Gå til innhold

Flere vaksiner samtidig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som har tatt 2 eller helst flere enn 2 vaksiner samtidig?

trenger påfyll av den trippel vaksinen med stivkrampe som er en del av barnevaksinasjonsprogrammet. 
og i tillegg influensa og kanskje covid.. 

men har jo ikke lyst til å være fullstendig ute av det i dagene etterpå (vondt i armen og litt verking etc er ok) og vil jo helst ha god effekt av alle de.. 

Anonymkode: bcf94...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får influensa og covid samtidig, men i hver sin arm. 

De aller fleste andre vaksiner får man beskjed om å ta minst 1 uke unna covid-vaksinen... Så du må nok dele dette opp i to runder 😞

Skrevet

Jeg tok covid, influensa og pneumokokkvaksinen samtidig.  Lett feber dag 1 og litt øm i armer. 

Anonymkode: d8ff3...e92

Skrevet

Jeg skal ta influensavaksine og den samme trippelvaksinen (difteri, kikhoste, stivkrampe) i morgen. Så jeg har ikke erfart det enda. Men det er flere kolleger som også trengte påfyll av trippelvaksinen, og skal ta det samtidig, og vi skal alle på jobb resten av uken. Jeg regner med at bedrifthelsetjenesten vår regner med at vi ikke blir så veldig påvirket av det i hvert fall :) 

Anonymkode: 1d656...94e

Skrevet

Det har jeg gjort flere ganger, og det har gått helt greit. Sist tok jeg påfyll av vaksinen mot kikhoste, difteri, polio og stivkrampe samtidig som jeg tok vaksine mot gulfeber og tyfoidfeber. Vaksinene ble fordelt på begge armene.

Anonymkode: f0b5d...f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...