Snok1 Skrevet 29. november 2025 #21 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvorfor har dere ikke felles elsker lengre? Anonymkode: bd5cb...fc1 Ting endrer seg. Han fikk kjæreste og etterhvert andre prioriteringer. Det er et savn, men vi er glade for alle de grensesprengende opplevelsene og gode minnene. 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #22 Skrevet 29. november 2025 Snok1 skrev (7 timer siden): Ting endrer seg. Han fikk kjæreste og etterhvert andre prioriteringer. Det er et savn, men vi er glade for alle de grensesprengende opplevelsene og gode minnene. Takk for svar og kloke refleksjoner. Jeg kjenner meg veldig igjen. Har hatt en yngre elsker over et par år og sexen har overgått alt jeg har vært borti før. Minnene er utrolig gode, men jeg kjenner på et sterkt savn. Gråter faktist litt iblant når jeg tenker på at det er over. Vi er fortsatt venner da, heldigvis.k50 Anonymkode: bd5cb...fc1 2
Snok1 Skrevet 29. november 2025 #23 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Takk for svar og kloke refleksjoner. Jeg kjenner meg veldig igjen. Har hatt en yngre elsker over et par år og sexen har overgått alt jeg har vært borti før. Minnene er utrolig gode, men jeg kjenner på et sterkt savn. Gråter faktist litt iblant når jeg tenker på at det er over. Vi er fortsatt venner da, heldigvis.k50 Anonymkode: bd5cb...fc1 Vi har bestemt oss for at de gode minnene mer enn oppveier mikro-kjærlighetssorgen. Dette bygger også på vår felles reise med å vise hverandre raushet, åpenhet og tillit. Vi har mye å være takknemlige for. Synd at han var så utrolig deilig!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #24 Skrevet 29. november 2025 Snok1 skrev (2 minutter siden): Vi har bestemt oss for at de gode minnene mer enn oppveier mikro-kjærlighetssorgen. Dette bygger også på vår felles reise med å vise hverandre raushet, åpenhet og tillit. Vi har mye å være takknemlige for. Synd at han var så utrolig deilig! Jeg skal prøve å tenke som dere, de gode minnene må oppveie kjærlighetssorgen. Jeg har så mye å være takknemlig for og han er en så fin fyr! Jeg vet at jeg omtrent når som helst kan komme tilbake og få det jeg trenger av ham, men har dater litt og ønsker å finne seg dame tror jeg. Derfor holder jeg meg litt i bakgrunnen. Den som hadde vært tyve år yngre og kunne vært dama hans! Anonymkode: bd5cb...fc1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #25 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 18.59): Fruen har anledning til å knulle akkurat hvem hun vil. Det er helt supert Anonymkode: a3ecf...a78 Vil du beskrive deg selv som en hanrei / cuck, da? Anonymkode: 796d7...7c0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #26 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den som hadde vært tyve år yngre og kunne vært dama hans! Anonymkode: bd5cb...fc1 Er du singel eller hadde du vurdert å forlate ektefelle/kjæreste for han? Anonymkode: 3e2d3...d03
Snok1 Skrevet 29. november 2025 #27 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den som hadde vært tyve år yngre og kunne vært dama hans! Du kan ikke være det?
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #28 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du singel eller hadde du vurdert å forlate ektefelle/kjæreste for han? Anonymkode: 3e2d3...d03 Kunne absolutt forlatt ektefellen for den yngre elskeren. Anonymkode: bd5cb...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #29 Skrevet 29. november 2025 Snok1 skrev (4 minutter siden): Du kan ikke være det? Jeg er gift og tror nok den yngre elskeren ønsker kone på samme alder og et par barn etter hvert. Når det er sagt vet jeg at han tenner noe vanvittig på meg, har aldri opplevd makan til lidenskap. Anonymkode: bd5cb...fc1
Snok1 Skrevet 29. november 2025 #30 Skrevet 29. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er gift og tror nok den yngre elskeren ønsker kone på samme alder og et par barn etter hvert. Når det er sagt vet jeg at han tenner noe vanvittig på meg, har aldri opplevd makan til lidenskap. Anonymkode: bd5cb...fc1 Da har du uansett mange grensesprengende opplevelser å se tilbale på. Forhåpentligvis har du også et ekteskap og en familie som fremdeles er svært viktig for deg. Hvordan møttes du og elskeren?
AnonymBruker Skrevet 30. november 2025 #31 Skrevet 30. november 2025 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 18.59): Fruen har anledning til å knulle akkurat hvem hun vil. Det er helt supert Anonymkode: a3ecf...a78 Det har min også, og hun har faste elskere i perioder. Anonymkode: df91c...2fc
AnonymBruker Skrevet 30. november 2025 #32 Skrevet 30. november 2025 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 10.12): Er flere etablerte par som liker å dele fruen men andre , gjerne yngre menn . Noen med erfaringer her inne ? Anonymkode: badb9...4a5 Ærlig talt. Anonymkode: 3a7c6...491
AnonymBruker Skrevet 30. november 2025 #33 Skrevet 30. november 2025 Snok1 skrev (9 timer siden): Da har du uansett mange grensesprengende opplevelser å se tilbale på. Forhåpentligvis har du også et ekteskap og en familie som fremdeles er svært viktig for deg. Hvordan møttes du og elskeren? Det stemmer, opplevelsene jeg har å se tilbake på går ikke i glemmeboka. Problemet er bare at jeg har abstinenser.. Familien er svært viktig for meg, elsker barna, men forholdet til mannen er kjølig. Jeg møtte elskeren på et nettsted for seksuelt interesserte. Anonymkode: bd5cb...fc1 3
eksentrisk Skrevet 1. desember 2025 #34 Skrevet 1. desember 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det stemmer, opplevelsene jeg har å se tilbake på går ikke i glemmeboka. Problemet er bare at jeg har abstinenser.. Familien er svært viktig for meg, elsker barna, men forholdet til mannen er kjølig. Jeg møtte elskeren på et nettsted for seksuelt interesserte. Anonymkode: bd5cb...fc1 Har du vurdert å gi han fantastisk sex til han finner fast følge? Og evt å fortsette å møtes om han får dame?
roxy80 Skrevet 1. desember 2025 #35 Skrevet 1. desember 2025 Cor Cubiculum skrev (På 10.11.2025 den 12.30): Jeg reager på ordet «deles». Som om fruen er et objekt. Hos oss har vi begge både fri vilje og egne lyster. Du sliter med sjalusi, kort og vondt. Personlig forsøker jeg ikke å separere sex fra følelser, tvert i mot. Jeg er avhengig av i det minste å føle en godhet for dem jeg har sex med. Sex uten blir for mekanisk og lite givende. Da er det bedre å bare ta seg en runk. Og jeg føler overhodet ingen sjalusi ved å oppleve at fruen har det godt selv om det ikke er jeg som er den direkte "kilden" til hennes nytelse. Vi er noen av oss som har det slik. Dette kalles "kompersjon". Slå det opp. Og ja, jeg/vi har erfaring. Og ønsker mye mer. Innlegget du refererer til er ikke mitt, men det kunne nok ha vært det. Jeg skiller ikke på sex og følelser når det gjelder en partner jeg elsker. Jeg kan dog fint ha sex uten amorøse følelser når jeg er singel, samtidig som jeg er enig med deg i det du sier om å føle godhet for den man har sex med. Jeg reagerer på ordet "sliter"... Ja, jeg er såpass sjalu at jeg ikke ønsker å se at min partner har sex med andre, men denne sjalusien oppleves absolutt ikke som belastende eller slitsom 😘 Ved å si at man sliter med sjalusi dersom man ikke ønsker dette vil det vel kanskje hentyde at dette er noe man burde jobbe med? For min del er det ikke det da jeg ikke ønsker denne typen sex. Det er ingenting feil med at du liker det, jeg både ser og forstår at dette kan være en flott kjærlighetserklæring, at du ønsker å se din partner nyte. Men det er ikke alles "cup of tea" uten at det er noe feil med dem/oss av den grunn ❤️ 1
Erfarenmann Skrevet 1. desember 2025 #36 Skrevet 1. desember 2025 (endret) AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 21.23): Det er bare ikke noen grei måte å snakke om damer på. Siden ingen eier meg, kan jeg ikke deles (av andre). Jeg kan velge å dele meg selv med andre, som et aktivt subjekt. Ikke politisk korrekt, bare et ok kvinnesyn. Anonymkode: 9874b...96f Dette er faktisk definisjonen på snerpete. Det finnes damer som er sjefen i huset på alle sett og vis, men akkurat på det seksuelle så har hun en preferanse om å "bli tatt", være underdaning, bli "delt", blir brukt etc etc. Hvis hun da har en mann som oppfyller dette behovet så har det ingen verdens ting med dårlig kvinnesyn å gjøre. Jeg tenker at dem som ikke klarer å skille mellom seksuell preferanse og kvinnesyn lever fattigere og tristere liv enn oss andre Endret 2. desember 2025 av Erfarenmann skrivefeil 3
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2025 #37 Skrevet 1. desember 2025 eksentrisk skrev (18 timer siden): Har du vurdert å gi han fantastisk sex til han finner fast følge? Og evt å fortsette å møtes om han får dame? Dette er spørsmål som kverner i hodet mitt for tiden, jeg skulle gjerne ligget med ham til han finner fast følge, men ønsker nok ikke å ligge med ham samtidig som han ligger med andre. Jeg ligger ikke med mannen min, og ønsker heller ikke å «dele» på elskeren om du skjønner. Jeg vet jeg høres syk ut, men i hodet mitt er det logisk. Ilandsproblem, men jeg begynner å få abstinenser… Anonymkode: bd5cb...fc1 1
eksentrisk Skrevet 5. desember 2025 #38 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (På 1.12.2025 den 21.24): Dette er spørsmål som kverner i hodet mitt for tiden, jeg skulle gjerne ligget med ham til han finner fast følge, men ønsker nok ikke å ligge med ham samtidig som han ligger med andre. Jeg ligger ikke med mannen min, og ønsker heller ikke å «dele» på elskeren om du skjønner. Jeg vet jeg høres syk ut, men i hodet mitt er det logisk. Ilandsproblem, men jeg begynner å få abstinenser… Anonymkode: bd5cb...fc1 Kan dere ikke ha en avtale der han sier i fra om han dater noen? Skjønner godt at du blir kåt, og særlig når du vet at han fortsatt er singel. Han savner sikkert å ta deg.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2025 #39 Skrevet 5. desember 2025 eksentrisk skrev (16 timer siden): Kan dere ikke ha en avtale der han sier i fra om han dater noen? Skjønner godt at du blir kåt, og særlig når du vet at han fortsatt er singel. Han savner sikkert å ta deg. Jo for min del kunne vi gjerne hatt en slik avtale. Jeg blir bare så usikker på om jeg kan stole på ham og plutselig sitter jeg med en kjønnssykdom. Det er utrolig frustrerende å unngå å ha sex med ham og jeg tror han savner å ta meg også - sexen er på et eget nivå, ingen av oss har opplevd noe slikt. Anonymkode: bd5cb...fc1
eksentrisk Skrevet 5. desember 2025 #40 Skrevet 5. desember 2025 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jo for min del kunne vi gjerne hatt en slik avtale. Jeg blir bare så usikker på om jeg kan stole på ham og plutselig sitter jeg med en kjønnssykdom. Det er utrolig frustrerende å unngå å ha sex med ham og jeg tror han savner å ta meg også - sexen er på et eget nivå, ingen av oss har opplevd noe slikt. Anonymkode: bd5cb...fc1 Enten må du stole på han, ellers får det bli kondom…
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå