AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #1 Skrevet 16 timer siden Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 år ca.. Vi bor ikke sammen, men treffes når vi kan. Han har et barn 50/50. Barna mine er utrolig snille og greie når det bare er oss 3 (meg og de), men så fort kjæresten kommer endrer de atferd. De hører ikke på beskjeder, de er ufine i oppførsel og vrange. Jeg har prøvd å snakke med de, men de sier bare vet ikke når jeg spør hva som blir vanskelig. Noen som har tips/råd? Anonymkode: bfee0...e78
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Høres ut som usikkerhet, typisk at de da mister ørene litt og blir veldig tullete i oppførselen. Anonymkode: 198ae...a24 5 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Skrevet 13 timer siden Kanskje de reagerer på at du (muligens) oppfører deg annerledes når kjæresten er der? Anonymkode: 7a686...595 1 4
Brunello Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden Det er vel et ganske tydelig tegn på at de ikke liker kjæresten din og er ukomfortabel med hans nærvær. Her hadde i alle fall jeg avsluttet forholdet. Barna kommer først. 8
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden De vil vel ha deg for seg selv. Anonymkode: e27fe...af5 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Om han ikke er der så mye , er de vel bare litt usikre Anonymkode: d868c...d25
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg og kjæresten har vært sammen i 4 år ca.. Vi bor ikke sammen, men treffes når vi kan. Han har et barn 50/50. Barna mine er utrolig snille og greie når det bare er oss 3 (meg og de), men så fort kjæresten kommer endrer de atferd. De hører ikke på beskjeder, de er ufine i oppførsel og vrange. Jeg har prøvd å snakke med de, men de sier bare vet ikke når jeg spør hva som blir vanskelig. Noen som har tips/råd? Anonymkode: bfee0...e78 De sliter med å regulere seg og utagerer fordi noe er vondt og vanskelig. De ser at de mister deg til denne mannen og de sliter med å takle det. Om barna er under 10 år kan jeg forstå det enda mer. Anonymkode: 9a03f...c68 2 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Tegn på usikkerhet ja. Jeg har to bonusbarn og de hører nesten mer på meg enn far. I settinger de er usikre så trekker de oftest mot meg. Hadde familiebesøk i går(fra deres side), og de møtes sjeldent. Merket øyeblikkelig at de ble stresset og de søkte mot meg og far mye. De endte opp med å krangle og småslåss seg i mellom etter et par timer. Anonymkode: 59594...542
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Og du velger vel han over barna sikkert? Trist. Anonymkode: e6ea8...708 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå