Gå til innhold

Jomfru i en alder av 34

Fremhevede innlegg

Skrevet

God kveld. 😊

Jeg er dame på snart 34 år og fremdeles jomfru. Vært sammen med en dame i snart 15 år. Jeg har aldri blitt penertrert da jeg synes det er ubehagelig. Er dette rart ?

Anonymkode: f265e...0b7

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da, det er vel bare naturlig når du er sammen med ei dame. Du er uansett ikke jomfru om du og dama har hatt sex.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Det forsto jeg ikke. Hvordan kan du vite at det er ubehagelig å bli penetrert hvis du aldri har blitt penetrert?

Anonymkode: 19d00...d8e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det forsto jeg ikke. Hvordan kan du vite at det er ubehagelig å bli penetrert hvis du aldri har blitt penetrert?

Har prøvd med dildo men synes det er vondt. Kan tenke meg at hvis jeg skulle prøvd en penis så hadde det vært mer vondt.. 

Skrevet

Hvis din kvinnelige partner har penetrert deg med fingre har du vel blitt penetrerte. 

Det kan kreve litt oppvarming for penetrasjon for at det ikke skal være ubehagelig. I hvert fall hvis penis er stor, eller hvis den støter mot livmorhalsen. Det pleier å gå seg til for min del. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Hvis din kvinnelige partner har penetrert deg med fingre har du vel blitt penetrerte. 

Det kan kreve litt oppvarming for penetrasjon for at det ikke skal være ubehagelig. I hvert fall hvis penis er stor, eller hvis den støter mot livmorhalsen. Det pleier å gå seg til for min del. 

Ikke penetrertmed fingre. Kun på klitoris

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

God kveld. 😊

Jeg er dame på snart 34 år og fremdeles jomfru. Vært sammen med en dame i snart 15 år. Jeg har aldri blitt penertrert da jeg synes det er ubehagelig. Er dette rart ?

Ikke rart. Det er ubehagelig å bli penetrert. Du føler det som om du blir spiddet innvendig. Så hvorfor tenke på dette da? Det er oppskrytt å bli penetrert av penis. Nesten ingen damer får orgasme av det heller. 

Anonymkode: c4703...eaa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ikke rart. Det er ubehagelig å bli penetrert. Du føler det som om du blir spiddet innvendig. Så hvorfor tenke på dette da? Det er oppskrytt å bli penetrert av penis. Nesten ingen damer får orgasme av det heller. 

Anonymkode: c4703...eaa

Nemlig, menn skulle vært forbudt!

Anonymkode: cb2c1...88c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Om du har sex med en dame vil ikke jeg kalle deg jomfru.

Anonymkode: fa200...201

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

God kveld. 😊

Nei, det er ikke rart med tanke på at du har vært sammen med ei dame. Men siden du spør... Er dette noe du har lyst til å prøve?

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har prøvd med dildo men synes det er vondt. Kan tenke meg at hvis jeg skulle prøvd en penis så hadde det vært mer vondt.. 

Har du brukt dildo flere ganger eller ga du deg etter en gang fordi det var vondt?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke penetrertmed fingre. Kun på klitoris

Har du aldri blitt penetrert med fingre? Ikke dine egne heller?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om du har sex med en dame vil ikke jeg kalle deg jomfru.

Anonymkode: fa200...201

Enig. Samme om du har blitt penetrert av fingre, leketøy eller ikke. Har du hatt sex med dama di i 15 år er du ikke jomfru! 

Anonymkode: 6623b...cc5

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse.

Matas, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

God kveld. 😊

Ja, men tror ikke på deg. Noe har du hatt oppi der. Det har vi alle 

Anonymkode: 8cbb0...752

Skrevet

Merkelig logikk. Du har hatt sex med dama di i 15 år, og du har blitt penetrert med dildo, noe du ikke likte, men du er altså jomfru? Mener du at alle lesbiske er jomfruer?

Anonymkode: 3af22...2bf

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke.  Har ikke blitt penetrert med dildo. Har så vidt verdt borti men aldri inni. Klarer ikke slappe av.. 

Skrevet

Du er ikke jomfru…

Anonymkode: 3c068...85d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

du har blitt penetrert med dildo

Hvis dildo skal telle som å “miste jomfrudommen”, så må jo alt annet av sexleketøy telle også. 🤔 

Anonymkode: cf670...91e

Skrevet

Jeg mener jeg er jomfru jeg da. Tenker frem til man har fått penis så er man jomfru er man ikke ?

Får jo ikke halv finger inn engang.😅

• Liker 1
Skrevet

Som mann skal jeg ærlig innrømme at lesbisk sex ikke er mitt spesialfelt. Men er ikke de fleste lesbiske upenetrerte? Ville ikke ansett dem som jomfruer for det. 

Anonymkode: 5a11a...dcc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg mener jeg er jomfru jeg da. Tenker frem til man har fått penis så er man jomfru er man ikke ?

Får jo ikke halv finger inn engang.😅

Jeg tror det stemmer ganske bra etter den gamle reglen som samfunnet fortsatt følger når det gjelder jomfrudommen. Leketøy teller ikke.

Anonymkode: cf670...91e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...