Snok1 Skrevet 23. november 2025 #141 Skrevet 23. november 2025 Selkie skrev (På 9.11.2025 den 15.49): Veldig typisk NRK å vinkle konservative høyrefolk som dumme, naive tapere. Serien gjør alt annet enn det. Du bør se den. 2 4
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #142 Skrevet 23. november 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Gøy å se Fru Wold som søt gammel (nazist) dame🤭 Anonymkode: 22fca...b6f synes det er spesielt å automatisk konkludere med at hun er nazist? jeg gjorde ikke det og jeg har lest masse bøker om konsentrasjonsleire.. ikke rart at man blir dømt raskt når man omtrent ikke kan si en dritt før folk tydeligvis vet hvor de har en hen... Anonymkode: a45c5...066 1
AnonymBruker Skrevet 23. november 2025 #143 Skrevet 23. november 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): synes det er spesielt å automatisk konkludere med at hun er nazist? jeg gjorde ikke det og jeg har lest masse bøker om konsentrasjonsleire.. ikke rart at man blir dømt raskt når man omtrent ikke kan si en dritt før folk tydeligvis vet hvor de har en hen... Anonymkode: a45c5...066 Jeg tolket det som hun var dement. Anonymkode: 2189d...7c9 2
Pippi Lotta Skrevet 23. november 2025 #144 Skrevet 23. november 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): synes det er spesielt å automatisk konkludere med at hun er nazist? jeg gjorde ikke det og jeg har lest masse bøker om konsentrasjonsleire.. ikke rart at man blir dømt raskt når man omtrent ikke kan si en dritt før folk tydeligvis vet hvor de har en hen... Anonymkode: a45c5...066 Hun er en karakter i en tv serie og ikke en person som blir såret av å bli dømt.... I den virkelige verden så spør man selfølgelig oppfølgingspørsmål, men i tv serier er det helt vanlig å tolke den informasjonen man får. Tv er ikke ekte, så du bør ikke bedøme sammfunet ut i fra hvordan vi snaker om oppdikta karakterer. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå