AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Har en del vakre brosjer. Lurer på om det passer med brosjer til lange penkjoler? Eller passer det best til knelange kjoler, bluser, blazere og kåper? Jeg bruker ikke mye smykker ellers. Anonymkode: 2c6ed...d28
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Det kommer helt ann på kjolen, brosjen og plassering. Det må du rett og slett prøve foran speilet og se. Anonymkode: d4e87...07a 2
Daria Skrevet 8 timer siden #3 Skrevet 8 timer siden Det kan være helt feil eller detaljen som løfter antrekket til et nytt nivå, men lengden på kjolen er det minst avgjørende her... 1 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Skrevet 7 timer siden Den eneste kjolen jeg kan tenke meg at en brosje kan gå til ut at det blir kjerring er en tøff skjortekjole. Det samme med andre overdeler, brosje blir lett kjerringer og trenger noe tøft til. Anonymkode: 09d66...0f0
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Min mor hadde en brosje på et knyttebelte som hun knyttet litt på siden. kjolen var sort lang og enkel. Brosjen var sort oval med strass rundt. Dette løftet hele antrekket. Anonymkode: 473be...7c5 4
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det kommer helt ann på kjolen, brosjen og plassering. Det må du rett og slett prøve foran speilet og se. Anonymkode: d4e87...07a Så det er ikke noen generell regel? TS Anonymkode: 2c6ed...d28
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Den eneste kjolen jeg kan tenke meg at en brosje kan gå til ut at det blir kjerring er en tøff skjortekjole. Det samme med andre overdeler, brosje blir lett kjerringer og trenger noe tøft til. Anonymkode: 09d66...0f0 Jeg spurte ikke om det ble kjerring, men om lang kjole og brosje passer sammen. Brosjer har jo blitt litt mer moderne igjen, etter hva jeg har fått med meg. Etter min mening passer ikke skjortekjole og brosje, ihvertfall. TS Anonymkode: 2c6ed...d28 2 1
FrkSolsikke Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden Brosje kan være veldig elegant på en ellers enkel kjole, uavhengig av lengde. Bare å prøve i vei 😀
Sonit Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden Synes det kan være fint. Her er noen eksempler som jeg synes fungerer: 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så det er ikke noen generell regel? TS Anonymkode: 2c6ed...d28 Nei det er ingen universell mote regel rundt dette. Det er mye som avgjør om en brosje vil løfte antrekket eller ikke. Vanskelig å bedømme på generelt grunnlag. Har selv flere brosjer og bruker de iblandt. En brosje skal løfte antrekket. Gjør den ikke det er det bedre å droppe brosjer. Som en over her skriver at moren fester en brosje på et belte til en kjole. Slike små grep kan utgjøre mye for et antrekk. Disse inspirasjonsbildene sonit har postet er også fine. Spesielt bilde hvor brosjen er plassert rett under den hvite kraven ser veldig elegant ut. Anonymkode: d4e87...07a
Kræsj Pink Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden Legger ved noen bilder av ulike antrekk jeg synes er stylet pent med brosje. Bare prøv deg frem ts. Brosjer kan være veldig elegant. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden Kræsj Pink skrev (27 minutter siden): Her er 4 til. Hm, jeg er visst litt kjedelig. Foretrekker på venstre side av brystet på kjole eller bluse eller på jakkekragen. Anonymkode: 2c6ed...d28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå