AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #1 Skrevet 10. november 2025 Er flere etablerte par som liker å dele fruen men andre , gjerne yngre menn . Noen med erfaringer her inne ? Anonymkode: badb9...4a5 1
Soft mann Skrevet 10. november 2025 #2 Skrevet 10. november 2025 Kjenner flere yngre par som praktiserer det, med sine fordeler og bakdeler😅
nina60 Skrevet 10. november 2025 #3 Skrevet 10. november 2025 2 minutter siden, Soft mann said: Kjenner flere yngre par som praktiserer det, med sine fordeler og bakdeler😅 Vi også , flere yngre par søker eldre menn og gjerne gifte . 1
Krist1an Skrevet 10. november 2025 #4 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen med erfaringer her inne ? Nei, ingen erfaring med det. For min del klarer jeg ikke å separere sex fra følelser, så å dele en partner med andre hadde blitt helt feil for meg. 3 1
nina60 Skrevet 10. november 2025 #5 Skrevet 10. november 2025 Just now, Krist1an said: Nei, ingen erfaring med det. For min del klarer jeg ikke å separere sex fra følelser, så å dele en partner med andre hadde blitt helt feil for meg. Fair enough. For noen er det helt uaktuelt, og det respekterer jeg fullt ut. For meg henger ikke nødvendigvis sex og følelser sammen, men jeg skjønner godt at det kan være vanskelig å skille dem. 2
Soft mann Skrevet 10. november 2025 #6 Skrevet 10. november 2025 nina60 skrev (1 minutt siden): Vi også , flere yngre par søker eldre menn og gjerne gifte . Ja gifte men. Er sikre, de kan ikke bable om det. 1
Cor Cubiculum Skrevet 10. november 2025 #7 Skrevet 10. november 2025 Jeg reager på ordet «deles». Som om fruen er et objekt. Hos oss har vi begge både fri vilje og egne lyster. Krist1an skrev (1 time siden): Nei, ingen erfaring med det. For min del klarer jeg ikke å separere sex fra følelser, så å dele en partner med andre hadde blitt helt feil for meg. Du sliter med sjalusi, kort og vondt. Personlig forsøker jeg ikke å separere sex fra følelser, tvert i mot. Jeg er avhengig av i det minste å føle en godhet for dem jeg har sex med. Sex uten blir for mekanisk og lite givende. Da er det bedre å bare ta seg en runk. Og jeg føler overhodet ingen sjalusi ved å oppleve at fruen har det godt selv om det ikke er jeg som er den direkte "kilden" til hennes nytelse. Vi er noen av oss som har det slik. Dette kalles "kompersjon". Slå det opp. Og ja, jeg/vi har erfaring. Og ønsker mye mer. 3 1 1
Topper og daler Skrevet 10. november 2025 #8 Skrevet 10. november 2025 Cor Cubiculum skrev (28 minutter siden): Jeg reager på ordet «deles». Som om fruen er et objekt. Hos oss har vi begge både fri vilje og egne lyster. Du sliter med sjalusi, kort og vondt. Personlig forsøker jeg ikke å separere sex fra følelser, tvert i mot. Jeg er avhengig av i det minste å føle en godhet for dem jeg har sex med. Sex uten blir for mekanisk og lite givende. Da er det bedre å bare ta seg en runk. Og jeg føler overhodet ingen sjalusi ved å oppleve at fruen har det godt selv om det ikke er jeg som er den direkte "kilden" til hennes nytelse. Vi er noen av oss som har det slik. Dette kalles "kompersjon". Slå det opp. Og ja, jeg/vi har erfaring. Og ønsker mye mer. Det var da voldsomt til politisk korrekthet. Jeg har erfaring med swinging gjennom mange, mange år, men har likevel ingen problemer med å forstå at det kan være vanskelig følelsesmessig å gjøre noe slikt. Dette er ikke for de fleste, kanskje bare noen promiller av befolkningen. Dessuten kan selvsagt også swingers bli sjalu. Det er en helt normal følelse. Vi er da ikke maskiner. 12 2
Stillalive Skrevet 10. november 2025 #9 Skrevet 10. november 2025 Ja, vi har erfaring med det, dog vi foretrekker de rundt vår egen alder. Generelt sett så er jeg såpass "moralsk forkastelig" at jeg personlig foretrekker gifte menn av flere grunner. Men av praktiske årsaker så har vi hatt en fast gjest over lengre tid. (Altså, det er ikke ofte bare så det er sagt.) Jeg vil forøvrig påstå at "deles" blir en riktig betegnelse uten at hun skulle betegnes som et kjøttstykke uten egne meninger. Grunn... Vi deler på å gi henne all oppmerksomhet. 7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #10 Skrevet 10. november 2025 Fruen har anledning til å knulle akkurat hvem hun vil. Det er helt supert Anonymkode: a3ecf...a78 3
nina60 Skrevet 10. november 2025 #11 Skrevet 10. november 2025 6 hours ago, Stillalive said: Ja, vi har erfaring med det, dog vi foretrekker de rundt vår egen alder. Generelt sett så er jeg såpass "moralsk forkastelig" at jeg personlig foretrekker gifte menn av flere grunner. Men av praktiske årsaker så har vi hatt en fast gjest over lengre tid. (Altså, det er ikke ofte bare så det er sagt.) Jeg vil forøvrig påstå at "deles" blir en riktig betegnelse uten at hun skulle betegnes som et kjøttstykke uten egne meninger. Grunn... Vi deler på å gi henne all oppmerksomhet. Vi har en del erfaring vi også både med single menn og gifte menn gjennom årene . Helt enig at det er best med fast venn , fungerer best som regel . 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #12 Skrevet 10. november 2025 Topper og daler skrev (8 timer siden): Det var da voldsomt til politisk korrekthet. Jeg har erfaring med swinging gjennom mange, mange år, men har likevel ingen problemer med å forstå at det kan være vanskelig følelsesmessig å gjøre noe slikt. Dette er ikke for de fleste, kanskje bare noen promiller av befolkningen. Dessuten kan selvsagt også swingers bli sjalu. Det er en helt normal følelse. Vi er da ikke maskiner. Det er bare ikke noen grei måte å snakke om damer på. Siden ingen eier meg, kan jeg ikke deles (av andre). Jeg kan velge å dele meg selv med andre, som et aktivt subjekt. Ikke politisk korrekt, bare et ok kvinnesyn. Anonymkode: 9874b...96f 5 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #13 Skrevet 11. november 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er bare ikke noen grei måte å snakke om damer på. Siden ingen eier meg, kan jeg ikke deles (av andre). Jeg kan velge å dele meg selv med andre, som et aktivt subjekt. Ikke politisk korrekt, bare et ok kvinnesyn. Anonymkode: 9874b...96f Du skjønner jo poenget med ordbruken. Så at du skal inn å kverrulere på semantikken i setningen virker bare litt snerpete og at det er noe annet som plager deg. Anonymkode: a3ecf...a78 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #14 Skrevet 11. november 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du skjønner jo poenget med ordbruken. Så at du skal inn å kverrulere på semantikken i setningen virker bare litt snerpete og at det er noe annet som plager deg. Anonymkode: a3ecf...a78 Slapp av. Livet går fortsatt fremover. Lighten up. Anonymkode: 70406...20e 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #15 Skrevet 29. november 2025 I 15 år har jeg (delt) kona med andre menn, tilfeldige på byen og faste elskere, hun tenner på og komme til meg og si (straffe pul meg) vi tenner på dirty prat og hun liker at jeg kaller henne for mitt lille private ludder, hun liker at jeg tar henne etter at andre har (brukt) henne. Vi begge tenner enormt på at hun er fylt opp av andres sperm når det er min tur, Anonymkode: 1d6a2...57f 4 3 1
Vegar Beideren Skrevet 29. november 2025 #16 Skrevet 29. november 2025 Soft mann skrev (På 10.11.2025 den 10.19): Kjenner flere yngre par som praktiserer det, med sine fordeler og bakdeler😅 Bare fordeler for meg som er en av de voksne mennene de liker å treffe. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #17 Skrevet 29. november 2025 Vi er i slutten av 30-åra, har trekant av og til med ekstra mann eller kvinner. Viktig krydder i vårt sexliv ❤️ Noe mer enn en ekstra føler vi ikke behov for. Vi begge skal være til stede, ikke at en alene har sex med noen andre. Anonymkode: c1765...1c4 3
Tennplugg Skrevet 29. november 2025 #18 Skrevet 29. november 2025 Vi er et såkalt etablert par der jeg både deles, lånes ut og brukes av (fortrinnsvis) yngre menn. Men vi kunne like gjerne sagt at jeg bruker yngre menn. I denne konteksten er begreper som dette, legg gjerne til både "tøs", "Hotwife", "uskikkelig", "hore" eller "løssluppen", ikke bare helt innafor men også ganske så pirrende. Vi omtaler gjerne disse unge mennene som bare "okse"; "ung kuk" eller "leketøy" også, noe alle pirres av, inkludert den/de som inviteres med. Utenom denne bobla er vi både rause, varme, høflige, sosiale, godt utdannede mennesker med barn, familie, trygge solide jobber og skikkelige samfunnsborgere. De som har problemer med å skille dette anbefaler jeg å ikke tråle gjennom seksualitet forumet her inne. Elsker å bli lånt ut, delt eller brukt. Elsker å oppleve både gleden, makten jeg har over min kjære og hans reaksjoner, iver og tenning på å bli pisket litt mentalt. 7 8
Snok1 Skrevet 29. november 2025 #19 Skrevet 29. november 2025 Vi deler ikke hverandre. Vi er i et åpent forhold hvor vi begge har andre partnere. Inntil nylig hadde vi også en felles elsker. 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2025 #20 Skrevet 29. november 2025 Snok1 skrev (1 time siden): Vi deler ikke hverandre. Vi er i et åpent forhold hvor vi begge har andre partnere. Inntil nylig hadde vi også en felles elsker. Hvorfor har dere ikke felles elsker lengre? Anonymkode: bd5cb...fc1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå