Gjest kristin81 Skrevet 31. mars 2006 #1 Skrevet 31. mars 2006 Hei. Jeg prøver å lage en piczo hjemmeside, men er helt nybegynner og får det ikke skikkelig til. Skjønner liksom ikke hvordan man gjør det... Noen som har noen gode nybegynner råd? Og noen sider å vise meg? Takk
*Minerva* Skrevet 31. mars 2006 #2 Skrevet 31. mars 2006 geocities.com har veldig greie hjemmesidegeneratorer som ikke er veldig vanskelig... jeg har laga meg ei der og ei på online.no. Selv er jeg best fornøyd med online.no...
Gjest *Datafrelst* Skrevet 4. april 2006 #3 Skrevet 4. april 2006 Hvis du går inn på noen av sidene som allerede er laget på pizco, så kan du sikkert spørre noen der. Min datter på 15 er dreven i det, og gir seg ikke før hun får ting til der... De er sikkert bare glad for å kunne hjelpe. Jeg har ikke side der selv, men jeg mener du skal kunne finne sider der. Det er jo bilde av sider på forsiden, men de er stort sett på engelsk. Jeg anbefaler deg å spørre noen som har side der, så kan de sikkert hjelpe deg igang. Lykke til !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå