AnonymBruker Skrevet 10. november 2025 #21 Skrevet 10. november 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror det stemmer ganske bra etter den gamle reglen som samfunnet fortsatt følger når det gjelder jomfrudommen. Leketøy teller ikke. Anonymkode: cf670...91e Tenker også det.. Mange lesbiske har vært med menn. Jeg har aldri det. Selvom jeg filter kan se på en mann å like han godt. Men ikke seksuelt. Anonymkode: f265e...0b7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #22 Skrevet 11. november 2025 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg mener jeg er jomfru jeg da. Tenker frem til man har fått penis så er man jomfru er man ikke ? Får jo ikke halv finger inn engang.😅 Anonymkode: f265e...0b7 Kan du ha vaginisme? Jeg har det og får ikke inn fingre, dildoer osv, jeg er 24 år og jomfru. Gjort andre seksuelle ting med menn men aldri penetrering grunnet vaginisme Anonymkode: 23122...ea5 1
Massør i Oslo Skrevet 11. november 2025 #23 Skrevet 11. november 2025 (endret) AnonymBruker skrev (På 9.11.2025 den 20.01): God kveld. 😊 Jeg er dame på snart 34 år og fremdeles jomfru. Vært sammen med en dame i snart 15 år. Jeg har aldri blitt penertrert da jeg synes det er ubehagelig. Er dette rart ? Anonymkode: f265e...0b7 Hei ☺️, er dette noe du har lyst til og ønsker da? Det viktig er at du er lykkelig og har den seksuelle nytelsen du ønsker. Hvis du savner å forsøke ting så synes jeg du skal finne noen du er trygg på og utforske dette i trygge rammer ☺️ Endret 11. november 2025 av Massør i Oslo
AnonymBruker Skrevet 11. november 2025 #24 Skrevet 11. november 2025 Som jomfru tenker jeg en person som ikke har hatt sex i hele tatt, penetrert eller ikke Anonymkode: b2e9f...b16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå