Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kjæresten min har lovet meg ny mobil til bursdagen min lurer jeg på om dere kan anbefale noen??

Har langt ifra fulgt med på nye modeller og hva som er bra....:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det er jo et enormt utvalg av mobiler der ute, så det hadde hjulpet en god del dersom du sier litt om hva du bruker mobilen til, og kanskje en eventuell prisgrense. Om du f.eks. stort sett bruker mobilen til å ringe og skrive meldinger med, er det liten vits å anbefale f..eks. SE P900.

Skrevet
Det er jo et enormt utvalg av mobiler der ute, så det hadde hjulpet en god del dersom du sier litt om hva du bruker mobilen til, og kanskje en eventuell prisgrense. Om du f.eks. stort sett bruker mobilen til å ringe og skrive meldinger med, er det liten vits å anbefale f..eks. SE P900.

Bruker den mest til å ringe og skrive meldinger. Må ha kamera og bluetooth ihvertfall!! og bra til å spille av musikk..

prisgrense 3000,-

vil ha en litt stilig en..

Skrevet

Bruker den mest til å ringe og skrive meldinger. Må ha kamera og bluetooth ihvertfall!! og bra til å spille av musikk..

prisgrense 3000,-

Skrevet

prisgrense 3000,-

Jeg ville ha valgt en telefon man i tillegg kan bytte minnekort på. Det vil være ett krav neste gang jeg kjøper.

Skrevet

Jeg har en SE k750i, hatt den siden august, og er storfornøyd! Min første SE, har tidligere bare hatt Nokia.

Har nylig kjøpt nytt minnekort til den, fordi jeg bruker kameraet mer og mer, greit å ha plass til endel bilder, om man er langt fra pc'en (kameraet er by the way meget bra). Kunne sagt mye positivt om alle finesser, men lar det bli med det...

Vet ikke helt hva den koster nå, men da jeg kjøpte min betalte jeg 3500,- tror jeg.

Skrevet

Den er ikke ny da, men jeg har en Samsung D500, og er superfornøyd.

Jeg har hatt den et år, og den har ikke sunket så mye i pris heller.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min NOKIA N70, den har Bluetooth, radio, Mp3-spiller og 2 mpx kamera. I tillegg er det minnekort som jeg kan bytte ut og få mer plass.

Gjest gjesta
Skrevet

nokia 7370 er kjempestilig, og ligger på 2800 kr. Den har nesten ikke minne så kan ikke ha sanger på den, men skal man bare ringe, sende meldinger og ta noen få bilder er det absolutt den stiligste telefonen man kan ha i veska. Har så lyyst på! :)

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Anbefaler denne: Sony E W800i. Den har jeg selv, og fungerer kjempebra.

:klappe:

Endret av LeneM
Skrevet

Jeg fikk nettopp en Nokia 6280, fungerer veldig bra synes jeg. Spesielt overrasket over skjermen, veldig skarp og fargerik. Terningkast 6 på amobil.no :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...