Gå til innhold

Kjølebag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har kjøpt meg en liten kjekk kjølebag til stranden hos monogramservice .Den er sølvfarget /aluminium inni.Må :forvirret: jeg allikevell ha kjøle elementer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja, og skal det holde seg kjølig lenge må du ha mange elementer.

Pakking av kjølebag:

Element i bunnen, elementer på hver side og element på toppen.

Gjest Gjest
Skrevet

For å spare plass i kjølebagen bruker jeg flasker av ulike størrelser med frossen saft/vann.

Veldig praktisk, etterhvert som de smelter har man iskald drikke hele dagen, og maten holder seg fint!

Skrevet

Oj, skal man ha både i bunnen/toppen og alle sidene?!? Hahaha, da er i hvetfall den kjempesøte, bittelille, Hello Kitty kjølebagen jeg kjøpte i Roma waste!! Hva får jeg plass til da? En flatklemt drue?!?! :hoho:

• 1 år senere...
Skrevet
Ja, og skal det holde seg kjølig lenge må du ha mange elementer.

Pakking av kjølebag:

Element i bunnen, elementer på hver side og element på toppen.

Hei, jeg er ny her i kvinneguiden, Hei alle sammen :skravle:

Jeg kjøpte en ny kjølebag her om dagen, og vi skal bruke den i båten, men det er ikke stikk kontakt der eller adapter. Er det noen som vet hvor man får kjøpt elementer? koz og klem

Skrevet
Oj, skal man ha både i bunnen/toppen og alle sidene?!? Hahaha, da er i hvetfall den kjempesøte, bittelille, Hello Kitty kjølebagen jeg kjøpte i Roma waste!! Hva får jeg plass til da? En flatklemt drue?!?! :hoho:

Hehe, om den er så liten trenger du sikkert bare et i bunnen. I de større trenger man flere, logisk nok for å holde et større rom kjølig.

missis: elementer får man kjøpt mange steder, de fleste plasser som selger kjølebagger vil jeg tro, mange bensinstasjoner, clas ohlson, sikkert biltema, gjerne europris, nille etc også, kan jeg tenke meg. eller du kan bruke flasker med frossen drikke, men poenget med elementene er jo at de gjerne inneholder et stoff som holder seg frossent litt lenger enn vann/saft, så det spørs jo litt hvordan du skal bruke den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...