AnonymBruker Skrevet 9. november 2025 #1 Skrevet 9. november 2025 Vi er et par der den ene av oss har fått ms, pga vondter er dette blitt ikke eksisterende selv om det er et savn for oss begge to, den ene vil pga den andre ønsker selv om det er vondt både før under og etter, den andre vil også men sier nei da hen ønsker at den andre ska ha det vondt, noen som er i samme situasjon her ? Anonymkode: bc10c...a1a
AnonymBruker Skrevet 9. november 2025 #2 Skrevet 9. november 2025 Mannlig partner i førtiårene har MS og jeg merker jo at sensitiviteten hans har falt en del de siste to årene. Heldigvis ingen smerter i underlivet og selve reisningen fungerer men evnen til å oppnå orgasme har minket. Skal man være 100% ærlig så gjør dette for min del at sex blir litt poengløst da min tenning og glede er veldig rettet mot motpartens glede men heldigvis så er jeg ikke så veldig opptatt av sex i utgangspunktet (Og ja, partner er veldig klar over mitt tennings/responsmønster og vi plages ikke så veldig av dette noen av oss). Anonymkode: 19024...b2a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå