AnonymBruker Skrevet 9. november #1 Skrevet 9. november Hei. min datter på 10 år har en del celulitter/appelsinhud bak på lårene. hun er høyere enn de andre jentene i klassen og ting tyder på at puberteten er litt i gang. Hun er normal vektig . men at hun har sånn hud bekymrer meg litt. Siden hun er såpass ung . (Og siden jeg har lipødem) noen her med jenter i samme alder som kan relatere ? lurer veldig på om dette er vanlig eller ikke. Anonymkode: 0bf1a...d96
Huldraisør Skrevet 9. november #2 Skrevet 9. november Mi baby jente hadde det når hun var bare noen uker gammel. Hun veide under 3 kilo npr hun var født, så hun var ikke overvektig. Det er noe alle kvinner har i mer eller mindre grad.
AnonymBruker Skrevet 9. november #3 Skrevet 9. november Helt vanlig å ha uavhengig av alder og vekt. Jeg har alltid hatt celluliter og er i nedre del av normalvektig. Hadde det også når jeg var barn. Anonymkode: 35465...4dd
AnonymBruker Skrevet 10. november #4 Skrevet 10. november Tenåringen min har det normalvektig og. Helt normalt hos jenter og damer. Tynn,normal eller tykk. Trent eller ikke trent! Anonymkode: e8acc...aeb
Mops123 Skrevet 10. november #5 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenåringen min har det normalvektig og. Helt normalt hos jenter og damer. Tynn,normal eller tykk. Trent eller ikke trent! Anonymkode: e8acc...aeb Godt å høre. celulitter i seg selv er jo helt normalt og null stress (men visste ikke at det kom så tidlig) 😊 Men er pga jeg har lipødem jeg er litt bekymret, det sies jo at det arvelig. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #6 Skrevet 10. november Mops123 skrev (5 timer siden): Godt å høre. celulitter i seg selv er jo helt normalt og null stress (men visste ikke at det kom så tidlig) 😊 Men er pga jeg har lipødem jeg er litt bekymret, det sies jo at det arvelig. Ja det forstår jeg godt! Bare å følge med, og evt ta det opp med lege om du merker noe symptomer. Ville vært forsiktig med å si det med celuitter til en jente i puberteten som kan skade selvbilde. Anonymkode: e8acc...aeb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå