AnonymBruker Skrevet 11. november #61 Skrevet 11. november Så minst som mulig. Anonymkode: 8f2bb...9e9
AnonymBruker Skrevet 11. november #63 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenkte denne Anonymkode: 5d628...7e2 Utrolig kul🤩 Anonymkode: 2e320...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november #64 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Både kort og dyp utringning vitner om dårlig smak og klasse. Anonymkode: a6005...471 Har man kropp til det hvorfor gjemme den 😉 Jeg driter i hva andre kvinner mener. Jeg er fri og frank å kan gå med hva jeg vil. Anonymkode: 8a404...f2b 8
AnonymBruker Skrevet 11. november #65 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Herregud hvordan skal dette gå, når Andersen har fått sin tredje akevitt og Thoresen allerede er oppe i 6 juleøl? Hver så snill og ikke gå på julebord i år du.... Anonymkode: 50126...86e Det er jo akkurat derfor julebord er noe av det "gøyeste".... Anonymkode: 54a9f...dd4 2
AnonymBruker Skrevet 11. november #66 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Både kort og dyp utringning vitner om dårlig smak og klasse. Anonymkode: a6005...471 Bare norsk jantelov etc etc det... Anonymkode: 54a9f...dd4 3
AnonymBruker Skrevet 11. november #67 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Noe ala dette 🤩 Anonymkode: 8a404...f2b Oi… håper du er 18 og mener jentejulebord på byen. Anonymkode: c60fe...dac 5
AnonymBruker Skrevet 11. november #68 Skrevet 11. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi… håper du er 18 og mener jentejulebord på byen. Anonymkode: c60fe...dac Nei er 24 og nei det er ikke ett jentejulebord. Hva er det med nordmenn å at de ALLTID skal dømme andre. Anonymkode: 8a404...f2b 5
AnonymBruker Skrevet 12. november #69 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Nei er 24 og nei det er ikke ett jentejulebord. Hva er det med nordmenn å at de ALLTID skal dømme andre. Anonymkode: 8a404...f2b 18 og 24 er jo liten forskjell da 😉 Anonymkode: d8076...563 3
Millimani Skrevet 12. november #70 Skrevet 12. november Kanskje jeg møter opp i rød genser med reinsdyr, eller i grønn genser med grinch Det beste er en sid kjole med halvlange armer, eller en sort penbukse med en enkel topp av noe slag.
AnonymBruker Skrevet 12. november #71 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Nei er 24 og nei det er ikke ett jentejulebord. Hva er det med nordmenn å at de ALLTID skal dømme andre. Anonymkode: 8a404...f2b Alle dømmer alle alltid, men det er jo ingen som nekter noen å være opptatt av å utkonkurrere de andre damene hva seksuell oppmerksomhet angår. Anonymkode: a4742...bcf 1
AnonymBruker Skrevet 12. november #72 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle dømmer alle alltid, men det er jo ingen som nekter noen å være opptatt av å utkonkurrere de andre damene hva seksuell oppmerksomhet angår. Anonymkode: a4742...bcf Og....... DERR !!! Kom vi til kjernen i kritikken. Kvinner er misunnelig på hun som får mest oppmerksomhet, hun er pen, hun er selvsikker og har grunn til det. Anonymkode: c3d77...de7 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. november #73 Skrevet 12. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Og....... DERR !!! Kom vi til kjernen i kritikken. Kvinner er misunnelig på hun som får mest oppmerksomhet, hun er pen, hun er selvsikker og har grunn til det. Anonymkode: c3d77...de7 Nåja, det er vel en sannhet med modifikasjoner. Jeg har vært i alt fra barnedåp til julebord hvor noen har satt der med miniskjørt og puppene på bordet og publikum ser rett inn i tunnelen om en ønsker (og selv når en ikke ønsker). Kvinner må gjerne gå med hva de vil på julebord (hverdagsantrekk eller en slik kjole og alt imellom), men å sitte med sine kolleger og legge puppene på bordet legges nok merke til på en negativ måte på lik måte som de som de som går i dongeribukse og collegegenser. Det er en tid og sted for alt og på julebord kler en seg vanligvis anstendig og pyntet. Anonymkode: e2c69...87f 3 3
AnonymBruker Skrevet 14. november #74 Skrevet 14. november Julebord til helgen, og det blir i denne kjolen. https://www.floyd.no/neo-noir-midikjole-rimini-heavy-sateen-burgundy Anonymkode: c3d77...de7 4 4
Roci Skrevet 14. november #75 Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Julebord til helgen, og det blir i denne kjolen. https://www.floyd.no/neo-noir-midikjole-rimini-heavy-sateen-burgundy Anonymkode: c3d77...de7 Den var nydelig😍 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 14. november #76 Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Julebord til helgen, og det blir i denne kjolen. https://www.floyd.no/neo-noir-midikjole-rimini-heavy-sateen-burgundy Anonymkode: c3d77...de7 Denne har jeg siklet på lenge, men usikker på om jeg kler den lengde 😊 1
AnonymBruker Skrevet 14. november #77 Skrevet 14. november Jeg skal ha en 35 år gammel kjole, som er litt lik denne Anonymkode: 6d4cb...f89 5
Roci Skrevet 14. november #78 Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (På 12.11.2025 den 10.39): Og....... DERR !!! Kom vi til kjernen i kritikken. Kvinner er misunnelig på hun som får mest oppmerksomhet, hun er pen, hun er selvsikker og har grunn til det. Anonymkode: c3d77...de7 Jeg synes i grunnen at det er mer problematisk at enkelte menn oppfører seg så innmari kleint når de har noen enheter innabords og det er en vakker, lettkledd ung dame til stede. Jeg blir rett og slett flau på deres vegne.
AnonymBruker Skrevet 14. november #79 Skrevet 14. november Denne skal jeg ha. Litt dyr men føler jeg fortjener det etter vekt nedgang Anonymkode: ed8b6...dc7 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. november #80 Skrevet 14. november AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 14.42): Denne skal jeg ha på... ikke helt bestemt meg for sko og veske ennå... Anonymkode: ccec7...624 Hvor er denne fra?😍 Anonymkode: 74c39...d43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå