Dina Skrevet 31. mars 2006 #1 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg er nysingel, har vært i et forhold i mange år, i midten av 30 årene, og har to barn! Jeg joiner herved gjengen her inne, og håper på en fin vår som singel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 31. mars 2006 #2 Del Skrevet 31. mars 2006 velkommen skal du være. du får slenge deg på en diskusjon eller 2 og ikke la deg smitte av alle som mener toget har godt for lengst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 1. april 2006 Takk for det! Jeg føler absolutt ikke at toget har gått, men ser lyst på fremtiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. april 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 1. april 2006 Akkurat i kveld ser jeg ikke lyst på fremtiden.... Kjeeeder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 1. april 2006 #5 Del Skrevet 1. april 2006 trøsten er nær, kjeder meg jeg og, så da vet du at du ikke er alene om det:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2006 #6 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg og vil være med i kjede seg-klubben Man vet man kjeder seg når man leter gjennom KG etter nye innelegg litt for ofte Håper det skjer noe gøy for dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. april 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 1. april 2006 Godt jeg ikke er alene da....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. april 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 1. april 2006 ...men jeg kan ikke akkurat påstå at jeg har det gøy i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2006 #9 Del Skrevet 1. april 2006 Nope. Ikke jeg heller Og det verste er at jeg er så rastløs! skulle vært ute en tur i kveld tror jeg, rette humøret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. april 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. april 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 1. april 2006 Hvor bor du? Kanskje vi skulle gått ut sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2006 #12 Del Skrevet 1. april 2006 Ja ikke sant! Det hadde jo vært kjempe gøy :D Jeg er i sørlandets hovedstad, du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2006 #13 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Ja ikke sant! Det hadde jo vært kjempe gøy :D Jeg er i sørlandets hovedstad, du da? ← Glemte å logge inn ja Endret 1. april 2006 av sjarmtroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. april 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Skulle gjerne vært i Sørlandets hovedstad nå, så mye snø som det er her i Trondheim.... Men, det blir nok litt vanskelig å gå ut sammen akkurat i kveld da! Endret 1. april 2006 av Eleni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 1. april 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) trøsten er nær, kjeder meg jeg og, så da vet du at du ikke er alene om det:-) ← Har du funnet på noe morsomt du nå, eller?? Du kan forresten godt få lov til å si at jeg har pene øyne, om vi skulle møtes på byen... Jeg har faktisk det også, om jeg så skal få si det selv! Endret 1. april 2006 av Eleni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. april 2006 #16 Del Skrevet 1. april 2006 Ja, da er det ikke så lett nei Det var jo faktisk dumt det, for en måte å få nye venner på - kjedet oss på nettet en kveld Håper du ikke kjedet deg alt for mye da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gotthard Skrevet 1. april 2006 #17 Del Skrevet 1. april 2006 kvelden har bestått av god mat og en tegnefilm sammen med ungen, så jage hu i seng og male lit lister og prøve og rydde lit, så nå er jeg klar for virkelig og kjede meg... om du har pene øyne og jeg møter deg så skal jeg si det jeg, virka som det ikke var så farlig som jeg først trudde:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 3. april 2006 #18 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg melder meg inn og! Har vært singel i noen mnd, og har ei lita datter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest erke-singel Skrevet 3. april 2006 #19 Del Skrevet 3. april 2006 Fint å være singel *kikke på sjarmtroll og eleni* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 5. april 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 5. april 2006 Fint å være singel *kikke på sjarmtroll og eleni* ← Ler du av oss?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå