Gå til innhold

Hva er greit i et forhold? (Ut med det motsatte kjønn…)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjæreste som er en del bortreist ifm jobb. Hadde du reagert om din kjæreste hadde truffet en dame ifm jobb og han hadde takket ja til å bli med henne ut og ta noen øl etter arbeidstid? Han bor på hotell når han er bortreist og jeg kjenner at dette ikke er helt greit for meg. Er jeg bare sjalu? Han er ikke av den utadvendte typen med mange venner så jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal pleie en ny relasjon til en random dame han ikke kommer til å se/ha en relasjon til etter jobbreisen. Hun er jo ikke en kollega, hun kjenner bare en han jobber med.

Anonymkode: 6a214...c7c

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde min innadvendte type gått ut med en fremmed person (mann eller dame) hadde jeg blitt veldig skeptisk. Så i vårt forhold hadde jeg stilt spørsmålstegn ved det. 

Anonymkode: a27a6...5bd

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Det hadde vært helt i orden for meg. Vi har begge venner av begge kjønn som vi ofte finner på ting sammen med på tomannshånd. 

Anonymkode: 73d27...823

• Liker 6
Skrevet

Nei. Hadde ikke reagert om forloveden min tok seg en øl etter jobb, mann eller kvinne 🤷

Anonymkode: 24718...370

• Liker 4
Skrevet

I vårt forhold hadde ikke dette vært greit. Veldig greit å være sammen med en som har samme syn på ting.

Anonymkode: 7e17a...e5b

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det hadde vært greit for meg.

• Liker 4
Skrevet

Til alle dere som syntes det er greit… Hadde dere ikke undret dere over hvorfor de to absolutt skal ut og drikke sammen alene? Hvorfor han ikke heller går og tar en øl med en av kollegaene sine, som også er med?

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Det hadde vært helt i orden for meg. Vi har begge venner av begge kjønn som vi ofte finner på ting sammen med på tomannshånd. 

Men dette er ei NY dame. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei. Hadde ikke reagert om forloveden min tok seg en øl etter jobb, mann eller kvinne 🤷

Anonymkode: 24718...370

Det er ikke med kollegaer. 

Anonymkode: efc96...f4b

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Til alle dere som syntes det er greit… Hadde dere ikke undret dere over hvorfor de to absolutt skal ut og drikke sammen alene? Hvorfor han ikke heller går og tar en øl med en av kollegaene sine, som også er med?

Jeg går ut og både spiser middag og drikker med venner og kolleget av begge kjønn.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men dette er ei NY dame. 

Det er ikke med kollegaer. 

Anonymkode: efc96...f4b

Det er helt ok å skaffe seg nye venner. Hadde det vært et problem hvis hun var mann? Min mann jobber mye borte og tilbringer mye tid med kvinnelige kolleger han både jobber tett med og bor sammen med når han er borte. Det har aldri vært et problem for oss. Jeg har vært sammen bransje og har hatt samme type kollegaforhold til menn. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Da hadde jeg i hvert fall sagt til min kjæreste at det trolig kunne være at hun damen var romantisk interessert, og at det da var lurt av ham å si at han hadde kjæreste.

Men det virker da litt rart at en forholdsvis ukjent kvinne skal gå ut med min mann. nei, det er vel ikke greit.

Endret av exictence
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg går ikke helt taket på hva relasjonen er her. Du skriver både ifm med jobb, kjente noen han jobber med og random.

Jeg er ganske avslappet på dette området men hadde jo stusset hvis mannen min drakk flere øl med en helt ukjent person.

• Liker 4
Skrevet

Nei, dette er rart. Hvertfall i vårt forhold.

Anonymkode: 3edb0...3e6

• Liker 2
Skrevet

Hadde det vært en kollega eller ei venninne han kjente godt, så hadde det nå vært en ting. Men en helt ukjent kvinne? Nei, der hadde jeg vært veldig skeptisk! 

Anonymkode: 77bed...6c4

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde ikke reagert om det var kollega eller andre kvinnelige bekjente, men å gå ut for drinker med en ukjent ny dame bare fordi? Syns ikke det er ok. Veldig spesielt å velge denne damen istedenfor å ta noen øl med kollegaene han faktisk er på jobbtur med. Syns det er uklokt, og viser mangel på respekt for kjæresten og hele forholdet. Det er så unødvendig. 

Anonymkode: 83e69...12f

• Liker 1
Skrevet

Hvis han vil være utro med henne, så tar han henne ikke med ut for å drikke øl (og forteller det til dama) når han har et hotellrom til disposisjon 🤔

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en kjæreste som er en del bortreist ifm jobb. Hadde du reagert om din kjæreste hadde truffet en dame ifm jobb og han hadde takket ja til å bli med henne ut og ta noen øl etter arbeidstid? Han bor på hotell når han er bortreist og jeg kjenner at dette ikke er helt greit for meg. Er jeg bare sjalu? Han er ikke av den utadvendte typen med mange venner så jeg skjønner ikke helt hvorfor han skal pleie en ny relasjon til en random dame han ikke kommer til å se/ha en relasjon til etter jobbreisen. Hun er jo ikke en kollega, hun kjenner bare en han jobber med.

Denne er enkel. Ikke hør på alle disse som normaliserer dette. Det er aldri greit å gå på date med noen andre når man har kjæreste/partner. Når det er alkohol inne i bildet, er det ingen tvil i det hele tatt om hva som egentlig skjer her. 

Anonymkode: 73ea5...ff9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde vært ok for meg. Jeg er ofte på jobbreise selv og det er fint å være sosial og finne på ting da. Det varierer hvem jeg er på jobbreise med, kolleger eller samarbeidspartnere, menn eller kvinner. Noen ganger er vi bare 2, andre ganger er vi 10. Men hadde ikke likt om mannen min skulle begrenset meg i å henge med folk i den sammenheng. Ofte brukes slike turer til å bygge nettverk. 
Jeg ville ikke vært sammen med noen jeg ikke har tillit til da, eller som ikke har tillit til meg. Du har aldri noen garantier for noe som helst i livet, men å bekymre seg hjelper lite.

Anonymkode: 22040...772

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde min innadvendte type gått ut med en fremmed person (mann eller dame) hadde jeg blitt veldig skeptisk. Så i vårt forhold hadde jeg stilt spørsmålstegn ved det. 

Anonymkode: a27a6...5bd

Enig!

Anonymkode: 2dc33...a50

Skrevet

Kun greit ved helt spesielle tilfeller, med menn jeg har godkjent på forhånd som noen jeg stoler på.

Anonymkode: c1643...153

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var veldig rart, spesielt når det ikke er en kollega. Det hadde gjort meg skeptisk.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...