt eller singel over natten. Det som skjedde var at han hadde fått noen tips fra en kvinnelig nabo om at han kanskje burde holde et lite øye med sin kjære. Han hadde en jobb som gjorde at han var vekke i to uker og hjemme i to uker. Nå ble han mistenkelig på sin kjære og byttet turnus med en annen, og dette gjorde han da hun hadde bursdag. Han sa ikke noe til henne og snakket med en kompis som han kunne bo hos, han fortalte ikke sin kjære noe om dette. Hver kveld satt han utenfor og fulgte med i kompisens sin bil, og for å gjøre det hele kort så fant han ut at hun hadde svin på skogen. Ikke bare en, men to små stygge griseunger som kom og gikk. På bursdagen hennes ringte han til henne mens han satt utenfor i bilen. Hun var som hun pleide med ham i telefonen, og snakket om alt hun hadde gjort på dagen hennes. Når de var ferdig i telefonen så gikk han ut av bilen og listet seg bort til huset og låste seg inn. Han hadde forberedt seg godt og hadde tatt med seg kamera. Han listet seg opp i andre etasje og hørte dem lang vei. Han listet seg bort til døren og fikk seg sin kjære i aksjon på mer en to føtter, for å si det på den måten. Han begynte å knipse bilder før de i det hele tatt hadde sett han, og fortsatte å ta bilder mens de prøvde å gjemme seg og kle på seg. Så gikk han bare ut igjen, selvfølgelig meget påvirket av dette, men klarte å holde hodet kaldt. Han var så nedfor i lang tid at han ikke klarte å gå på jobb, han var helt forandret. Det tok han flere måneder for å komme over dette. Damen ble kastet ut av han og hans kompiser dagen etterpå, de satte alle hennes eierandeler rett ut på gata. Etter at han var kommet seg godt igjen, og som siste oppmuntring for ham selv så reiste han på ferie til Paris hvor han hadde studert før. Ved alle tilfeldigheters tilfeldighet, så traff han sin nåværende flamme på en utendørs kafè i paris. Det kom en norsk dame som prøvde på Fransk å spørre om det var ledig plass der han satt. Dette utviklet seg fra dette til at de i dag har det som to kjærlighets syke duer som ikke kan få nok av hverandre. De passer sammen på alle måter, og de er helt utrolig herlig sammen. Så alt går an, selv om man virkelig møter veggen. Lykke til med kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. april 2006 #23 Del Skrevet 6. april 2006 Skal du ikke melde deg inn i klubben?? det ser da festlig ut her, gjør det ikke? Takk for morsom historie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 6. april 2006 Forfatter #24 Del Skrevet 6. april 2006 Det er jo egentlig en morsom klubb, det var bare på lørdag det virket som om det gikk litt trått..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 28. april 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 28. april 2006 Fredag i dag, mon tro om den blir like kjedelig som den lørdagen for noen uker siden...!! Hurra for singellivet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 28. april 2006 #26 Del Skrevet 28. april 2006 ikke bare meg som kjeder meg.bra å se:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 28. april 2006 #27 Del Skrevet 28. april 2006 er her og tenker på dere jeg veit du.....ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2006 #28 Del Skrevet 28. april 2006 Er her jeg også! Har sittet og kost meg med to filmer, og kom til å tenke på at jeg i teorien har vært singel i ett år nå! wow, tiden går fort! Imorgen skal jeg ut på byen,..gleder meg! Men har i det siste begynt å bli "redd" for forhold, yikes,....hallo? binde seg for "alltid" liksom? Man vil jo ikke starte ett forhold med å tenke "hmm, er han den rette?" og så tvil så tidlig...jaja,..det ordner seg vel. Jeg nyter hvertfall singellivet så lenge det varer klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 28. april 2006 #29 Del Skrevet 28. april 2006 Er her jeg også! Har sittet og kost meg med to filmer, og kom til å tenke på at jeg i teorien har vært singel i ett år nå! wow, tiden går fort! Imorgen skal jeg ut på byen,..gleder meg! Men har i det siste begynt å bli "redd" for forhold, yikes,....hallo? binde seg for "alltid" liksom? Man vil jo ikke starte ett forhold med å tenke "hmm, er han den rette?" og så tvil så tidlig...jaja,..det ordner seg vel. Jeg nyter hvertfall singellivet så lenge det varer klem fra meg ← ikke bare jeg som har litt angst da!hihi!men lei av å være singel uansett...kjedelig å ikke ha noen å skravle med om kveldene når dattern sover!!!!! får skravle litt her da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 30. april 2006 #30 Del Skrevet 30. april 2006 kan skravle med meg da veit du:-) sitter her jeg serru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. mai 2006 Forfatter #31 Del Skrevet 1. mai 2006 Jeg har hatt en strålende singelhelg! Akkurat passe doser med kos foran TV`en, god mat, tur på byen med en vennegjeng, grilling med venner, og masse avslapping! Herlig!! Jeg elsker langhelger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 1. mai 2006 #32 Del Skrevet 1. mai 2006 *misunnelig på Eleni* Neste helg derimot; er det min tur. Vinflaske allerede ferdig innkjøpt og nedkjølt, venninna kommer på overnatting; sjåfør anskaffet: UTE PÅ BYEN JEG Å!! Men må legge til at helga har vært fabelaktig som singel alenemamma uansett!Vår ute og sooooool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 12. mai 2006 Barnefri og viiin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 12. mai 2006 #34 Del Skrevet 12. mai 2006 Heldiggris du da Er bare hjemme å glaner på tv'n jeg. Men vi reiser til Tyrkia på søndag så er vel litt heldig jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 12. mai 2006 Ja, det har jeg sett i dagboken din, så herlig!!! Jeg har fulgt med i dagboken, men ikke hatt tid til å skrive så mye, travle dager nå. Jeg kommer sterkere tilbake! Håper du og snuppa får en herlig ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 13. mai 2006 #36 Del Skrevet 13. mai 2006 REISEFEBER!!!!!!!!!!!!!! Skulle strengt tatt vært i seng nå, med tanke på at jeg må kjøre til flyplassen tidlig,tidlig,tiiiiiiiidlig i morgen.....men kan jo ikke sove bort sommerfuglene i magen. Det går bare ikke an! *trykke litt på dataen i stedet * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 13. mai 2006 Goood tur Singel! Kos dere masse, og slapp av! Datteren din har forresten et nydelig navn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel! Skrevet 13. mai 2006 #38 Del Skrevet 13. mai 2006 Ja,er det ikke? med hviskestemme: (hun heter egentlig ikke det da;ville ikke bruke navnet hennes her inne.men venninnen min sin datter heter faktisk det.shhh....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 13. mai 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 13. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå