Gå til innhold

Kysser dere ofte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og påvirker dette sexlivet?

Anonymkode: f4ccc...835

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag, mange ganger om dagen. Hver kveld sier vi god natt med et kyss som skal vare i minst 6 sekunder. Og ja, det gjør jo en forskjell hvis vi ikke er for trøtte. 😉

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Påvirker ikke, nei. Men det er samvarians.

Anonymkode: b5d2a...de2

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og påvirker dette sexlivet?

Anonymkode: f4ccc...835

Vi kysser flere ganger til dagen, påvirker dessverre ikke sexlivet 

Anonymkode: db19b...802

Skrevet

Et par ganger for dagen ja. Jeg er veldig glad i å kysse. 

Blir alltid et kyss og "kjempeglad i deg" når vi går hver til vårt. Pluss natta-kyss. Hvis han eller jeg spør om nuss (som vi kaller det), så kysser vi selvfølgelig. 

Blir nok mer lidenskapelig kyssing når vi koser og har sex ja. I tillegg har han de deiligste kysse-leppene ever 😍 

Skrevet

Vi kysser hver dag og hver kveld når vi skal legge oss. Begynner med en god og lang klem, så kysser vi lenge, alt fra 5-10 min. Ofte ender vi opp med å ha sex🫣men ikke alltid.

Anonymkode: 813a9...583

Skrevet

Kyssing, klemming, klaps på rumpa, stryking og massasje er en del av dagliglivet. Sex også. Det er vel en totalpakke.

Anonymkode: 80f4f...915

• Hjerte 1
Skrevet

Vi kysser hverandre alltid når en av oss forlater huset, kommer tilbake, før vi sovner, etter at vi våkner, og noen ganger innimellom. Som regel sammen med en klem. Noen dager oftere, noen dager sjeldnere.
 Under sex selvfølgelig óg.
 Vi har mye nærhet ellers. Masserer føtter mm. til partneren mens vi leser en bok for hverandre, eller når vi ligger i sengen, selv om det ikke alltid fører til sex.
Sånn har det ikke alltid vært. Stress, belastning på jobb, oppussing, små barn... har ikke alltid ført til at vi hadde overskudd til hverandre. Senere begynte vi å snakke åpent om så å si alt og våre egne behov. Dette har løst mye og nå finner vi trøst, forståelse og energi ved å være sammen med partneren. 

Skrevet

Ikke kysset på straks 2 år, ei heller hatt sex. "Mannen som bestemmer"..

Anonymkode: 48fff...a98

Skrevet

Vi gir kun "nuss" i forbindelse med at man drar på jobb osv. noen ganger før vi sovner. Husker ikke sist gan vi kysset ordentlig. Kona liker det ikke...

Anonymkode: 5b8ba...6a3

• Liker 1
Skrevet

Aldri. Han snuser og slurver med tannpuss 

Anonymkode: 5d984...0ec

Skrevet

Kliner litt daglig mens vi ser hverandre dypt inn i øynene 🥰

Kjenner det godt i magen da!

Og masse suss gjennom dagen!

Daglig sex.

Sammen i 20 år.

Anonymkode: daa11...a72

Skrevet

Vi kysser når vi går på jobb/forlater hjemmet, godnatt kyss og råklining under sex.

Men jeg vil ha mer. Ser på munnen hans og vil bare kysse. Han ikke. Så da blir det ikke. Han er ikke så glad i klissklass. Men det er et savn og jeg sier det innimellom.

Men hvis jeg lar være å kysse godnatt en kveld, så tolker han det som at jeg er sur, men jeg gjør jo bare som han vil, ikke kysse. Så da blir det kyss likevel. For et sirkus.

Anonymkode: 86008...7b6

Skrevet

Det kommer litt an på hvem jeg møter. Hun jeg skal treffe i kveld pleier jeg kline mye med, men hun jeg traff i går var det bare rett på sex. Tøm og røm. 

Skrevet
Vegar Beideren skrev (12 minutter siden):

Det kommer litt an på hvem jeg møter. Hun jeg skal treffe i kveld pleier jeg kline mye med, men hun jeg traff i går var det bare rett på sex. Tøm og røm. 

Æsj så kjedelig...

Anonymkode: 095b8...2a5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi kliner ikke ofte. Men vi kysser hver dag. Vi kliner når vi har sex. Jeg liker å kline. Men jeg sliter med en del slim i halsen. Og da føler jeg ikke for å kline. 

Anonymkode: 2cd13...26c

Skrevet

💋Det kysses flere ganger om dagen- klining skjer oftest når vi har sex.  Noe fint er at vi starter dagen med en lang og god klem- for å ønske hverandre en bra dag. -det kan anbefales. 

Skrevet

Aldri, fordi kona ikke vil.

Anonymkode: 1dbee...1e5

Skrevet
Vegar Beideren skrev (6 timer siden):

Skikkelig sjarmør du.... 

Og det er ikke et kompliment 😄

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Aldri. Han snuser og slurver med tannpuss 

Anonymkode: 5d984...0ec

Samme her. I tillegg har han aldri likt å kline. Så det har vi ikke gjort på mange, mange år. Det funker fint for meg. Kan ikke si det er et stort savn heller. Vi koser og klemmer masse da. Mye nærhet selv om det ikke er klining. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...