AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Skrevet 21 timer siden Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 år ca.. Vi bor ikke sammen, men treffes når vi kan. Han har et barn 50/50. Barna mine er utrolig snille og greie når det bare er oss 3 (meg og de), men så fort kjæresten kommer endrer de atferd. De hører ikke på beskjeder, de er ufine i oppførsel og vrange. Jeg har prøvd å snakke med de, men de sier bare vet ikke når jeg spør hva som blir vanskelig. Noen som har tips/råd? Anonymkode: bfee0...e78
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Høres ut som usikkerhet, typisk at de da mister ørene litt og blir veldig tullete i oppførselen. Anonymkode: 198ae...a24 5 2
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Skrevet 17 timer siden Kanskje de reagerer på at du (muligens) oppfører deg annerledes når kjæresten er der? Anonymkode: 7a686...595 5 7
Brunello Skrevet 17 timer siden #4 Skrevet 17 timer siden Det er vel et ganske tydelig tegn på at de ikke liker kjæresten din og er ukomfortabel med hans nærvær. Her hadde i alle fall jeg avsluttet forholdet. Barna kommer først. 12
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Skrevet 17 timer siden De vil vel ha deg for seg selv. Anonymkode: e27fe...af5 1
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #6 Skrevet 17 timer siden Om han ikke er der så mye , er de vel bare litt usikre Anonymkode: d868c...d25
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 år ca.. Vi bor ikke sammen, men treffes når vi kan. Han har et barn 50/50. Barna mine er utrolig snille og greie når det bare er oss 3 (meg og de), men så fort kjæresten kommer endrer de atferd. De hører ikke på beskjeder, de er ufine i oppførsel og vrange. Jeg har prøvd å snakke med de, men de sier bare vet ikke når jeg spør hva som blir vanskelig. Noen som har tips/råd? Anonymkode: bfee0...e78 De sliter med å regulere seg og utagerer fordi noe er vondt og vanskelig. De ser at de mister deg til denne mannen og de sliter med å takle det. Om barna er under 10 år kan jeg forstå det enda mer. Anonymkode: 9a03f...c68 2 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Tegn på usikkerhet ja. Jeg har to bonusbarn og de hører nesten mer på meg enn far. I settinger de er usikre så trekker de oftest mot meg. Hadde familiebesøk i går(fra deres side), og de møtes sjeldent. Merket øyeblikkelig at de ble stresset og de søkte mot meg og far mye. De endte opp med å krangle og småslåss seg i mellom etter et par timer. Anonymkode: 59594...542
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Og du velger vel han over barna sikkert? Trist. Anonymkode: e6ea8...708 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Dette er da veldig vanlig. Utrolig hvor mange som mener du skal dumpe fyren umiddelbart… Hvor gamle er barna? Litt avhengig av alder tenker jeg det kan være flere ting; De ønsker oppmerksomheten din, og skaper ugagn for å få den. De er ukomfortable og vet ikke hvor de skal gjøre av seg. Eller de tester grenser fordi det er en ny voksenperson i huset. De skal se om du har samme grenser når han er der, eller om han også stepper inn og reagerer. De vil vite hvordan den «nye» dynamikken skal være. Anonymkode: bf362...456 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Vil tro de blir usikre når din oppmerksomhet er hos din kjæreste og ikke dem. Sier ikke at du ikke gir dem oppmerksomhet. Men de merker alle små ting. Kanskje de trenger å inkluderes mer når kjæresten din er på besøk? Altså gjøre felles familieting. Men de vil jo uansett merke blikkene dere gir hverandre mens dere spiller et spill sammen og kroppsspråket dere viser ellers. Du skal selvsagt få lov å være nære og vise kroppsspråk. Men kanskje barna trenger at du setter deg på samme side som dem rundt bordet, setter deg i stolen framfor ved siden av kjæresten din i sofaen osv i blant. Framfor at du konsekvent er rett ved? Altså vise at du velger barna også selv om kjæresten din er der. Anonymkode: 10914...284 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil tro de blir usikre når din oppmerksomhet er hos din kjæreste og ikke dem. Sier ikke at du ikke gir dem oppmerksomhet. Men de merker alle små ting. Kanskje de trenger å inkluderes mer når kjæresten din er på besøk? Altså gjøre felles familieting. Men de vil jo uansett merke blikkene dere gir hverandre mens dere spiller et spill sammen og kroppsspråket dere viser ellers. Du skal selvsagt få lov å være nære og vise kroppsspråk. Men kanskje barna trenger at du setter deg på samme side som dem rundt bordet, setter deg i stolen framfor ved siden av kjæresten din i sofaen osv i blant. Framfor at du konsekvent er rett ved? Altså vise at du velger barna også selv om kjæresten din er der. Anonymkode: 10914...284 Problemet er at kjæresten blir sur hvis barnas behov går først… Anonymkode: bfee0...e78
monican94 Skrevet 4 timer siden #13 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Problemet er at kjæresten blir sur hvis barnas behov går først… Anonymkode: bfee0...e78 ehhhhh og det godtar du ????????? 1 4
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Skrevet 4 timer siden Jeg husker venninnen min hatet når mamma satt på fanget til ny kjæreste, og de var i sin egen verden. Kan det være at du blir litt i din egne "forelskelsesboble" når han kommer? Mange barn synes det er unaturlig å se mamma eller pappa fjortisforelsket, og det har jeg ingen problemer med å forstå i så fall. Anonymkode: ff95f...91a 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #16 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet er at kjæresten blir sur hvis barnas behov går først… Anonymkode: bfee0...e78 Så de merker at han ikke liker dem og at du velger han framfor dem. Anonymkode: 0547b...654 3
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Skrevet 4 timer siden monican94 skrev (Akkurat nå): ehhhhh og det godtar du ????????? Nei, godtar det ikke. Jeg setter barna først og får skyllebøtte hver gang, så blir det dårlig stemning og jeg må forsvare hvorfor jeg setter barna først….. Anonymkode: bfee0...e78
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Problemet er at kjæresten blir sur hvis barnas behov går først… Anonymkode: bfee0...e78 Det hadde jeg aldri godtatt. Et kjæreste som ikke forstår at en har barn, hadde vært en ikke-kjæreste for meg. Anonymkode: ff95f...91a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet er at kjæresten blir sur hvis barnas behov går først… Anonymkode: bfee0...e78 Hva sa du???? Beklager å måtte si det, men hvis du velger noen som har mindre enn 100% forståelse og ØNSKE om at barna dine skal komme først, må du revurdere hvor god mor du er! Skam deg ts som har bragt en menneske inn i dine barns liv som ikke ønsker dem det aller beste! Hilsen fraskilt stemor, som alltid vil sette sin bonus først. Aldri, aldri, aldri skulle en fyr blitt muggen, eller noe annet enn positivt innstilt til at hun kommer først. De hadde blitt dumpet på flekken. Anonymkode: 4a3a7...dc7 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, godtar det ikke. Jeg setter barna først og får skyllebøtte hver gang, så blir det dårlig stemning og jeg må forsvare hvorfor jeg setter barna først….. Anonymkode: bfee0...e78 Du vet at det finnes mer enn en mann her i verden? Du vet at man kan være lykkelig uten? Du vet at du e barn garantert merker hva han føler, og ilegger deg det samme da du vil velger å være med ham. Klart ungene protesterer mot en kødd som ikke vil den vell! Hvordan du som mamma tåler å ha et slikt menneske i livet og innpå dine små, må gjenspeile frykten for ensomhet eller noe slikt. Alternativet orker jeg ikke tenke på. Anonymkode: 4a3a7...dc7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå