AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:22 #61 Skrevet tirsdag kl. 12:22 AnonymBruker skrev (På 10.11.2025 den 9.21): Damer i ett nøtteskall, synes dette var ett nyttig innlegg. Djeeez. I damers verden er man altså sosialt smidig dersom man lyver. Anonymkode: a85c5...088 Ja buhu stakkars deg som ikke får lov å være ærlig. Anonymkode: 6aec3...7bd
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:53 #62 Skrevet tirsdag kl. 12:53 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Igjen, det er jo derfor man behøver noen som er sosialt smidig. En sosialt smidig kvinne vil alltid vite om mannen er utro. Hun behøver ikke «bevis» for å kunne tro på det, og mange ganger ikke ville tro på det likevel. Sosial smidighet er en fordel for mange. Anonymkode: 6aec3...7bd Dette tror du ikke på selv engang Anonymkode: 3cebb...909
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 13:41 #63 Skrevet tirsdag kl. 13:41 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Dette tror du ikke på selv engang Anonymkode: 3cebb...909 «Smidig» Anonymkode: 6aec3...7bd
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:53 #64 Skrevet tirsdag kl. 16:53 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Tenner han på deg? Anonymkode: 0ef46...f07 De fleste menn puler alt med puls. Så nei. Anonymkode: 1a3e3...f5f
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:00 #65 Skrevet tirsdag kl. 17:00 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Igjen, det er jo derfor man behøver noen som er sosialt smidig. En sosialt smidig kvinne vil alltid vite om mannen er utro. Hun behøver ikke «bevis» for å kunne tro på det, og mange ganger ikke ville tro på det likevel. Sosial smidighet er en fordel for mange. Anonymkode: 6aec3...7bd Tipper eksen var blant de kvinnene som trodde hun var sosialt smidig når hun lyttet til magefølelsen om at jeg var utro. Men sannheten er at hun går inn under rekken kvinner som har lurt seg at magefølelse er noe en skal stole på Anonymkode: d7f89...dae
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:04 #66 Skrevet tirsdag kl. 17:04 Jeg er kvinne selv, men jeg kan ikke fordra slik fisking. Det er så umodent og pinlig. Anonymkode: ef9ad...c25
Arild37 Skrevet tirsdag kl. 17:11 #67 Skrevet tirsdag kl. 17:11 Kjæresten kommer med sånne spørmål jevnlig, og det begynner gjør meg gal. Hadde ærlige svar vært greit, så hadde det ikke vært noe problem, men er i en situasjon der kun utelukkende positive svar er innafor, så ofte blir jeg tvunget til å lyve, hvis jeg ikke skal lage dårlig stemning ved å være ærlig da
senior Skrevet tirsdag kl. 17:12 #68 Skrevet tirsdag kl. 17:12 (endret) Damer liker generelt smiger og komlimenter. De fisker som regel etter det. Og da går det ikke an å smøre for tjukt på. Ellers har jeg lært av kineserne a du aldri skal komme med kritiske bemerkninger uten å pakke det godt inn og komme med noe positivt først . . . Endret tirsdag kl. 17:15 av senior
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:18 #69 Skrevet tirsdag kl. 17:18 Enhver person med en viss sosial intelligens vet når man skal være helt ærlig, og når man ikke skal være det. Eks. på der man ikke skal være helt ærlig, er hvis ens partner gjennom mange år spør om han/hun er like pen som før. Både kvinner og menn eldes, utseende forringes og man legger på seg. Dette er noe alle vet, og som vi ikke trenger å minne hverandre om. Et annet eks på der vi ikke skal være ærlige er der vi får servert en matrett. Da skryter jeg alltid ved ett eller annet element ved maten, selv om jeg ikke liker den. Anonymkode: 7c0e3...656
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:55 #70 Skrevet onsdag kl. 20:55 AnonymBruker skrev (På 11.11.2025 den 17.53): De fleste menn puler alt med puls. Så nei. Anonymkode: 1a3e3...f5f Så du har ikke puls? Er du sikker på dette? Anonymkode: 0ef46...f07
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:48 #71 Skrevet torsdag kl. 11:48 BeeKind skrev (På 9.11.2025 den 22.08): Fordi det man ber om er bekreftelse og støtte, ikke en vurdering. Det vi egentlig mener når vi spør er «liker du meg fortsatt, er jeg god nok for deg i dette, strekker jeg til? Jeg er usikker og trenger kontakt og oppmuntring nå» 🤯 Anonymkode: becaf...b97
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:08 #72 Skrevet torsdag kl. 12:08 Altså, jeg forstår ikke poenget med å stille slike spørsmål. Det blir fisking etter komplimenter. Men når det gjelder ærlighet, så tviler jeg STERKT på at menn hadde satt pris på hvis kona deres stadig påpekte mindre heldige sider ved dem, for eksempel "æsj, du har fått så mye nesehår", "den kvisen på ryggen din var ekkel", nedsettende kommentarer om penisen eller prestasjoner i senga og så videre. Jeg har inntrykk av at menn flest foretrekker å tas i med silkehansker når det gjelder kommentarer på utseendet, og blir sure/såret hvis man sier noe negativt. Samtidig forventer de å være skikkelig stygge i kjeften mot dama og kalle det "ærlighet". Man blir jo gjerne sammen med noen fordi man liker denne personen. Når man er glad i noen, så pleier man ikke å fokusere på og dyrke de negative sidene ved personen. Man ser dem ofte ikke. Anonymkode: 1a3e3...f5f 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:09 #73 Skrevet torsdag kl. 12:09 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Så du har ikke puls? Er du sikker på dette? Anonymkode: 0ef46...f07 Jeg har sex med mannen min nesten hver dag. Poenget mitt var at det faktum at en mann vil ha sex med deg, ikke er en bekreftelse eller et kompliment, fordi mange menn ikke har noen standard for hva de puler på. Anonymkode: 1a3e3...f5f 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:14 #74 Skrevet torsdag kl. 12:14 De fleste av oss setter stor pris på "konstruktiv ærlighet". Når jeg selv VET at jeg er overvektig, og at klærne mine ikke sitter sånn som jeg skulle ønske, på grunn av overvekten, så trenger jeg konstruktiv hjelp fra min mann, i valg av klær. Både han og jeg vet hva jeg tenker om egen kropp og hva jeg gjerne vil forsøke å gjemme bort. Og at jeg til syvende og sist er nødt til å gå på det jeg skal, uavhengig av hva jeg har å kle på meg. (Og at det å gå ut uten klær absolutt ikke er et alternativ.) Så når jeg spør "Ser dette greit ut?", så forventer jeg at han selv fyller inn kontekst. (I forhold til det jeg har av alternativer, og tatt hensyn til at kroppen er som den er.) Han kan da svare at han synes noe annet ser bedre ut, eller at han like toppen, men ikke skjørtet, eller at han ikke synes det er pyntet nok for anledningen. Om jeg skulle være så dum å spørre om "ser jeg feit ut i denne"? så forstår han at spørsmålet handler mer om "Ser jeg feitere ut i denne enn det jeg pleier å gå i?" Ærlig uten å være sårende, og med forståelse for hva som kan og ikke kan endres. Det blir jo for teit om man er i et langvarig forhold med en mann, og når man spør "Synes du jeg er sexy", så svarer han "Nei, jeg synes tenåringsdattera til naboen er sexy, du er bare bleikfeit." Han kan jo godt mene det, og tenke det for seg selv. Men om han ønsker å ha et sexliv hjemme fortsatt, så bør han jo også klare å formulere svar som får meg til å tenke at han fortsatt liker meg. Om en mann er så misfornøyd med den han bor med, at han ikke klarer å si noe pent om utseendet hennes, så bør han planlegge når han skal bryte forholdet og bli singel. Anonymkode: 67637...763 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:36 #75 Skrevet torsdag kl. 14:36 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har sex med mannen min nesten hver dag. Poenget mitt var at det faktum at en mann vil ha sex med deg, ikke er en bekreftelse eller et kompliment, fordi mange menn ikke har noen standard for hva de puler på. Anonymkode: 1a3e3...f5f Hva er standard da? Anonymkode: 4ef51...71a
knooters Skrevet torsdag kl. 17:35 #76 Skrevet torsdag kl. 17:35 Mange ditt og mange datt. Det er nok av kvinner som puler "hva som helst" om det er det som må til for å få seg noe, også. Det er gøy å generalisere, men det er ikke sånn at alle som ikke følger den infantile varianten der er "unntak". 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:44 #77 Skrevet torsdag kl. 21:44 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har sex med mannen min nesten hver dag. Poenget mitt var at det faktum at en mann vil ha sex med deg, ikke er en bekreftelse eller et kompliment, fordi mange menn ikke har noen standard for hva de puler på. Anonymkode: 1a3e3...f5f Du tenker at han er gift med har sex med deg hver dag... men kanskje tenner han ikke på deg? Gratulerer! 🙂👍 Anonymkode: 0ef46...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå