AnonymBruker Skrevet 9. november 2025 #1 Skrevet 9. november 2025 (M36) Jeg har laget en spicy aktivitets julekalender til min frue. Kan trenge noe inspirasjon til bedre aktiviteter, kanskje flere aktiviteter som går mer på det romantiske plan enn seksuelle(?) Det skal sies at jeg skal ta ansvaret for å legge unger, oppvask og diverse i forkant av alle aktivitetene. Slik at hun kan konsentrere seg om å stresse ned, gå tur, trene eller se på tv imens. Julekalenderen skal prøve å bruke tallene i oppgaven så godt det lar seg gjøre. Julekalender regler: 1: Hun får muligheten til å bytte rolle 10 ganger iløpet av kalender perioden. 2: Oppgavene er delt opp i fargekoder, både for å gjøre det litt spennende og for å unngå at man skal presse seg til å ha sex hver dag. Fargekodenes betydning Rød - Sex er ikke lov Gul - Sex er lov, men ikke lov å komme Svart - Den dominante velger hvem som får komme. Grønn - Sex er lov ------ Luke 1: 1 time hodemassasje, nyt kvelden i sofaen! Rød - Luke 2: Du har 2 føtter! Begge skal maseres i kveld. Len deg tilbake og la meg ta vare på deg. Rød - Luke 3: I kveld skal vi sitte nakne i sengen mot hverandre. Gjerne så tett at du sitter på fanget mitt og skrever over meg. Vi skal se hverandre i øynene og si 3 sexy ting man liker med den andre personen. Beføl og kjærtegn hverandre underveis. Gul - Luke 4: Du skal ned på alle 4 og opp med baken. Jeg skal bytte på å daske, piske, kjærtegne og masere deg. Rød - Luke 5: Pyramidespill, man begynner med å telle 1 og jobber seg opp mot 5, for så ned igjen til 1. Første runde skal du strykes over underlivet. Andre runde rabbit vibrator Tredje runde slikkes Fjerde runde slikkes og vibrator Femte runde vibrator og womanizer Grønn - Luke 6: Fantaser om gårsdagens sex(6) opplevelse, fortell meg om den imens jeg er på reise. Onnaner for meg og fortell meg hvor deilig du har det. Skriv eller send bilde. Grønn - Luke 7: 7 - tallet ligner litt på kjøkkenbenken, la meg løfte deg opp på kjøkkenbenken og beføle deg. Hvis vi skal pule må det skje imens jeg bærer deg. En luftig sex-opplevelse. Grønn - Luke 8: 8 - tallet ligner litt på pupper og rompe. Du skal få rompe og puppe massasje i kveld. Rød - Luke 9: Tre9ng, vi skal trene "intim partner yoga" sammen. Det er lov å være naken. Gul - Luke 10: Squat challenge, du skal squatte over et sexleketøy i 10 minutter. Hvis du tar pause stoppes klokken og man får 10 piskelag på rompen. Fortsetter slik til man har gjennomført. Svart - Luke 11: 11 ser ut som to som ligger og ser på hverandre. Vi skal ligge nakne inntilhverandre og stryke/kjærtegne hverandre i senga. Grønn - Luke 12: Når jeg gjør meg klar til julebord skal du være med i dusjen i 12 minutter. Vi kan ta, beføle, kjærtegne, kysse, masere, slikke og pule hverandre, men det er ikke lov å komme. Er kun for å pirre hverandre. Hvis du er våken til jeg kommer hjem er det lov å komme. Gul/grønn - Luke 13: Ulykkestall, alle skjermer blir "ødelagt" klokken 20:00. Finn på noe annet uten skjerm i kveld. Grønn - Luke 14: 14, 1 står den andre er på alle 4. Nyt kvelden. Svart - Luke 15: Når du går på badet og skal gå til sengs skal du finne frem vibratoren som kobler seg opp til app. Du gir meg telefonen. Nå skal du maseres 15min på hode, 15min rygg, 15min ben, 15min rompe og 15 min lysk/underliv. Jeg har hele tiden kontroll på vibreringen. Svart - Luke 16: Jeg går tidlig inn i sengen og edger flere ganger. Du kommer inn til meg og suger meg i 16 minutter. Hvis (når) jeg kommer skal jeg gjøre alt du vil med deg. Da er jeg din slave for kvelden. Svart - Luke 17: 17, en syv - En syvsover, vi skal ligge på sofaen. Du skal få hodemassasje gjennom hele julefilmen. Det gjør ikke noe om du sovner kjære. Rød - Luke 18: Vi er spinnville i dag! Vi skal late som om vi er 18år igjen. Vi skal ha oss som kaniner, hvormange ganger klarer vi å komme iløpet av kvelden? Her må man sammarbeide godt! Grønn - Luke 19: "En ni", eller "enig". Vi trenger en pust i bakken. Du drar på julekonsert, jeg har ungene. Når du er tilbake skal vi se julefilm i sofaen, du skal få ligge i armkroken og ta livet med ro. Rød - Luke 20: 20, to null eller to hull. Vi skal alltid ha minst 2 hull fult samtidig. Enten din Munn/rompe/fitte og/eller min rompe/munn. Nyt challengen! Grønn - Luke 21: Når du kommer hjem fra jobb venter en 21min med massasje før du skal legge deg. Elsker deg. Rød - Luke 22: 22, Det ser ut som to som ser samme vei. Vi skal være nakne og se på tv. Jeg skal masere deg i 22min. Etter det skal jeg onnanere i 22 sekunder, om jeg kommer så slipper jeg å masere deg mer. Hvis jeg ikke kommer må jeg masere deg 22min til. Bonus: Hvis du suger meg, og jeg kommer. Ja, da må jeg masere deg minst en gang til. Grønn - Luke 23: Lillejulaften! Vi skal kun tenke på familien og hverandre. Gjøre gode ting sammen med familien og kysse/beføle hverandre gjennom dagen. Men mest av alt nyte hvor mye vi elsker hverandre hele familien. Vi mp legge oss 23:00, ikke senere. Lad hverandre ved å beføle hverandre kjærlig. Rød - Luke 24: Julaften! Fortell og kjærtegn hverandre gjennom hele dagen, bruk humor, kyss, klem og spres kjørlighet til familien og hverandre. (Noen dak på rompen her og der). Avslutt julaften med en ordentlig julepul! Grønn God Jul!! - Hvis dette er til inspirasjon. Veldig gøy! Kunne tenkt meg tilbakemld angående andre gøye aktiviteter som kan gjennomføres uten barnevakt. Anonymkode: ec58e...bb7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå