AnonymBruker Skrevet 9. november #1 Skrevet 9. november Min mor pleier å sitte på julemesse for å selge hjemmestrikk, men fikk ikke plass i år. Hun sitter derfor på myye votter, sokker og litt annet. Jeg tenkte å forsøke å hjelpe henne med å selge på nett, men jeg har ikke helt innsikt til hvike steder som anbefales å brukes. Tips? Hun har ikke strikk med rettigheter som f.eks Mummi og sånt. Hun har dårlig råd, så denne inntekten pleier å være kjekk for henne. Anonymkode: cf20e...789 1
AnonymBruker Skrevet 9. november #2 Skrevet 9. november Jeg kjøper mye strikk på Finn! Anonymkode: 6ed39...4b8 1
AnonymBruker Skrevet 9. november #3 Skrevet 9. november Finn og Facebook? Selger hun Marius må hun få tillatelse fra eieren, men det er enkelt å få. Anonymkode: 84529...2a1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november #4 Skrevet 13. november Lokale Facebookgrupper for kjøp og salg pleier å være det mest effektive her jeg bor. Da slipper kunder å betale porto, og er hun kjent for å selge i lokalmiljøet så vil det være en trygghet for kundene. Skriv litt om bestemor og at den ekstra inntekten er god å få før jul, så folk blir litt ekstra myke om hjerterota Anonymkode: 43c52...c22 2
AnonymBruker Skrevet 13. november #5 Skrevet 13. november Kanskje hun også skal lage seg en nettbutikk på Epla? I tillegg til det andre som er nevnt her 🤍 Om Epla - Epla Start butikk - Epla Anonymkode: 74562...48b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå