AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #1 Skrevet 10. november 2025 Er det noen som har tatt 2 eller helst flere enn 2 vaksiner samtidig? trenger påfyll av den trippel vaksinen med stivkrampe som er en del av barnevaksinasjonsprogrammet. og i tillegg influensa og kanskje covid.. men har jo ikke lyst til å være fullstendig ute av det i dagene etterpå (vondt i armen og litt verking etc er ok) og vil jo helst ha god effekt av alle de.. Anonymkode: bcf94...4ae
Teyla Skrevet 10. november 2025 #2 Skrevet 10. november 2025 Jeg får influensa og covid samtidig, men i hver sin arm. De aller fleste andre vaksiner får man beskjed om å ta minst 1 uke unna covid-vaksinen... Så du må nok dele dette opp i to runder 😞
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #3 Skrevet 10. november 2025 Jeg tok covid, influensa og pneumokokkvaksinen samtidig. Lett feber dag 1 og litt øm i armer. Anonymkode: d8ff3...e92
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #4 Skrevet 10. november 2025 Jeg skal ta influensavaksine og den samme trippelvaksinen (difteri, kikhoste, stivkrampe) i morgen. Så jeg har ikke erfart det enda. Men det er flere kolleger som også trengte påfyll av trippelvaksinen, og skal ta det samtidig, og vi skal alle på jobb resten av uken. Jeg regner med at bedrifthelsetjenesten vår regner med at vi ikke blir så veldig påvirket av det i hvert fall Anonymkode: 1d656...94e
AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #5 Skrevet 10. november 2025 Det har jeg gjort flere ganger, og det har gått helt greit. Sist tok jeg påfyll av vaksinen mot kikhoste, difteri, polio og stivkrampe samtidig som jeg tok vaksine mot gulfeber og tyfoidfeber. Vaksinene ble fordelt på begge armene. Anonymkode: f0b5d...f4f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå