AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Skrevet 9 timer siden Hvordan er det å gå i Oslo alene kveldstid? Ankommer tog Oslo S om kvelden og vurderer å gå til hotellet Xpress hotel på Youngstorget. Hilsen bygdedame som aldri har vært i Oslo Anonymkode: 86db7...e5f 2
Daria Skrevet 9 timer siden #2 Skrevet 9 timer siden Det går helt fint. Kort vei, godt opplyst og trafikert område. 4 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #3 Skrevet 9 timer siden Det kommer til å gå helt fint! Anonymkode: a878e...f4a 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Jeg er fra Oslo og ville vært redd. Anonymkode: adb3c...93b 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Skrevet 9 timer siden Trenger vi enda en tråd om dette? Anonymkode: 15941...241 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Skrevet 9 timer siden Helt fullstendig uproblematisk. Anonymkode: 80696...3f1 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #8 Skrevet 9 timer siden Ville vært forsiktig ts. For en landens bygdejente er du et lett offer for ulvene i Oslo. Om du har flaks risikerer du kun å bli ranet , ikke voldtatt i akkurat det området. Anonymkode: ae6cb...d35
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Omtrent like skummelt som å gå fra stasjonen til hotellet på Otta. Anonymkode: 28795...ac5 6
visp Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville vært forsiktig ts. For en landens bygdejente er du et lett offer for ulvene i Oslo. Om du har flaks risikerer du kun å bli ranet , ikke voldtatt i akkurat det området. Anonymkode: ae6cb...d35 Det er en superkort strekning og man har alltid mange folk rundt seg i det området. TS: jeg har gått mye i Oslo på kveldstid og har aldri vært redd. 5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden Det er da ingen problemer med. Anonymkode: cd3a0...086 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden Det går helt fint, ikke farlig. Anonymkode: 68f22...1b0 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er fra Oslo og ville vært redd. Anonymkode: adb3c...93b Jeg bor i Oslo og går uten problemer alene gjennom byen når som helst på døgnet. Det er trist at noen føler seg redde her! Men statistisk sett er det ingen grunn til det. Anonymkode: d62ce...6ec 5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Tusen takk for betryggende svar. Anonymkode: 86db7...e5f
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Trenger vi enda en tråd om dette? Anonymkode: 15941...241 Du er ikke noe forumpoliti og bestemmer ikke hva andre skal skrive! Ta deg sammen! Anonymkode: 1a101...673 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden Null stress om du går opp til Torggata og så til høyre. Dersom du går Storgata og det er veldig sent en hverdag, synes jeg faktisk det er litt sketchy. Det er et åpent rusmiljø i krysset Storgata/Hammersborggata med tidvis aggresjon. Mest mot hverandre, men ubehagelig å havne oppi. Knivepisoder og ran (mest av hverandre og i forbindelse med salg) er ikke helt uvanlig. Anonymkode: 5026e...4f1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Null stress om du går opp til Torggata og så til høyre. Dersom du går Storgata og det er veldig sent en hverdag, synes jeg faktisk det er litt sketchy. Det er et åpent rusmiljø i krysset Storgata/Hammersborggata med tidvis aggresjon. Mest mot hverandre, men ubehagelig å havne oppi. Knivepisoder og ran (mest av hverandre og i forbindelse med salg) er ikke helt uvanlig. Anonymkode: 5026e...4f1 Tusen takk! Holder på å legge inn rute i Google maps og tar absolutt med meg tipset ditt Anonymkode: 86db7...e5f
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg er fra Oslo og ville vært redd. Anonymkode: adb3c...93b Jeg bodde i Oslo i 40 år. Var aldri redd. Er det ikke nå heller. For, om du er redd så vises det på kroppsspråket ditt at du er et lett bytte. Ikke vær et lett bytte. Anonymkode: 1329c...9ad 1
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jeg er fra Oslo og ville vært redd. Anonymkode: adb3c...93b Hvor i Oslo er du fra? Høres absurd ut. Jeg er fra Trondheim, ville ikke vært redd. Men jeg bor på Buran da. Har sikkert sett verre. Anonymkode: 3092b...4c7 2
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Skrevet 8 timer siden Hvor sent på kvelden? Frem til 01 ville jeg tenkt det var greit iallfall Men jeg ville gått ut av stasjonen foran mot Jernbanetorget, så opp mot Kirkeristen, opp til Stortorvet, og så bort til Youngstorget, så krysset over Youngstorget og inn Møllergata derfra. Ville ikke gått bak ved Brugata eller opp den trappa bak Rockefeller der for eksempel. Men er generelt helt greit å gå den ruten altså og er det tidligere på kvelden er det heller ikke så farlig hvor du går. Anonymkode: 388f0...77a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå