Gå til innhold

Kysser dere ofte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kysser kona daglig. Eller det er vel egentlig hun som kysser meg, mest. Huns som tar initiativ, og som regel på vei ut døra for å si hadet, og ha en fin dag. Ikke dype tungekyss, men en lett nuss på munnen.

Det påvirker nok ikke vårt sexliv i nevneverdig grad. Det er mer et kjærtegn for å vise at vi setter pris på hverandre.

Anonymkode: ca89f...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, vi kysser kanskje 2 ganger i døgnet. Vil ikke si det spicer opp noe sexliv.

Anonymkode: cb725...01a

Skrevet
Mardina skrev (1 time siden):

Skikkelig sjarmør du.... 

Og det er ikke et kompliment 😄

Men det ble masse klining med hun i dag da. :)

Skrevet
Vegar Beideren skrev (6 minutter siden):

Men det ble masse klining med hun i dag da. :)

Sikkert

Anonymkode: 9d47f...5e7

Skrevet

Kysser veldig mye. Vært sammen i 8 år. Både klemmer og kysser hverandre mye gjennom dagen. Det gjør vell mer for kjærligheten enn sexlivet her.

Anonymkode: 57a9f...eb4

Skrevet

Aldri. Har ikke kyssa gubben på over 20 år. Ei heller sex på over 20 år. Vi klemmer en to  ganger om dagen. 
Vi er venner og det holder for oss. Ingen ønsker noe annet 

Anonymkode: c8a34...ca1

Skrevet

Ja, flere ganger om dagen. Men skal det bli noe sex ut av det, må det holdes hardt og klines skikkelig. Det går fort inflasjon i disse små kyssene, og til slutt betyr de ikke mer enn et "hei".

Anonymkode: 4d299...209

Skrevet
Vegar Beideren skrev (17 timer siden):

Det kommer litt an på hvem jeg møter. Hun jeg skal treffe i kveld pleier jeg kline mye med, men hun jeg traff i går var det bare rett på sex. Tøm og røm. 

"Tøm og røm" er så usexy som du får det.

Håper at du bruker beskyttelse hvis du ligger med så mange som du sier.

Anonymkode: 0bc78...a46

Skrevet

Nja. Ikke nok for meg men han er ikke en stor kysser. Men han vet jeg elsker det så han gjør det med meg allikevel. Er ikke alle autister som liker kyssing så godt sikkert. Men han vet å ta hensyn og gi det jeg vil ha. Vi kysser alltid når vi er sammen, på alle mulige måter, men kliningen spares til forspill eller rett etter sex. 

Anonymkode: 611b5...72a

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Aldri. Har ikke kyssa gubben på over 20 år. Ei heller sex på over 20 år. Vi klemmer en to  ganger om dagen. 
Vi er venner og det holder for oss. Ingen ønsker noe annet 

Anonymkode: c8a34...ca1

Høres nitrist ut 😥 Hvorfor være sammen som par om dere bare er venner? 

Skrevet

Jeg er singel, men jeg kysser og kliner med min fwb ved enhver anledning😁 elsker det🥰

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...