Gå til innhold

Hva skal du ha på deg på julebordet i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg kjører discodress! 

IMG_5494.jpeg

Anonymkode: 1356c...8dc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, jeg sier at man kan gå ganske hverdagslig kledd på et julebord. Må ikke ha e fancy kjole.

Selv har jeg brukt sort jeans og en genser for eks, eller topp/bluse. Må ikke gjøre så mye ut av det.

Anonymkode: d8076...563

Jo, av respekt for de som arrangerer og de andre gjestene, så møter man ikke opp i hverdagsklær. Såpass høflig bør man klare å være.

Anonymkode: 886dd...059

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei, jeg sier at man kan gå ganske hverdagslig kledd på et julebord. Må ikke ha e fancy kjole.

Selv har jeg brukt sort jeans og en genser for eks, eller topp/bluse. Må ikke gjøre så mye ut av det.

Du gjør jo som du vil, men jeg går av prinsipp ikke kledd som om jeg skal på jobb eller en tur på kjøpesenteret når jeg er invitert til julebord (eller annen festlig anledning).

Anonymkode: 53f91...16c

• Liker 2
Skrevet

470a7bfae5da4b8cadff978552143353.thumb.webp.af275063427f1bb9dc217b3d619b55f6.webp

Anonymkode: 40d87...85f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

470a7bfae5da4b8cadff978552143353.thumb.webp.af275063427f1bb9dc217b3d619b55f6.webp

Anonymkode: 40d87...85f

Den var fin!🤩 hvorfra?

Anonymkode: ccec7...624

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Altså hæ? Aldri vært borti noen som kommer i hverdagsklær på et julebord. 

Anonymkode: 6b756...376

• Liker 4
Skrevet

Blågrå dress.

Flytter forhåpentligvis slipset fra rundt halsen til rundt pannen utover kvelden.

Anonymkode: 2eb84...097

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva slags strømper skal du ha til (med mindre du går uten)? Lurer, skal selv ha på liknende kjole...

I utgangspunktet tenker jeg hudfargede strømpebukser i 10-15 denier, silkematt. Jeg bryr meg ikke om at noen synes at det er fy-fy, jeg går ikke med nakne legger vinterstid uansett🙂 Mulig det kan bli bra med tynne  burgunder strømpebukser også 🙂

Endret av Roci
  • Liker 4
Skrevet

Vi har heldigvis kun julemiddag på jobb😊 
Ellers støtte jeg meg til dette svaret, det er ikke noe jeg planlegger i forkant😅 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Planlegger man slike ting? Er jo bare et julebord...kan gå ganske hverdagslig da.

Anonymkode: fd8d9...8b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Planlegger man slike ting? Er jo bare et julebord...kan gå ganske hverdagslig da.

Kommer vel an på julebordet, kanskje? På jobben hos meg er julebordet middag med underholdning, fest og dans etterpå, og finner sted om kvelden🙂 

• Liker 3
Skrevet
Roci skrev (1 time siden):

I utgangspunktet tenker jeg hudfargede strømpebukser i 10-15 denier, silkematt. Jeg bryr meg ikke om at noen synes at det er fy-fy, jeg går ikke med nakne legger vinterstid uansett🙂 Mulig det kan bli bra med tynne  burgunder strømpebukser også 🙂

Jeg tenker også tynne hudfargede til min, tror det blir finest...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, det er ikke vanlig å gå "hverdagslig" i julebord. (men nå kommer sikkert mange innlegg om at "alle gjør akkurat det" 😂)

• Liker 3
Skrevet

Jeg skal på julebord og jeg skal pynte meg, men har ikke funnet ut med hva enda. Sånn pleier jeg ikke å planlegge - skapene er fulle av kjoler, skjørt og topper som kan passe, og jeg pleier å ta noe som passer dagsformen. 

Anonymkode: e4a9a...388

Skrevet
LeneXCII skrev (2 minutter siden):

Nei, det er ikke vanlig å gå "hverdagslig" i julebord. (men nå kommer sikkert mange innlegg om at "alle gjør akkurat det" 😂)

Når er det jo ulike meninger om hva som er "hverdagslig", da. Noen bruker jo dressbukse med bluse eller blazer eller etuikjole på jobb. Det kan man jo fint bruke på julebord.

Skrevet
Thyra skrev (1 minutt siden):

Når er det jo ulike meninger om hva som er "hverdagslig", da. Noen bruker jo dressbukse med bluse eller blazer eller etuikjole på jobb. Det kan man jo fint bruke på julebord.

Jo, selvsagt men det er vel ikke det man egentlig forbinder med hverdagslig..,

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du gjør jo som du vil, men jeg går av prinsipp ikke kledd som om jeg skal på jobb eller en tur på kjøpesenteret når jeg er invitert til julebord (eller annen festlig anledning).

Ja, klart man gjør som man vil. Stivpynting på et julebord passer meg ikke.

Skrevet

Er neimen ikke sikker enda. Får se hva jeg har i garderoben som passer anledningen.

Anonymkode: 4aebe...944

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, klart man gjør som man vil. Stivpynting på et julebord passer meg ikke.

I min verden er det mange grader mellom hverdagslig og stivpyntet.

Jeg hadde selvsagt pyntet meg mer om jeg var invitert på slottsmiddag.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

klær 

Anonymkode: fee13...be0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...