AnonymBruker Skrevet 9. november #1 Skrevet 9. november Dere som er gift. Kunne dere tenkt dere å latt deres ektefelle få lov til å møte andre å ha sex ?😊 Vi er 2 damer med aldersforskjell hvor jeg som er yngst har latt min ektefelle få lov til å møte andre for sex. Prate med menn å flørte og ha sex om kjemien er der. Ikke snakk om å ha en tredje part i forholdet, men bare for spenningen sin del. Jeg er ikke med på leken eller noe det ønsker jeg ikke. 😄 Ville dere gjort det samme? Synes det er litt spennende jeg da. Anonymkode: 115c2...9f4 1 3
AnonymBruker Skrevet 9. november #3 Skrevet 9. november Nei over hode ikke… Anonymkode: 6f4a0...71c 3
AnonymBruker Skrevet 9. november #4 Skrevet 9. november Nei. Det synes jeg ikke er spennende. Men du skriver snakke med menn? Så det er menn mannen fin er interessert i å få en kjemi med? Anonymkode: 80746...347
AnonymBruker Skrevet 9. november #5 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Det synes jeg ikke er spennende. Men du skriver snakke med menn? Så det er menn mannen din er interessert i å få en kjemi med? Anonymkode: 80746...347 Anonymkode: 80746...347
AnonymBruker Skrevet 9. november #6 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Det synes jeg ikke er spennende. Men du skriver snakke med menn? Så det er menn mannen fin er interessert i å få en kjemi med? Anonymkode: 80746...347 Det er to damer. Les innlegget. Nei, jeg kunne ikke tenkt meg å la min partner ha sex med andre, nei. Men hvis du synes det er greit i deres forhold, står du jo helt fritt til det. Det er ingen andre enn dere to som kan bestemme rammene for deres forhold. Anonymkode: eb6c9...ecf 3
Vegar Beideren Skrevet 9. november #7 Skrevet 9. november Hadde jeg vært gift, så hadde det absolutt vært lov. Jeg har selv truffet mange gifte kvinner for sex. Noen uten at mannen vet noe, og i andre tilfelle kommer mannen og leverer henne på døra mi.
AnonymBruker Skrevet 9. november #8 Skrevet 9. november Aldri i verden!! Jeg sliter nok med å vite at kona runket en annen man en gang før hun traff meg, så jeg kunne aldri leve med at hun skulle ha sex med andre enn meg nå som vi er gift. Anonymkode: 0b6e0...ac0
AnonymBruker Skrevet 9. november #9 Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som er gift. Kunne dere tenkt dere å latt deres ektefelle få lov til å møte andre å ha sex ?😊 Vi er 2 damer med aldersforskjell hvor jeg som er yngst har latt min ektefelle få lov til å møte andre for sex. Prate med menn å flørte og ha sex om kjemien er der. Ikke snakk om å ha en tredje part i forholdet, men bare for spenningen sin del. Jeg er ikke med på leken eller noe det ønsker jeg ikke. 😄 Ville dere gjort det samme? Synes det er litt spennende jeg da. Anonymkode: 115c2...9f4 Ja, det er helt i orden. Men det gjelder selvsagt ikke kun min partner. Om det er åpent, gjelder alle regler etc for begge to 😊 Anonymkode: dbad8...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 9. november #10 Skrevet 9. november Ja jeg kunne tålt det på visse vilkår. Måtte være helt sikkert at jeg ikke ble utsatt for sykdommer og at en kvinne ble gravid, og at ingen i vår omgangskrets og spesielt ikke barna oppdaget dette. Jeg lot ham tidligere ha sex med andre, og han smittet meg med klamydia, og det sitter godt i, så jeg er skeptisk til hans ansvarsfølelse angående dette, men har ikke egentlig noe problem med at han har sex med andre. Det er ikke hva dette henger på, men å kunne stole på ham igjen. Anonymkode: 9996b...9a0 2
AnonymBruker Skrevet 9. november #11 Skrevet 9. november Ja, vi er 2 kvinner og min kone får lov til å ha sex med en mann hun får kjemi med. Eller 2 om hun vil. Ingenting som skjer bak min rygg, det var litt på tull at dette kom opp som tema. Så sa jeg bare at, jo hvorfor ikke. 😉 Så lenge jeg vet om alt Så er det ingen problem. Men å leve sammen med en 3 person er uaktuelt. 😄 Anonymkode: 115c2...9f4 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #12 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (På 9.11.2025 den 14.58): Dere som er gift. Kunne dere tenkt dere å latt deres ektefelle få lov til å møte andre å ha sex ?😊 Anonymkode: 115c2...9f4 JA ❤️ . Det er en av mine største fantasier at hun har sex med en langt yngre, velutstyrt og kjekk/pen gutt/mann, men det må ikke skje bak ryggen på meg. Full åpenhet og at jeg av og til får være tilstede, eventuelt delta, er et absolutt krav. Jeg har tilbudt henne dette, men hun anser det som utroskap og er dessuten svært lite eksperimentell når det gjelder sex. Fast dag, lyset av og under dyna gjør noe med spontaniteten 🙃, spesielt når vi har vært sammen i mange år. Anonymkode: 38122...e19 1
Soft mann Skrevet 10. november #13 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (7 minutter siden): JA ❤️ . Det er en av mine største fantasier at hun har sex med en langt yngre, velutstyrt og kjekk/pen gutt/mann, men det må ikke skje bak ryggen på meg. Full åpenhet og at jeg av og til får være tilstede, eventuelt delta, er et absolutt krav. Jeg har tilbudt henne dette, men hun anser det som utroskap og er dessuten svært lite eksperimentell når det gjelder sex. Fast dag, lyset av og under dyna gjør noe med spontaniteten 🙃, spesielt når vi har vært sammen i mange år. Anonymkode: 38122...e19 Dama eg har nå har vert sånn som du sier i tidligere forhold. Det ble de fort slutt på. sex for min del er mye visuelt. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #14 Skrevet 10. november Soft mann skrev (14 minutter siden): Dama eg har nå har vert sånn som du sier i tidligere forhold. Det ble de fort slutt på. sex for min del er mye visuelt. Det betyr kanskje at hun er mye mer "frigjort" nå? Og at du gir henne friheten til å ha sex med andre? Anonymkode: 38122...e19
Soft mann Skrevet 10. november #15 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det betyr kanskje at hun er mye mer "frigjort" nå? Og at du gir henne friheten til å ha sex med andre? Anonymkode: 38122...e19 Hun ønsker ikke sex med andre. Men det mener at vi har sex med lyset på, oppå dynen, i sofaen eller på kjøkkenbordet. hvis hun føler eg ikke strekker til så ville hun nok sakt det. Då kunne vi funnet en løsning for det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #16 Skrevet 10. november Soft mann skrev (4 minutter siden): hvis hun føler eg ikke strekker til så ville hun nok sakt det. Då kunne vi funnet en løsning for det. Hun sier jeg holder i massevis og har ikke behov for andre. Frekvensen kunne vært noe høyere da det kan gå minst 1-2 uker mellom hver gang. Selv om (eller kanskje på grunn av at) penis kanskje er litt i underkant av snittet, i alle fall tykkelsen, så har den aldri sviktet meg. Et kyss på kvelden så er jeg alltid hard og hun kommer 2-3 ganger hver gang. Like fullt så fantaserer jeg om en gutt/mann med mye større kuk som fyller henne godt. Jeg tror ikke hun vet hva hun går glipp av 🤩. Anonymkode: 38122...e19
AnonymBruker Skrevet 10. november #17 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en av mine største fantasier at hun har sex med en langt yngre, velutstyrt og kjekk/pen gutt/mann, Dette bruker vi å fikse med en tur med danskebåten eller Kielferja en gang i blandt. Har også reist til Stockholm å tatt Finlandsbåten. Gøy å sitte i bakgrunnen med en rolig øl å betrakte når hun førter med de mest sexy "hunkene" som ikke er for fulle. Så gjør jeg min entre når hun har han på kroken. Så gjør vi en avtale om at jeg får se på, om ønskelig får de gå på lugaren litt på forhånd så kommer jeg etterhvert. Veldig mange går med på det når vi gjør det klart at jeg skal bare se, å ikke røre. Vi har valgt å gjøre det på denne måten både fordi det mer en lett setting å få det til i, og det at vi vil bare ha en tilfeldig ukjent. Ikke noen vi kommer til å møte igjen. Anonymkode: 04eea...a4c 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. november #18 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette bruker vi å fikse med en tur med danskebåten eller Kielferja en gang i blandt. Har også reist til Stockholm å tatt Finlandsbåten. Gøy å sitte i bakgrunnen med en rolig øl å betrakte når hun førter med de mest sexy "hunkene" som ikke er for fulle. Så gjør jeg min entre når hun har han på kroken. Så gjør vi en avtale om at jeg får se på, om ønskelig får de gå på lugaren litt på forhånd så kommer jeg etterhvert. Veldig mange går med på det når vi gjør det klart at jeg skal bare se, å ikke røre. Vi har valgt å gjøre det på denne måten både fordi det mer en lett setting å få det til i, og det at vi vil bare ha en tilfeldig ukjent. Ikke noen vi kommer til å møte igjen. Anonymkode: 04eea...a4c Høres helt fantastisk ut 🤩 Det er slik jeg også ønsker det skal skje. På et fremmed sted med en fremmed gutt/mann. Problemet er at hun er altfor konservativ til prøve dette. Dette må jo primært være noe hun ønsker selv og ikke noe hun gjør for å la meg få oppleve dette. Anonymkode: 38122...e19 1
Langline Skrevet 10. november #19 Skrevet 10. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Høres helt fantastisk ut 🤩 Det er slik jeg også ønsker det skal skje. På et fremmed sted med en fremmed gutt/mann. Problemet er at hun er altfor konservativ til prøve dette. Dette må jo primært være noe hun ønsker selv og ikke noe hun gjør for å la meg få oppleve dette. Anonymkode: 38122...e19 Ja, klart hun må ønske det selv. Du får prøve å overtale henne, det er en utrolig opphissende setting som anbefales😊 1
Stillalive Skrevet 11. november #20 Skrevet 11. november Bare for å nevne det opplagte. Og "overtale" henne vil garantert føles som mas og ha en motsatt effekt, hun må ønske dette selv. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå