Gå til innhold

hotel i amsterdam?

aline

Anbefalte innlegg

Heia.

noen som har vært i amsterdam og bodd på ett ok men billig hotell som ligger i nærheten av sentralstasjonen?

skal ha en overnatting i amsterdam når jeg er i nederland en tur, resten av turen kommer til å koste sitt, så vi er to stk som er ute etter ett ok hotell som ikke koster all verdens.

søker jo litt, men har også hørt (fra nederlendere) at det er mye billig, men at vi skal være litt forsiktig da det er mye snusk også.

derfor tenkte jeg jeg skulle høre om noen hadde erfaringer. :)

tips taes imot med stor takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

prøv på amstelbotel.nl. Stort nærmere Centraal kommer du vel ikke. Har fortsatt ikke brukt det, men vært på nippet flere ganger; det er ***, og ser OK ut. Eneste grunnen til at vi ikke har prøvd ut botellet, er av respekt for vår lånte bil (svigers' sin..). Derfor føles parkeringa tryggere og enklere på Bastion Amsterdam Noord, som også er et rimelig (men bra!!) ***, dog må du ta bussen inn til sentrum. Vær oppmerksom på at de aller fleste hoteller i A'dam krever at du har minimum 3 overnattinger, iallefall i forbindelse med helg (Bastion unntatt). Skjønn by. God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk, det så veldig interessant ut.

det står ikke at man må være over tre netter da...

og vi skal ha overnatting fra mandag til tirsdag, så helg er det ikke.

skal høre med reisevenninde og se hva hun tenker.

takk for tips. :)

vi skal kose oss masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke kjent i Amsterdam så konkret tips kan jeg ikke gi deg, men for å finne billige (og bra?) hoteller, så tror jeg denne siden kan være et bra hjelpemiddel. En kollega av meg som er reisevant, testet iallfall ut "finn fly" delen og fant at den var veldig grei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...